5.01.2013

hello UNIQUE

 hello UNIQUE


Tak tak tak kochani.. dobrze widzicie. To nowy wpis po bardzo długiej przerwie. Czas ożywić Dom Mody UNIQUE na nowo !!! Zatem Witam ;) Witam, a nie Witamy z tego względu, że postanowiłam się zająć wszystkim aktualnie sama. Rozmawiałam z Olą jakiś czas temu w związku z powrotem do pracy tutaj, ale nie dostałam konkretnej odpowiedzi i nie mam z nią teraz większego kontaktu, a Wy czekacie wciąż, dlatego postanowiłam zająć się tym sama. Jeśli Ola nas zobaczy to będzie super znów działać razem, ale teraz działam sama. Plan jest taki: Ja zacznę ogarniać i przygotowywać się do zaległego IV pokazu mody, a Wy komentujcie post, zapraszajcie znajomych i przede wszystkim na nowo pokochajcie UNIQUE. Szczególnie prosiłabym by WSZYSTKIE kandydatki modelki z Castingu do IV kolekcji zgłosiły się. My już wtedy wybrałyśmy modelki, ale nie ogłosiłyśmy wyników. Ogłoszę je teraz pod warunkiem, że wszyscy, którzy brali udział w castingu zgłoszą się w komentarzu pod tym postem. Modelki, które były wybrane się nie zgłoszą zostaną zastąpione innymi. Zatem działamy i.. :D
 
 

14 komentarzy:

  1. no nareszcie.

    jak dobrze pamiętam to też się zgłaszałam. :}

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się :)
    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko ! Jak się cieszę ! :) Moja kochana Joasiu to jest najlepsza nowina w Nowym Roku ! Huuuura ! ♥


    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło mi że wreście jest post.
    Z tego co pamiętam zgłaszałam się do castingu.

    demi859b

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że wracacie. Szkoda, że tak długo, ponieważ już nie posiadam konta na sd;p ale fajnie powspominać jak byłam I edycji

    ~Marysiasuperkro

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również się zgłaszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszałam się, ale teraz jak na siebie patrzę, to wiem że na pewno nie wygrałam XD
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszałam się, StylowaTony ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się zgłaszałam i zostałam wybrana na jedną z modelek jak widzę juz ;)

    Madzik-Owadzik

    OdpowiedzUsuń