13.01.2013

Post Katalogowy

Katalog kolekcji UNIQUE FOUR

UWAGA ! KOLEKCJA WYCOFANA ZE SPRZEDAŻY !


Część Jesienna:

 Autumn Chic - ilość sztuk w magazynie 0/5 WYPRZEDANE

DreamCatcher - ilość sztuk w magazynie 5/5
Wyprzedaż - 5 sd plus prowizja

Be a Man - ilość sztuk w magazynie 5/5
Wyprzedaż - 6 sd plus prowizja

Cross of UNIQUE II - ilość sztuk w magazynie 0/6 WYPRZEDANE


Część Zimowa

Under the Winter Tree - ilość sztuk w magazynie 4/4
Wyprzedaż - 7 sd plus prowizja

Lace Skirt - ilość sztuk w magazynie 2/4
Wyprzedaż - 5 sd plus prowizja

Unicorn of UNIQUE IV - ilość sztuk w magazynie 0/6 WYPRZEDANE

Winter Elegance - ilość sztuk w magazynie 0/4 WYPRZEDANE



JAK KUPOWAĆ?
Chęć zakupu jakiegoś z powyższych projektów wyrazić możecie jedynie w komentarzu pod tym postem. Obowiązuje zasada kto pierwszy ten lepszy. Komentarz musi zawierać Wasz login na stardoll jak i tu na bloggerze z jakiego obserwujecie blog oraz nazwę produktu. Pamiętajcie również o zniżce która obowiązuje tych którzy byli na pokazie "na żywo". To zawsze -2sd od projektu. Jeśli uda się wam w odpowiedniej chwili zamówić daną rzecz (a więc będzie ona w magazynie) zostanie ona zarezerwowana na Waszą doll w starbaazar JessssLove, a na jej zakup będziecie mieć 24h.
Rezerwować zamówione projekty będę dopiero późnym wieczorem lub jutro, czyli dopiero po Popremierowym Afterparty.

Zapraszam do zamawiania ;) Pamiętajcie o zniżkach dla tych, którzy byli na Pokazie. Już o 19.00 czyli za 40 minut zapraszam na otwarty czat dla Gości Domu Mody UNIQUE. Będzie to Popremierowe Afterparty zatem wymagany jest strój wieczorowy. Stworzyłam w pasku bocznym Czat blogowy zatem tam śledźcie informacje.

Dziękuję Wam za obecność, zachęcam do kupna i do zobaczenia... z poważaniem... :)....
Joanna JessssLove

29 komentarzy:

  1. Chcę kupić Unicorn of UNIQUE IV i Winter Elegance.

    Przypominam o zniżce.

    Mój nick na stardoll i bloggerze to MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  2. Unicorn of UNIQUE
    _Carolciaaa
    Blogger: Kaar. / _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja poproszę bluzkę z krzyżykiem z modelki jaka-gwiazdka , i z jednorożcem Unique z modelki missnike1999

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę kupić projekt Unicorn of UNIQUE IV!
    Zapłacę z obniżką, czyli za 10 sd z prowizją! :)

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosze koszulę Winter Elegance 15 sd oraz Unicorn of UNIQUE IV za 12sd

    OdpowiedzUsuń
  6. Unicorn of UNIQUE
    oglądałam pokaz "na bieżąco" ;DD
    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  7. Unicorn of UNIQUE 1szt. i cross of UNIQUE 1SZT.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chciala Unicorn of UNIQUE IV mam znizke 2 sd xd

    Madzik-Owadzik

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamawiam
    LACE SKIRT,
    WINTER ELEGANCE,
    Autumn Chic

    ~mariksza

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też przypominam o zniżce xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapomniałam napisać mam zniżke 2 sd :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym kupić pierwszą sukienę projekt pierwszy w kratkę / Gatasjshhs

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie zniżka, ja też o niej przypominam i nazwa sukienki Autumn Chic

    OdpowiedzUsuń
  15. cross of unique jedna sztuka i gdyby zostały- unicorn of unique :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcę kupić : Unicorn of Unique oraz Cross of Unique II


    Dominikadomcia

    OdpowiedzUsuń
  17. chcę :Unicorn of UNIQUE IV

    Mam nadzieję ,że jeszcze jest

    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  18. Unicorn of UNIQUE IV
    Cross of UNIQUE II

    OdpowiedzUsuń
  19. Unicorn of UNIQUE i ta moja są cudowne. szkoda że nie mogłam z wami być i nie mam sd ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym kupić Unique Autumn Chic :)

    Ecia111

    OdpowiedzUsuń
  21. chciłabym Unicorn of UNIQUE IV i Winter Eleganc
    ]


    MissParis125

    tylko można w sm??

    OdpowiedzUsuń
  22. Winter Elegance i Autumn Chic
    Truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  23. chcialabym Lace Skirt za 5sd + prow.

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń