19.01.2013

Wyprzedaż i Wyniki Konkursu

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Minął prawie tydzień od Wydania IV Kolekcji Domu Mody UNIQUE. UNIQUE FOUR stanęło w sprzedaży całkowicie dlatego jak zawsze po około tygodniu od Kolekcji chciałam ogłosić WYPRZEDAŻ !

Każdy ma od teraz szansę kupić dostępne projekty z IV Kolekcji UWAGA aż o 50% taniej ! Wyprzedaż trwać będzie do środy 23.01 do godziny 18.00 ! Zobaczyć nowe ceny oraz zamawiać projekty możecie tylko w Poście Katalogowym czyli TU ! Serdecznie zapraszam bo to ostatnia szansa by nabyć swój własny projekt z Kolekcji UNIQUE FOUR.


Uwaga ! Chciałam również ogłosić teraz wyniki na projekt, który był ogłoszony w sierpniu. Jeżeli nie pamiętasz konkursu, lub nie wiesz o co chodzi zapraszam Cię do TEGO miejsca.
Zwycięską pracę wybrałam z Olą już w sierpniu, ale zapomniałam nawet kto ją zrobił. Dziś otworzyłam zgłoszenia i mocno się zdziwiłam. Konkurs wygrywa nasza wierna przyjaciółka i utalentowana MajkaStar1999 !! Niestety nie mogę Wam pokazać zwycięskiego projektu ponieważ tak jak obiecałam Wam wtedy w sierpniu, znajdzie się on na nadchodzącej Mini Kolekcji UNIQUE PLUS II. Tak, to oficjalna zapowiedź, a ów atrakcji możecie się spodziewać już w najbliższym czasie ;)
Ponieważ jak się okazuje MajkaStar1999 jest bardzo utalentowana i jestem jej winna obiecaną przysługę szykuje się na sporą współpracę z jej strony. Szczegóły później :)


Ostatnią informacją którą dziś przygotowałam, dla wielu bardzo pozytywną jest fakt, że wprowadzam w oficjalną sprzedaż Panele z logo UNIQUE. bardzo dużo osób mnie o nie pytało tak więc nie pozostaje mi nic innego jak ułatwić nam życie. Oto ów Panel:


cena projektu to 5 sd plus prowizja
liczba paneli nieograniczona
Zamawiać możecie w dowolnym miejscu.. tu, w KG lub np na gg.

Ponowie przytoczę jeden przykład wykorzystania Paneli UNIQUE. Oryginalny pomysł pochodzi z apartamentu naszej kochanej oliwci_paris:



Zapraszam do korzystania z Wyprzedaży w Poście Katalogowym do środy. Nic aż tak szybko z informacji dla Was nie będę aż do środy miała zatem działajcie i do zobaczenia w środę.
Joasia ;*

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się i czekam na mini kolekcję

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać UNIQUE Plus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy na drugi panel kochana!

    Szkoda, że projekt z jednorożcem tak szybko się sprzedał.
    Może dorobicie parę takich sztuk na Unqiue Plus?
    Czekamy :*

    OdpowiedzUsuń