22.01.2013

Kilka Szybkich Informacji

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Postanowiłam napisać dziś post z dwóch powodów.

Po pierwsze chciałam przypomnieć, że do jutra do 18.00 trwa wyprzedaż projektów z najnowszej IV Kolekcji Domu Mody UNIQUE FOUR. Jak do tej pory tylko klaudialigenza skorzystała z promocji. Kochani.. jest tylko jeden dzień by zdobyć jakiś projekt o 50% taniej, później już nie kupicie projektów, chyba, że u nas w UNIQUEbazaar. Projekty UWAGA możecie zamawiać pod tym postem ! Oto one:

 Be a Man 4/5 sztuk wolnych. Wyprzedaż 6 sd plus prowizja
 
 DreamCatcher 4/5 sztuk wolnych. Wyprzedaż 5 sd plus prowizja

 Lace Skirt 0/4 sztuk wolnych. Wyprzedaż 5 sd plus prowizja
WYPRZEDANE

Under the Winter Tree 4/4 sztuk wolnych. Wyprzedaż 7 sd plus prowizja

Przypominać, że zamawiać możecie w Poście Katalogowym lub pod tym właśnie postem.

UWAGA ! KONIEC WYPRZEDAŻY. Kolekcja niedostępna !


Druga sprawa jaką dla Was mam to mała informacja, że na stronie pojawiła się graficzna zmiana. Do zakładek pod nagłówkiem zostały dodane obrazki, co wdg mnie bardzo uatrakcyjniło i zwróciło uwagę na ich obecność. Tym wszystkim zajęła się moja nowa pomoc graficzna - Kamil czyli DominikaDomcia. Bardzo Ci Kamilu za to dziękuje. Kamil nie jest nowym grafikiem, tym bardziej nie zajął miejsce Oli, ale z własnej woli pomógł mi dodać ten akcent dlatego być może nie raz jeszcze poproszę go o pomoc. Zdradzę Wam, że to nie koniec tego co zobaczycie jeszcze jako współpraca z Kamilem, ale to w przyszłości ;)
Dziękuje Ci Kamilu jeszcze raz, a Wy kochani napiszcie w komentarzu jak Wam się podobają nowe zakładki. Zróbcie to dla mnie i dla Kamila, który jest bardzo ciekawy Waszej opinii.

Jutro powinnam dodać jakiś post, a Wy zamawiajcie projekty póki czas. Do zobaczenia ;)
Joasia ;*

4 komentarze:

  1. Boskie, tylko zmieniłabym jakoś ustawienie bo ta pojedyncza laleczka na dole nie pasuje :c

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety ;/ Nie mogę zmienić szerokości. Ale chce je jeszcze zmienić na inne... a to trochę potrwa

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie te zakładki wyglądają i zgadzam się że to pojedyncza lalka tak samotna

    OdpowiedzUsuń