13.01.2013

UNIQUE FOUR cz. I

Witam serdecznie Wszystkich Gości na wielkim Pokazie Domu Mody UNIQUE !

Nazwa kolekcji: UNIQUE FOUR
Motyw kolekcji: Jesień/Zima 2012/2013
Charakter kolekcji: Limitowana

Część I - Jesień 2012

Zapraszam !


Projekt nr 1
Autumn Chic

    modelka: MyMelisaWhite



Projekt nr 2
DreamCatcher

   modelka: madzik-owadzik



Projekt nr 3
Be a Man

    modelka: emo-niunia-



Projekt nr 4
Cross of UNIQUE II

    modelka: Jaka-gwiazdka


..........................................................................................................................

Dla gości Pokazu, którzy są z nami na żywo zniżka na każdy projekt minus 2 sd ! Żeby udowodnić swoją obecność na pokazie i dostać zniżkę musisz skomentować post w ciągu 10 minut od publikacji.

Koniec części I
Już za 10 minut część II Pokazu !!! ;)

31 komentarzy:

  1. Śliczne ubrania *-*
    Ja już chcę projekt , ktory mam na sobie ;)

    Madzik-Owadzik

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej przypadła mi do gustu koszulka! Świetny pokaz jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  3. PIĘKNY WYBIEG! :D

    Najbardziej mi się podoba pierwsza sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne projekty Asiu ;* Czekam na kolejną część!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaj :D Nie mogę się doczekać II części /Gatasjshhs

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne projekty, ale jakie ceny?
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  7. super, poprostu wow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne projekty i dobrane dodatki.
    Zwłaszcza ostatni projekt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super to wszystko wygląda!

    Mi do gustu przypadła bluzka z napisałem UNIQUE ;P
    DominikaDomcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ja już sobie rezerwuję ostatni projekt :D kocham wszystkie projekty Unique :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardzej podoba mi się ostatnia bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się najbardziej podoba sukienka :)


    VanicaBloom

    OdpowiedzUsuń
  13. Żakiecik świetny!
    od jarus55

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze idealnie. Dobrze przemyślane i dopracowane projekty. Czekam na drugą cześć kolekcji. ;)

    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne projekty <3 Osobiście najbardziej spodobała mi się sukienka :)
    Korni1999

    OdpowiedzUsuń
  16. przybyłam tu dzięki jarus55 :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne projekty! Szczególnie podoba mi się bluzeczka z krzyżem. :DD

    Na pokaz zaprosiła mnie MisNike1999 ;)

    stylowykotek

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem ładne ubrania. Najbardziej przypadł mi do gustu projekt Dream Catcher. ;] Bardzo podoba mi się ta kolekcja. Jestem tu dzięki MisNike1999. :>

    anana-banana

    OdpowiedzUsuń
  22. Super ten ostatni i pierwszy projekt :)

    GlamourousShy

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienka boska, oraz żakiecik:*

    OdpowiedzUsuń
  24. jak zwykle cudowne ciuszki! :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń