13.01.2013

Oficjalne Zaproszenie

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Nadeszła wyczekiwana niedziela. To był dla mnie ciężki i pełen emocji tydzień ciężkiej pracy na rzecz UNIQUE. Po raz pierwszy zmierzyłam się ze wszystkim sama i sprawiło mi to przyjemność ponieważ działałam we własnym tempie. Dziś Ola przygotuje dla mnie modelki na wybiegach więc ma swój udział w tą kolekcję, ale gdy tylko zechce od następnej kolekcji zdecydowanie chcemy ją znów wśród nas. Teraz jednak najważniejsze.

Serdecznie po raz ostatni, ale najbardziej oficjalny zapraszam Wszystkich Gości dziś na godzinę 18.00 na Wielki Pokaz Mody IV Kolekcji UNIQUE FOUR. Warto pojawić się by nie przegapić okazji do kupna nowych projektów. Zapraszam.

Chciałam również ogłosić obiecane wyniki licytacji jedynej sztuki naszego projektu Unicorn of UNIQUE III. Nowym nabywcą jest Karolina _Carolciaaa (masz szczęście, że znałam Twój nick moja droga bo się NIE PODPISAŁAŚ)! Gratulujemy serdecznie nowego UNIKALNEGO jak UNIQUE nabytku ;)

Przypominam również, że do godziny 16.00w zakładce UNIQUEbazaar trwa licytacja ubrań z profilu klaudialigenza. Korzystajcie póki jest czas.


Teraz najważniejsze dla Was pierwsze informacje i niespodzianki.

 - Zgodnie ze stałą tradycją - jak zawsze - każdy kto pojawi się na Pokazie i skomentuje go w ciągu 5 minut od publikacji otrzyma 2 sd zniżki na zamówione projekty w Poście Katalogowym, który pojawi się chwilę po Pokazie.

 - Każdy kto zamówi projekt z nowej Kolekcji w Poście Katalogowym, niezależnie od tego czy załapie się na zamówioną sztukę czy nie (pamiętajmy, że ilość sztuk jest limitowana) dostanie od UNIQUE koszulkę reklamową z adresem naszej strony w prezencie za darmo.



 - TERAZ NAJLEPSZE !! Każdy kto zaprosi na na Pokaz swoich dwóch znajomych dostanie od nas panel z Logo UNIQUE w prezencie za darmo. Każde kolejne dwie osoby to nowy panel zatem można zaprosić np. osiem osób i dostać cztery panele. Waszym zadaniem jest zaproszenie na Pokaz dowolnych znajomych, którzy skomentują Pokaz tym samym udowadniając swoją obecność. Muszą podpisać się nickiem ze stardoll, ale co najważniejsze napisać kto ich zaprosił na Pokaz. Oferta nie jest obowiązkowa, ale wielu z Was może sprawić przyjemność ;) Oto panel, który można od nas dostać, oraz przykłady wykorzystania:


Jeżeli uważasz, że warto nabyć taki panel nic trudnego. Wystarczy dwóch znajomych i jest Twój. Przypominam, że wystarczy iż skomentują Pokaz wraz ze swoim nickiem ze stardoll i dopiskiem, że są zaproszeni przez Ciebie. Powodzenia ;)

Panel i tak dostaną ode mnie za zaangażowanie:
MajkaStar1999, Metalka777, klaudialigenza, MyMelisaWhite, oliwcia_paris, miss_miley_van, oraz redaktorka oficnalnego klubu na stardoll UNIQUEproject - blackmydoll.





Na koniec zaproszenie na Popremierowe Afterparty. Godzinę po Pokazie czyli równo o 19.00 stworzę specjalną imprezę czat dla Gości Domu Mody UNIQUE. Po poprzedniej kolekcki wyglądała ona TAK.
Ponieważ chcę uniknąć problemów jakie miałam wtedy, impreza będzie otwarta, co niestety na początku ściągnie nam sporo nieproszonych gości, których będę wypraszała. Zostaną zatem TYLKO Ci którzy założą strój elegancki wieczorowy na czerwony dywan ;)

To chyba wszystko. Kolejny post będzie już Postem Pokazowym dlatego szykujcie się, ja również i do zobaczenia kochani ;*

13 komentarzy:

  1. Na pewno pojawię się na pokazie, a panel jest śliczny. Już się martwiłam kogo zaprosić bo nie doczytałam do końca ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww! Muszę się wyszykować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, na pewno będę na pokazie. ;)

    stylowykotek

    OdpowiedzUsuń
  4. idę zapraszać bo chcę ten panel , mam nadzieję że się Joasiu załapię ;D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Za 2 minuty! *.*

    Muszę mieć ten obrazek! MUSZĘ KOGOŚ ZAPROSIĆ :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny panel, dziękujemy :)
    Czekamy od godzinki na pokaz, a stylizacja już zrobiona.
    Postaramy się być na imprezie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już wczoraj sobie stylizację przygotowałam :D
    Cieszę się, że wygrałam licytację :)
    Byłam pewna, że w którymś komentarzu się podpisałam, przepraszam za kłopot :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mam jeszcze pytanie. Czy ten obrazek można kupić? :> Niestety nie mam kogo zaprosić...

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję bardzo :))
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  10. a gdzie zgłosić się po ten panel? :)

    OdpowiedzUsuń