8.08.2012

Podsumowanie !

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE !

Jak humory po wczorajszym dniu pełnym emocji ?

Dla nas to była najbardziej stresująca kolekcja od początku. Projekty są inne, nie wiedziałyśmy czy spodobają Wam się i który z nich odniesie największy sukces. Do tego Afterparty. Bardzo bałyśmy się problemów i nie obyło się bez nich, ale w efekcie większość z Was znalazła się na imprezie.

Okazało się, że największym hitem wczorajszej kolekcji stały się dwa projekty - Unicorn of UNIQUE II, oraz Cross of UNIQUE. Ten drugi już dziś w południe sprzedał się w całości, natomiast ostatnia sztuka Unicorna czeka na właścicielkę w bazarze. Miło nam, że tak dobrze odebraliście Pokaz. Już teraz widać, że ta kolekcja może odnieść największy sukces. Pobiła już II kolekcję w wielu faktach.

Klienci od początku tworzą stylizacje z projektami, lub pokazują je:

             na zdjęciach:
Jaka-gwiazdka, Elizka2121, truskawka1616, kifot, Marysiasuperkro






Po Pokazie odbyło się Popremierowe AfterParty, niestety z powodu problemów technicznych gry stardoll musiałam zrobić imprezę prywatną, a następnie otwartą. Nie każdemu niestety się udało dotrzeć lecz to już nie była nasza wina. Ci którzy pojawili się na czerwonym dywanie zachwycali pięknymi kreacjami. Pojawiły się ekstrawaganckie stylizacje i piękne wieczorowe suknie. Mogła bym wyróżnić stylizacje każdej z Was, ale nie można zapomnieć o pięknej sukience Mary-Kate Olsen, w której pojawiła się nasza kochana Ola, na UNIQUE zajmująca się głównie stroną graficzną i wizualną całego projektu. Kilka zdjęć z Afterparty dla Was:




Na pokazie pojawili się dziennikarze jak Iwonka (na Stardoll missmariksza), która przygotowała mały wywiad na swój blog. Wspaniały reportaż pojawił się już wczoraj i zachwycił mnie swoim profesjonalizmem. Reportaż przeczytacie TUTAJ

Chciała bym zapytać Was jak Wam się podoba najnowsza kolekcja, czy dotarliście na Afterparty i jeśli tak to czy podobało Wam się ?
Napiszcie koniecznie KTÓRA KOLEKCJA WEDŁUG WAS BYŁA NAJLEPSZA !
Jedna osoba, która odpowie na pytanie dostanie Wine Dress i inna osoba African Trip z najnowszej kolekcji. Wyniki jutro o 12.00 W TYM POŚCIE (będzie na żółto edit więc nie zapomnijcie sprawdzić).

EDIT :
Wine Dress dostaje MyMelisaWhite
African Trip trafi do Metalka777

Dziękuję za uwagę i liczę na Wasze zdanie na temat tego artykułu.

Pozdrawiam ;*
Joasia JessssLove

9 komentarzy:

  1. Ta kolecja ponieważ jest to mój styl.
    1kw

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie na swój sposób są rewelacyjne! Może kiedyś się dostanę. Czekam na następne pokazy! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety. Na Afterparty nie mogłam się dostać/być. A co do kolekcji. Wieczna impreza ;] Mam lekki dylemat , ponieważ II kolekcja w sumie .. także była na poziomie. Projekty z każdą kolekcją są coraz bardziej wygórowane i mają to coś :) Zdecydowanie 3 kolekcja rządzi. Ma w sobie rozmaite , letnie kolory. Po prostu późne lato , jest impreza :_)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dotąd to najlepsza kolekcja moim zdaniem. Co do afterparty to dotarłam na nie, ale miałam jakieś problemy z internetem i mnie wylogowało z konta a potem nie miałam go w ogóle. Zgadzam się z tobą Ola wyglądała pięknie w tej sukience i naprawdę zazdroszczę jej tej sukienki. Ty również wyglądałaś pięknie i dziękuję za zdjęcia=)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kolekcje były zachwycające i wspaniałe :) Trzecia kolekcja była po prostu najlepsza z dotychczasowej trójki. Z każdym pokazem projekty są bardziej dopracowane :) Czekam z niecierpliwością na czwartą kolekcję. Pozdrawiam :)
    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  6. pokaz był świetny! niestety na AfterParty nie mogłam przyjść, a szkoda bo musiało być super ;)
    Najbardziej podobała mi się pierwsza kolekcja ze względu na ciemne kolory ale mimo to w drugiej i trzeciej znalazłam swoich faworytów :)

    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kolekcja :)Bylam przez chwilkę tylko na afterparty. Ale myślę ,że inni bawili się znakomicie :p
    Cieszę się ,że odniosłyście sukces. I dziękuję ,że mogłam zostać modelką w waszym domu Unique :*

    Pozdrawiam Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się najbardziej podobała się kolekcja Unique Three i Unique two. :) Szkoda, że na impreze nie było już dla mnie miejsca :(

    Pozdrawiam, Agaslim ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny Wy tez jesteście WSPANIAŁE i również Wam dziękuję !
    Każda Wasza kolekcja miała taką swoją perełkę wśród projektów!Jednakże tak jak piszą dziewczyny projekty w trzeciej kolekcji były genialnie dopracowane. Oprawa graficzna pokazu- wspaniała!Kochane wspinacie się ku szczytom! gratuluję Wam !!! Mam nadzieję, że Unique odniesie taki sukces o jakim marzycie!

    OdpowiedzUsuń