16.08.2012

Druga Niespodzianka

Drodzy Goście Domu Mody !

Oficjalnie chciałabym zakończyć komentowanie poprzedniego postu ;)

Waszym zadaniem było wskazanie mi swojego ulubionego projektu, bym mogła wybrać jeden najlepszy. Niestety rozczarowałam się mocno. Niektóre komentarze były wypełnione nie tak jak prosiłam. Wymienialiście projekty, które mieliście okazję kupić, a nie kupiliście. Kilka osób wcześniej mówiło mi, że inne projekty są ich ulubionymi, w komentarzach jednak wymieniły całkiem inne. No trudno.
Na szczęście jakiś obraz i tak udało mi się stworzyć. Na podstawie wcześniejszych informacji myślałam, że w czołówce pojawi się Cross of Universe z I kolekcji, jednak teraz najczęściej wybieraliście projekty z Unicornem (z II lub III kolekcji). Wiemy teraz w jakim kierunku zmierzać mamy z naszymi projektami ;)

Obiecane 10 sd plus prowizję dostają:
- Marysiasuperkro
- JuliaWie

Gratuluję. Wystawcie coś od razu w tej kwocie. 15 sd nie zostało rozlosowane ponieważ nie uzyskaliśmy 10 odpowiednich komentarzy. Dziękuje jednak za pomoc i opinię tych, którzy napisali swój komentarz.

.........................................................................................................................

Wybiła 17.00 ! Czas na obiecaną Drugą Niespodziankę !
Dla Was wszystkich WIELKA NIESPODZIANKA już teraz !

Mini kolekcja, jako bonus między III i IV kolekcją:

UNIQUE PLUS

              Ola i Joasia
             gwiazda3000 oraz Jesssslove


Nazwa minikolekcji: UNIQUE PLUS
Motyw minikolekcji: Zakończenie lata
Charakter minikolekcji: Limitowana

Katalog:

Last Boat of Summer
Ilość sztuk w magazynie: WYPRZEDANE (0/8)

Lace Cross
Ilość sztuk w magazynie: WYPRZEDANE (0/6)


Kochani ! Chęć zakupu jak zawsze zgłaszajcie jedynie w komentarzu pod TYM postem.  Obowiązuje zasada kto pierwszy ten lepszy. Komentarz musi zawierać Wasz login na stardoll jak i tu na bloggerze z jakiego obserwujecie blog oraz nazwę produktu.
Każdy kto skomentuje post do 10 minut po publikacji dostanie od nas zniżkę minus 1 sd na projekty. Nie warto zwlekać ;)

Dziękujemy Wam i do zobaczenia już na dniach, tym bardziej, że do końca sierpnia pojawi się obiecana trzecia niespodzianka ;)
Załoga UNIQUE

18 komentarzy:

  1. Zamawiam Last Boat of Summer

    MIssParis125

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę Last Boat Of Summer 10 sd - 1 sd

    OdpowiedzUsuń
  3. zamawiam tę z stateczkiem :>

    Kociara074

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy mogę też zamówić, bo dopiero zaczynam komentować tego bloga. Ale jeśli mogę to:

    Login na Stardoll: MartiHumanoid
    Login na Blogger: Bou Minisuka
    Lace Cross

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zamawiam oba projekty ! :)

    Madzik-Owadzik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kasy nie mam więc nie mogę zamówić ^^
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  7. Ok jednak mam kase :) Więc zamawiam Lace cross :*
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo nowe projekty! zamawiam Lace Cross :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamawiam Lace Cross !

    Stardoll : Natiis9

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmieniam zamówienie - tamto usunęłam :)

    Stardoll: _Carolciaaa
    Blogger: Kaar./_Carolciaaa
    Nazwa bluzki: Last Boat of Summer

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli jest możliwość chcę kupić Last Boat of Summer

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz pisze komentarz na spokojnie. Dopiero co wróciłam z wyjazdu i jeśli jest szansa chcę kupić Last Boat of Summer.

    nick stardoll: MajkaStar1999
    nick blogerr: MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcę jeszcze kupić Lace Cross bo widzę, że została ostatnia sztuka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Są cudne ,ale brak mi sd :(

    A kiedy jest tak przwidziana czwarta kolekcja Unique ??

    Missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny niestety aktualnie nie mam stardollarów.
    Ale już czekam na kolejną kolekcje i może uda mi się coś kpić :D
    Jestem dobrej myśli.

    OdpowiedzUsuń