7.08.2012

Zaproszenie !

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE !

Chciały byśmy zaprosić Was na Pokaz Mody III kolekcji nazwanej UNIQUE THREE !
Pokaz odbędzie się dziś o 18.00 niezmiennie na tych samych zasadach.

Po Pokazie zapraszamy również wybrańców* na Popremierowe Afterparty, które odbędzie się na imprezie zamkniętej zorganizowanej na prywatnym czacie. Start godzina 19.00

Zapraszamy serdecznie ;)
JessssLove oraz gwiazda3000


* Wybranców - jak wczoraj sprawdziłam zaproszeń mogę wysłać jedynie do 9 osób (nie wliczając mnie i Olę). Z tego powodu chciała bym by najbardziej zainteresowane osoby zgłosiły się pod postem, jeżeli wyrażają chęć wzięcia udziału. Będzie mi miło jeśli dopiszecie powód dla którego chcieli byście się pojawić na spotkaniu, wasz cel, nie zapomnijcie dopisać nicku ze stardoll :) 9 osób, które dostaną od nas zaproszenia ogłoszę o 17.00 w poście. Chciała bym dać pewniejszą szansę dziennikarzom i redaktorom blogów, jeżeli tacy zgłoszą swoją obecność. Warunkiem musi być koniecznie sprawny czat, oraz bycie online o 19.00 tak by zaproszenie mogło dojść do Was ze skutkiem. Nie chciały byśmy zmarnować miejsca ;) Zgłaszajcie się, chętnie się zobaczymy razem wieczorem i zrobimy zdjęcia. Do zobaczenia o 17.00 !

Dodam jeszcze, że już dwa blogi queens-of-fashion oraz MarcelqGraphics ogłosiły dzisiaj wsparcie dla Pokazu. Pojawia się pomoc materialna jak i patronat, dlatego stworzymy po Pokazie, ale przed postem Katalogowym post reklamowy. Jeżeli chcesz by i Twój blog, lub profil został zareklamowany zapraszamy do skontaktowania się z nami. Zostało tylko kilka godzin, dlatego zapraszamy :)

10 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :)
    Bardzo mi zalezy na pojawieniu się na afterparty, ponieważ chciałabym zdać foto-relację
    na "Mint&Fresh"

    JagoodaAngel

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również chciałabym być na popremierowym afterparty w celu pogratulowania Wam osobiście i wzięciu udziału w zabawie. Wiem głupio to brzmi, ale bardzo chcę uczestniczyć w afterparty ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. * Chciałabym pojawić się na after party , ponieważ śledzę Was od samego początku. Była by to także wielka przygoda.

    Marysiasuperkro

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, ja się zgłaszam, byłoby mi ogromnie miło pojawić się na waszym afterparty (:
    Kocham wieczorowe stroję i miałabym wreszcie pretekst by stworzyć coś niesamowitego (;

    Elizka2121

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi także miło by było kupuję u was rózne projekty a taka "wejściówka " to coś niesamowitego . Chciałbym równięż fotkę do mojej prezntacj . Na pokaz mogła bym się ubrać w jakiś ciuszek z kolekci .
    1kq

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie przyszłabym na afterparty. Nie pierwszy raz bd ogladała wasz pokaz mody bo po raz 3 :) Nigdy nie byłam na affter party. A chciałabym zobaczyć co nowego i co zainsopirowało was do stworzenia tych ciuchów :)

    doma127

    OdpowiedzUsuń