Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)
DLA KOGOŚ KTO PRZEGAPIŁ WCZORAJSZE WYDARZENIA LINK: POKAZ i KATALOG
Jak emocje po Pokazie ? Spodobała się V Kolekcja ? Ja lubię ją znacznie bardziej niż UNIQUE FOUR. Dopracowywałam z Olą projekty dokładniej, włożyłam w nie sporo serca i nie robiłam nic na siłę. W IV Kolekcji kilka projektów to były tzw wypychacze, czyli projekty, które mnie średnio zadawalały, chodziło raczej by wypełniły ilość. W przypadku UNIQUE FIVE każdy projekt jest indywidualny, ciekawy, ale razem tworzą wspólną całość. Jaka jest Wasza opinia ?
Zmieniłam jak wiecie również tym razem charakter kolekcji z Limitowanej na Okresową. Jak Wam się podoba ten pomysł ? Teraz każdy z Was może dostać wymarzony projekt bez walki w kolejce z ograniczonymi sztukami. Uważam, że dla Was ta opcja jest lepsza, chociaż dla dobra UNIQUE chyba Limitowane projekty są lepsze, gdyż nabierają wartości. Zgadzacie się ?
Oczywiście jak zawsze są projekty, które sprzedają się lepiej niż inne. Byłam ciekawa jak będzie w tym przypadku. Okazuje się, że duży wpływ na Waszą decyzję ma cena. Im droższy projekt tym mniejsze zainteresowanie. Sztandar jak zauważyłam wciąż prowadzi chyba tradycyjnie Unicorn of UNIQUE. Jak Wam się podoba jego oryginalna, V już odsłona ? :D
Jak zrobicie stylizacje z projektami piszcie do mnie, będę robiła screeny i dodawała do zakładki
UNIQUE na Stardoll.
Po Wielkim Pokazie V Kolekcji UNIQUE FIVE "zorganizowałam" tradycyjnie Popremierowe Afterparty. Niestety nie obyło się bez strasznych problemów technicznych, które sprawiły, że imprezę zaczęliśmy zamiast o 19.00 to jakieś ponad 20 minut później. Imprezy w efekcie były dwie. Jedna ogólna, i później drobna dla osób, którym nie udało się wejść na główną imprezę. Już teraz oświadczam, że następnym razem zrobię wcześniej listę osób, które dostaną zaproszenia by uniknąć nieporozumień i rozczarowań.
Na szczęście Wszystko się zakończyło pomyślnie. Przybyło wiele fantastycznych postaci Stardollowego świata, w tym wiele nowych gwiazd, wcześniej obcych dla UNIQUE. Nie zabrakło również wspaniałych i oryginalnych kreacji, ale również tych mniej trafionych. Zobaczcie sami:
JessssLove przybyła na Popremierowe AfterParty w delikatnej sukni marki Red Carpet inspirowanej Academy Awards.
MajkaStar1999 tym razem ubrała się wiosennie w suknię Voile inspirowaną Versace.
Nowa gwiazda na UNIQUE - xXEwelina1996Xx we własnej kreacji zrobionej głównie z Voile.
Prosto i elegancko, z klasą pojawiła się mary_clare1208.
Zaszczytnym gościem okazał się również słynny _D_0_D_A_, który oryginalnymi dodatkami urozmaicił suknię darmówkę.
Jaka-gwiazdka sama zmajstrowała swoją stylizację i wyszło jej ciekawie i elegancko.
Według gości najpiękniejszą stylizację miał jarus55, który stworzył genialny look z użyciem sukni marki Tingeling inspirowanej twórczością McQueena.
W skromnej, ale ciekawej sukni z Pretty n Love pojawiła się znana milapati.
Drogą sukienkę LE i buty YH użyła martus...xd - modelka wczorajszego Pokazu Mody.
MeLolitka tym razem skromniej niż na Gali pojawił się w sukience z Bizou.
Na koniec głównej imprezy pojawił się sam xxemowaxx w oryginalnym garniturze własnego projektu.
Gatasjshhs zaszczyciła obecnością drugą imprezę dla wybranych w sukni Voile, którą realnie miała na sobie Angelina Jolie.
Specjalnie dla UNIQUE z innej imprezy urwała się emu.musia w kreacji Lanvin Tribute.
W sukni z Voile pojawiła się Werxona1.
LepszaOdCiebie2 ubrała suknię projektu użytkowniczki kasiczek.
Zdjęcie z głównej imprezy:
Również fotka z drugiej imprezy:
Podczas imprezy zorganizowałam dwa minikonkursy w których jarus55 i MajkaStar1999 wygrali darmowy projekt z najnowszej Kolekcji UNIQUE FIVE.
UWAGA !! Jedna osoba, która przeczytała cały post i odpowie na pytania z pierwszej części tej notki, oraz zdradzi własne opinie na temat kreacji gości imprezy wygra darmowy projekt UNIQUE FIVE.
Na koniec dodam, że na imprezie zdradziłam tajemnicę UNIQUE, która miała wyjść ciut później. Reklamę zapowiadającą widzieliście w Poście Reklamowy po Pokazie. Skoro powiedziałam jednak na imprezie to zdradzę i Wam:
Więcej informacji dziś albo jutro !! Podekscytowani ? :D
Piszcie, komentujcie i kupujcie kochani póki jest okazja :D
Ściskam ;*
Joasia - JessssLove