10.03.2013

Podsumowanie Soboty

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

DLA KOGOŚ KTO PRZEGAPIŁ WCZORAJSZE WYDARZENIA LINK: POKAZ i KATALOG

Jak emocje po Pokazie ? Spodobała się V Kolekcja ? Ja lubię ją znacznie bardziej niż UNIQUE FOUR. Dopracowywałam z Olą projekty dokładniej, włożyłam w nie sporo serca i nie robiłam nic na siłę. W IV Kolekcji kilka projektów to były tzw wypychacze, czyli projekty, które mnie średnio zadawalały, chodziło raczej by wypełniły ilość. W przypadku UNIQUE FIVE każdy projekt jest indywidualny, ciekawy, ale razem tworzą wspólną całość. Jaka jest Wasza opinia ?

Zmieniłam jak wiecie również tym razem charakter kolekcji z Limitowanej na Okresową. Jak Wam się podoba ten pomysł ? Teraz każdy z Was może dostać wymarzony projekt bez walki w kolejce z ograniczonymi sztukami. Uważam, że dla Was ta opcja jest lepsza, chociaż dla dobra UNIQUE chyba Limitowane projekty są lepsze, gdyż nabierają wartości. Zgadzacie się ?

Oczywiście jak zawsze są projekty, które sprzedają się lepiej niż inne. Byłam ciekawa jak będzie w tym przypadku. Okazuje się, że duży wpływ na Waszą decyzję ma cena. Im droższy projekt tym mniejsze zainteresowanie. Sztandar jak zauważyłam wciąż prowadzi chyba tradycyjnie Unicorn of UNIQUE. Jak Wam się podoba jego oryginalna, V już odsłona ? :D

Jak zrobicie stylizacje z projektami piszcie do mnie, będę robiła screeny i dodawała do zakładki UNIQUE na Stardoll.

Po Wielkim Pokazie V Kolekcji UNIQUE FIVE "zorganizowałam" tradycyjnie Popremierowe Afterparty. Niestety nie obyło się bez strasznych problemów technicznych, które sprawiły, że imprezę zaczęliśmy zamiast o 19.00 to jakieś ponad 20 minut później. Imprezy w efekcie były dwie. Jedna ogólna, i później drobna dla osób, którym nie udało się wejść na główną imprezę. Już teraz oświadczam, że następnym razem zrobię wcześniej listę osób, które dostaną zaproszenia by uniknąć nieporozumień i rozczarowań.

Na szczęście Wszystko się zakończyło pomyślnie. Przybyło wiele fantastycznych postaci Stardollowego świata, w tym wiele nowych gwiazd, wcześniej obcych dla UNIQUE. Nie zabrakło również wspaniałych i oryginalnych kreacji, ale również tych mniej trafionych. Zobaczcie sami:

 JessssLove przybyła na Popremierowe AfterParty w delikatnej sukni marki Red Carpet inspirowanej Academy Awards.

MajkaStar1999 tym razem ubrała się wiosennie w suknię Voile inspirowaną Versace.

Nowa gwiazda na UNIQUE - xXEwelina1996Xx we własnej kreacji zrobionej głównie z Voile.

Prosto i elegancko, z klasą pojawiła się mary_clare1208.

Zaszczytnym gościem okazał się również słynny _D_0_D_A_, który oryginalnymi dodatkami urozmaicił suknię darmówkę.

Jaka-gwiazdka sama zmajstrowała swoją stylizację i wyszło jej ciekawie i elegancko.

Według gości najpiękniejszą stylizację miał jarus55, który stworzył genialny look z użyciem sukni marki Tingeling inspirowanej twórczością McQueena.

W skromnej, ale ciekawej sukni z Pretty n Love pojawiła się znana milapati.

Drogą sukienkę LE i buty YH użyła martus...xd - modelka wczorajszego Pokazu Mody.

MeLolitka tym razem skromniej niż na Gali pojawił się w sukience z Bizou.

Na koniec głównej imprezy pojawił się sam xxemowaxx w oryginalnym garniturze własnego projektu.

Gatasjshhs zaszczyciła obecnością drugą imprezę dla wybranych w sukni Voile, którą realnie miała na sobie Angelina Jolie.

Specjalnie dla UNIQUE z innej imprezy urwała się emu.musia w kreacji Lanvin Tribute.

W sukni z Voile pojawiła się Werxona1.

LepszaOdCiebie2 ubrała suknię projektu użytkowniczki kasiczek.

Zdjęcie z głównej imprezy:

Również fotka z drugiej imprezy:

Podczas imprezy zorganizowałam dwa minikonkursy w których jarus55 i MajkaStar1999 wygrali darmowy projekt z najnowszej Kolekcji UNIQUE FIVE.

Po Afterparty dla relaksu trafiłam na przemiłą imprezę bloga queens-of-fashion.blogspot.com.


UWAGA !! Jedna osoba, która przeczytała cały post i odpowie na pytania z pierwszej części tej notki, oraz zdradzi własne opinie na temat kreacji gości imprezy wygra darmowy projekt UNIQUE FIVE.

Na koniec dodam, że na imprezie zdradziłam tajemnicę UNIQUE, która miała wyjść ciut później. Reklamę zapowiadającą widzieliście w Poście Reklamowy po Pokazie. Skoro powiedziałam jednak na imprezie to zdradzę i Wam:























Więcej informacji dziś albo jutro !! Podekscytowani ? :D

Piszcie, komentujcie i kupujcie kochani póki jest okazja :D
Ściskam ;*
Joasia - JessssLove

13 komentarzy:

  1. Joasiu jak zawsze miło się czytało :) Kolekcja bardzo mi się podobała i emocje nadal we mnie trwają :D Projekty są dopracowane i warte uwagi, także polecam. Czekam na więcej informacji w sprawie UFW bo co nieco zdradziłaś, ale chyba nie wszystko :*
    Pozdrawiam MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  2. feszyn "hłik" XD uśmiałam się z tego wczoraj.
    czekamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu! Kreacje były świetne i zadziwiające :) Czekam na odkrycie całej tajemnicy :)
    Miłego dnia,
    VanicaBloom

    OdpowiedzUsuń
  4. Emocje po pokazie u mnie juz troche opadly... w sumie nie wiem czemu ale wydaje mi sie ze kazdy ciuch z kolekcji jest z kompletnie innej bajki, mimo to sa ladne. Fakt pomysl ze zmiana jest mniej korzystny dla Unique. Co do Unicorn of Unique to chcialam juz kupowac ale nie jestem przekonana co do koloru tla ( takie niebieskie jakies :P)
    Co do opinii na temat kreacji osob z imprezy to najbardziej podobala mi sie stylizacja Kamila ( _D_0_D_A_) Wiele osob stworzylo dosc proste stylizacje a u niego widac ten pomysl... wszystko dopracowane na ostatni guzik i twarz, ktora idealnie wpasowala sie w klimat outfitu. Sama ze swojej jestem srednio zadowolona, no ale zawsze cos jak na szybka zmiane gdy dowiedzialam sie ze nie mozna zakladac krotkich sukienek- jak pozniej wyszlo w praniu ze jednak mozna :P
    Pozdrawiam,
    xXEwelina1996Xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się V kolekcja jest śliczna kupiłam już bluzkę Clock in Shadow i zaraz zrobie z nią stylizacje.

    Szkoda że nie trafiłam na pierwsze afterparty ale na drugiej również dobrze się bawiłam.

    Dziękuje bardzo za zaproszenie:)

    nie mogę się doczekać UNIQUE FASHION WEEK.

    Cieszę się że trafiłam na ten blog

    Jeszcze raz dziękuje za wszystko:**
    Pzdr. LepszaOdCiebie2

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja swietna . Pojawilam sie na pokazie lecz na after party juz nie udalo mi sie dotrzec.

    Co do stroi najlepiej wedlug mnie ubrala sie Marta (martus...xd) oraz ty Joasiu :*

    buziaki Klaudia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczorajsza impreza była bardzo fajna! :) A atmosfera świetna! I ten tekst "Faszyn HŁIK!" Jak ja mówię ten tekst to normalnie leję z tego :D
    Wszystkie stylizacje były ładne, ale najbardziej mi się podobała Doda :)
    A projekty z wczorajszego pokazu są bardzo ładne! Najbardziej mi się podoba Unicorn Of UNIQUE i koszulka z robakiem! :)

    NO i dziękuję bardzo za głosy na moją dziką stylizację! Nie wiedziałem, że może Wam się podobać moja kreacja od McQueena! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie piąta kolekcja Unique jest bardzo udana! :)
    poniżej dołączam stylizację z moją ulubioną koszulką z żukiem :))
    http://i48.tinypic.com/2lsuxg.jpg

    A na "feszyn hłik" czekam również! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne kreacje :)
    czekam na Fashion Week z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście przeczytałam :)
    Emocje były duże, głównie, że myślałam, że kolekcja będzie limitowana i trzeba się będzie bić o projekty. Mi kolekcja podoba się chyba najbardziej ze wszystkich, szczególnie nadroższa sukienka mnie urzekła i będę musiała wysupłać stardolary na jej zakup. Bardzo podoba mi się pomysł z nielimitowaną kolekcją, bo wreszcie każdy może zdążyć kupić to, co chce.
    To była moja opinia, pozdrawiam, Vaneska99

    OdpowiedzUsuń
  11. Żałuję że mnie nie było, mówi się trudno... Widać że na after party było fajnie, Piotrek ma piękną sukienkę *.*
    Z nowej kolekcji najbardziej podoba mi się koszulka Unicorn Of UNIQUE V i ta z robaczkiem :D
    Czekam na Faszyn Łik!
    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda , że nie zostałam poinformowana o V kolekcji ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham takie klimaty długie suknie i te sprawy! EXTRA

    OdpowiedzUsuń