18.03.2013

UNIQUE PLUS ZIEŃ

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Jak samopoczucia w nowym tygodniu ? Podekscytowani zbliżającym się powoli świętem na UNIQUE ? Ja wczoraj ostro pracowałam nad tym i wszystko zaczyna nabierać barw. Jeżeli ktoś z Was chce poczytać więcej lub być częścią UNIQUE Fashion Week zapraszam do TEGO POSTA !
Drobna informacje dla zgłaszających się projektantów:
- Po pierwsze by móc zostać projektantem, który wystawi Pokaz na UFW musisz publicznie obserwować bloga UNIQUE
- Po drugie do końca terminu wysyłania projektów na email jest trochę czasu. Kilka osób wysłało swoje prace z dopiskiem, że jeszcze dośle inne dlatego prosiłabym byście nie wysyłali prac na raty lub nie wysyłali potem poprawek, tylko zrobili wszystko dłużej dokładnie i później wysłali już efekt ostateczny. Proszę o to dlatego, że nie chciałabym oceniać Waszych projektów na podstawie kilku różnych emaili.

Powodzenia Wam życzę, a teraz obiecana wczoraj niespodzianka dnia w postaci trzeciej już bonusowej minikolekcji. Przepraszam, że tak długo to trwało, ale mam wciąż nierozwiązany problem z wtyczkami i działam teraz na innej przeglądarce chwilowo ;)

UNIQUE PLUS ZIEŃ

Nazwa minikolekcji: UNIQUE PLUS ZIEŃ
Motyw minikolekcji: Projekty inspirowane kolekcją Macieja Zienia wiosna/lato 2013
Charakter minikolekcji: Limitowana

Clear Dark

Clear Dark - ilość sztuk dostępnych w magazynie 0/9 WYPRZEDANE


 Power Beetle

 Power Beetle - ilość sztuk w magazynie 0/6 WYPRZEDANE


White Beetle Dress

White Beetle Dress - ilość sztuk w magazynie 0/2 WYPRZEDANE


Kochani ! Chęć zakupu jak zawsze zgłaszajcie jedynie w komentarzu pod TYM postem.  Obowiązuje zasada kto pierwszy ten lepszy. Komentarz musi zawierać Wasz login na stardoll jak i tu na bloggerze z jakiego obserwujecie blog oraz nazwę produktu.
Każdy kto skomentuje post do 30 minut po publikacji dostanie od nas zniżkę minus 2 sd na projekty. Nie warto zwlekać ;)

UWAGA ! Można wygrać darmowe projekty Mini Kolekcji UNIQUE PLUS ZIEŃ. Wystarczy znaleźć w internecie zdjęcia konkretnego projektu na wzór którego stworzyłam własne wersje i podać link do zdjęcia w komentarzu. Można przesłać zdjęcia jednego projektu lub wszystkich trzech. Pierwsza osoba, która znajdzie odpowiednie zdjęcie przedstawiające oryginalną wersję projektu dostanie go za darmo. Próbujcie bo okazać się może, że zdjęcia pierwszych osób nie będą prawidłowe. Wyniki podam od razu tutaj w EDIT gdy tylko wszystkie projekty zostaną rozpoznane.
EDIT:
- Clear Dark wygrała oliwcia_paris
- Power Beetle zgadła i wygrała Jaka-gwiazka
- White Beetle Dress trafia do ZielonyKapturek

Jeśli ktoś jest ciekawy jak wyglądała pierwsza Mini Kolekcja UNIQUE PLUS to zapraszam TUTAJ oraz druga Mini Kolekcja UNIQUE PLUS II znajdzie ją TUTAJ !


Życzę udanych zakupów i miłego wieczoru
Joasia JessssLove ;*

18 komentarzy:

  1. Znów tyle nowości! Ty to zawsze konkretnie i na temat! Co do projektów, jak zwykle wykonane świetnie. Co prawda średnio jestem przekonana do motywu robaczków, jednak po to jest stardesign aby tworzyć nowe wzory.

    Biorę pierwszą koszulkę

    + http://i1147.photobucket.com/albums/o541/Karolina_Hosiawa/zien-hurricane-spring2013-02.jpg

    po lewej koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna kolekcja.
    +
    Sukienka Maciej:
    http://cdn3.glamka.smcloud.net/t/photos/thumbnails/4776/zuk_4_maciej_zien_wiosna_650x473_rozmiar-niestandardowy.jpg

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle Asiu piękne projekty, jednak na moim koncie jedno, wielkie, okrągłe zero :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałbym kupić te 2 bluzki. natomiast sukienka mi si8ę nie podoba :D.


    MeLolitka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biore brązową bluzke Power Beetle świetna skusiła bym się na sukienke ale oszczędzam (ah te moje oszczędności), tak więc tylko bluzka.

    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  6. Omomom bierzemy pierwsze cudeńko *_*
    olivcia nas wyprzedzila z linkiem, najwazniejsze jednak by ja miec!

    OdpowiedzUsuń
  7. Joasiu, chcę tylko sprostować, że mój nick jest bez kropki. z przyzwyczajenie postawiłem.

    MeLolitka

    OdpowiedzUsuń
  8. e się inspirowałaś:
    http://i.imgur.com/7Ben3Tk.jpg?1

    VanicaBloom

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę jeszcze raz napisać, bo tekst niestety skasowało :D Joasiu! Kolekcja jest świetna, ale niestety brak funduszy :( Link do tego czym się może inspirowałaś:
    http://i.imgur.com/7Ben3Tk.jpg?1
    VanicaBloom

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ! ♥
    Cudna mini kolekcja :)
    Biorę sukieneczkę ♥
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem,strzelam ze nr 2 jest czerpany z http://www.elle.pl/gfx/00/00/6d/be/image-12t6mop_jpg/thumb_560x800_10.jpg

    bo jedynie to, co mi przychodzi na mysl.
    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym Power Beetle :)
    Milapati

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka ja zacofana. Brak internetu wieczorem i już tyle nowości:)
    Chciałabym kupić Clear Dark jeśli jakiś się ostał bo nie wiem :)

    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  14. Poproszę bluzkę Clear Dark :)
    singiel

    OdpowiedzUsuń
  15. Power Beetle poproszę (o ile jeszcze jest). Co do samej kolekcji mam mieszane uczucia, te robaczki są nieco dziwne. ;) I żałuję, że nie załapałam się na sukienkę.

    kesha077

    OdpowiedzUsuń
  16. chciałabym wszystkie trzy projekty o ile mozna jeszcze kupować

    Wystaw mi proszę tak jak zwykle na konto kasiczek za kase a na moje konto za 2sm

    LepszaOdCiebie2

    OdpowiedzUsuń
  17. O, jeszcze jest Clear Dark. :) To też poproszę (i przepraszam, że tak te moje zamówienia są rozdzielane na kilka komentarzy, ale niestety zanim się na coś zdecyduję to trochę potrwa).


    kesha077

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podobają wszystkie projekty chociaż Power Beetle najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń