26.03.2013

Wyniki Castingu oliwci_paris

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE!

Z tej strony oliwcia_paris. Dzisiaj tak jak obiecałam, mam dla Was wyniki castingu wraz z dalszą instrukcją. Chciałabym bardzo podziękować za tak sporą ilość zgłoszeń, bo dzięki temu miałam sporo dylematów. A więc przedstawiam Wam wspaniałą ósemkę, która zaprezentuje ubrania na moim pokazie!

// Podzieliłam Was na dwie części na potrzebę pokazu //

Nazwa pokazu : ,,Glam rock in spring"

I Floral Spring Mini Collection
1. klaudialigenza
2. MisNike1999
3. Clevleen97

II Military Glam Rock
1. xxemowaxx
2. MissMileyLove1
3. Kesha007
4. kicia_agata
5. Tlen

Rezerwowi :
1. _d_0_d_a_
2. dareczek7


_______________________________________________

Moje kochane modelki! Nadszedł czas na to, aby wziąć się solidnie do pracy i stworzyć coś niebanalnego! Cieszę się, że moja eskorta prezentuje się w taki, a nie inny sposób i jestem dumna, że będę mogła z Wami współpracować. Z racji na to, że podzieliłam Was na dwie grupy, każda z tych grup otrzyma inny makijaż.
UWAGA! Bardzo bym prosiła, żebyście nie usuwali pieprzyków, cieni oraz wszystkich innych upiększających rzeczy do Waszej twarzy (poza sztucznymi rzęsami.

Co obowiązuje Was przy pracy modelki dla pokazu "Glam rock in spring"?
1. Szczupła sylwetka doll (włącznie z piersiami lalki)
2. Twarz oraz odcień skóry pozostaje bez zmian jak przy zgłoszeniu do castingu, aż do wykonania zdjęć.
3. Musicie wykonać wyznaczony przeze mnie makijaż oraz nałożyć fryzurę bez zwracania uwagi na ich wygląd.
4. Jesteś zobowiązana/y do zakupy potrzebnych kosmetyków za wynagrodzenie (20sd, zgłoście się do mojej księgi gości ze wcześniej wystawionym przedmiotem).
5. Zaproszenie mnie do grona znajomych w celu zdjęć w suitchat.
6. Lalka musi być bez biżuterii i innych ozdobników z Salonu Piękności.


Makijaż i wygląd

Grupa I "Floral Spring Mini Collection"




Jest trochę niedokładny, ale chodzi o zarys. U mnie np. prawe oko różni się od lewego, bo ten trick z czarną kreseczką na górnej powiece przy tych oczach je optycznie powiększa. Ogólnie makijaż na mojej doll nie wygląda dobrze, ale na waszych uroczych i dziewczęcych lalkach powinien prezentować się świetnie + wiem, że wykonacie to lepiej. Odcienie kosmetyków mogą być przybliżone lub innej marki. Układ, kolor i kształt brwi do Waszej dyspozycji - fryzura taka jak na zdjęciu (kolor naturalny, ale wg własnego uznania). Usta w kolorze skóry pomalowane powyższymi kosmetykami.

Inne : Prosiłabym o zmycie paznokci u stóp i rąk. 

Proszę, aby modelki zgłosiły się do zdjęć nie wcześniej niż w czwartek - jedynie MisNike1999 proszę o jak najszybszą sesję, gdyż mam gotowe wszystko dla Ciebie. 

_____________________________________________

Grupa II "Military Glam Rock"

Na wstępie powiem, że modelki w tej części pokazu są różnorodne pod względem np. koloru skóry. Niemniej jednak, macie wspaniałe i oryginalne twarze. Każda/y z Was będzie w inny sposób miał wykonany makijaż. Wszyscy ci, którzy mają ciemną karnację wybierają ciemny kolor ust, a następnie malują w taki sposób, aby odcieniem przypominał kolor skóry (ew. by kolor był równie ciemny, np. bordowy). Ci, którzy mają jasną karnację, wybierają jasny kolor ust, malują jasną szminką i używają cieniowania szminką Transform Burgundy Lipgloss (nieobowiązkowe).



Kosmetyki pokazane na screenie mogą być zastąpione odpowiednikami (marka lub kolor). Puszka do malowania twarzy może być zastąpiona kosmetykami do twarzy z Transforms (w kolorze brązowym lub czarnym). Jeśli chodzi o puder, to zależnie od koloru skóry nałóżcie odpowiednie kolory brązu. Zależy mi, aby efekt policzków był brudnawy, ale estetyczny. Eyeliner jest nie wymagany. Fryzura taka jak na zdjęciu (do nabycia w Tress Up). 

Kolor tych włosów : 
1. W przypadku ciemnych karnacji czarny lub ciemny brąz, bordo
2. W przypadku jasnych karnacji : szare, popielate, rude, bordowe. (Blond odpada)
_______________________
Malunek na twarzy : musi znajdować się na policzku po prawej lub lewej stronie. Musi mieć kształt dwóch pasów. 

Inne : Prosiłabym o zmycie paznokci u stóp i pomalowanie tych u rąk na czarno lub bez lakieru u rąk.

Na początek zapraszam do zdjęć modelki : xxemowaxx,  Tlen i kicia _agata. Resztę zapraszam do zdjęć w okolicach czwartku.

Pozdrawiam wszystkich, oliwcia_paris :* Do zobaczenia na pokazie!

Już 28.03 wyniki Castingu UNIQUE ;)
Joasia - JessssLove

6 komentarzy:

  1. Ładny i oryginalny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że ja się nie dostałam ale serdecznie gratuluje dziewczynom które się dostały i z niecierpliwością czekam na kolekcje:*

    LepszaOdCiebie2

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Wiem, nie piszę komentarzy, ale WSZYSTKO śledzę. Powodzenia, dziewczyny :)
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jestem zaskoczona, że się dostałam. Dziękuję za danie mi szansy. Poza tym interesuje mnie cała kolekcja (podział na grupy tym bardziej jest ciekawy).

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW ! :) Dziękuję ,że się dostałam ! ;* Co prawda zmieniłam twarz ale z powrotem powrócę do wcześniejszej xD

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  6. Z niecierpilowością czekam na swoją kolej ;) ok. wtorku-środy się zgłoszę
    Dzięki, że mnie wybrałaś - najbardziej zależało mi na tym castingu ;)

    OdpowiedzUsuń