30.03.2013

Projektanci UNIQUE Fashion Week

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE !

Nadeszła długo wyczekiwana chwila, w której poznamy projektantów, marki i domy mody, które zaprezentują swoje kolekcje podczas wielkiego święta - UNIQUE Fashion Week !


Niestety nie wszyscy projektanci, którzy wysłali swoje projekty na emaila Domu Mody UNIQUE spełnili warunki. Również liczba miejsc UFW jest ograniczona. Postanowiłyśmy, że połączymy zgłoszenia i każdego dnia zaprezentują pokaz dwa podmioty. To sporo, a i tak nie ułatwiło sprawy - kilka osób niestety nie dostało się do grona. Szkoda bo prawie wszyscy się dobrze spisaliście.
Oto projektanci, marki i domy mody UFW:

- oliwcia_paris
- Dom Mody Cheval
- Kina Fashion
- Kociara Tribute
- ...TENTURI...
- AnnDoll88
- MeLolitka
- nivea11
- lili1999silver3
EDIT: Nie wiem jak to się stało, ale na liście projektantów znalazła się MajkaStar1999, a nie wpisałam jej :( przepraszam za pomyłkę. Dominika, dołączasz do grona :)

Gratuluję ;*
Kilkoro projektantów, którym się nie udało - niestety zdarzyły się całkowicie niepodpisane prace i emaile. Te podpisane prezentowały często projekty w 100% skopiowane od kogoś. Była część na prawdę dobrych. Wyróżnienia dla klaudialigenza i BlowStar. Macie 2 sd zniżki na projekty kolekcji Domu Mody UNIQUE (klaudialigenza ma 4 sd po castingu).

PROJEKTANCI !
Gratuluję jeszcze raz. Waszym zadaniem jest teraz dodanie mnie do znajomych bym mogła być z Wami w kontakcie. Musicie teraz napisać post pokazowy w którym znajdzie się Pokaz/Showroom i katalog. Jeżeli nie uda Wam się zdobyć samemu wybiegu bądź modelek zróbcie zdjęcia na manekinach. Musicie zrobić profesjonalny post, który zachęci klientów do kupna Waszych ubrań. Czas na wysłanie mi postów gotowych na emaila unique-project@wp.pl macie czas do środy 04.04 !!
Jeszcze ważna informacja - napiszcie mi proszę jaki dzień podczas UNIQUE Fashion Week odpowiada Wam najmniej na Wasz pokaz. Dni, które zostaną Wam przyznane to od wtorku do piątku (9-12 kwietnia). Jeżeli względem Waszych planów jest jakieś popołudnie/wieczór przez Was zajęte napiszcie mi w komentarzu. W następnym tygodniu powstanie grafik UFW i po publikacji nie będzie już zmian. Zatem czekam na informacje od Was ;)

Teraz przy okazji chciałabym w imieniu swoim i Oli życzyć Wszystkim Gościom Domu Mody UNIQUE fantastycznych, uśmiechniętych świąt. Mimo śniegu za oknem, niech w Waszych sercach zagości słońce ;)

Ściskam serdecznie ;) Kolejny post na UNIQUE dopiero po świętach ;*
Joasia - JessssLove

10 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt Asiu i Olu ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, nivea11 tribute już się szykuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze szkoda, że się nie dostałam bardzo mi na tym zależało ale cóż może następnym razem się uda.Dziękuje za wyróżnienie.Ciesze się że mam zniżke 2 sd będe mogła sobie pozwolić na więcej projektów które napewno będą świetne :)
    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że się nie dostałam, ale przynajmniej kupie sobie te projekty ;)

    Dziękuję za życzenia i wzajemnie Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo. Dostałem się ! Yay . Dziena

    MeLolitka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych świąt i smacznego jajka! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Joasiu, ale mnie nastraszyłaś :D Cieszę się, że się dostałam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. =Wesołych Świąt=
    Miło mi, że mi się udało

    Najmniej pasuje mi poniedziałek i wtorek. Najchętniej widziałabym swoja kolekcję na blogu w sobotę lub niedzielę (9 lub 10 kwietnia)
    Pozdrawiam!

    - zaraz wyślę mejla. Mam świetnych modeli!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja widziałam prace nivea na jej blogu ;) Jeszcze raz - nie mogę się doczekać!
    iga777

    OdpowiedzUsuń