14.03.2013

Wyprzedaż UNIQUE FIVE

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Mija nam słoneczny (przynajmniej w Szczecinie) czwartek ;)
Do końca okresu sprzedaży V Kolekcji UNIQUE FIVE zostały dwie doby. Ponieważ na UNIQUE nie dzieje się nic, dwa dni to stosunkowo nie dużo czasu, postanowiłam już zatem teraz ogłosić wyprzedaż wszystkich projektów UNIQUE FIVE. Zniżka na projekty to minus 3 sd od normalnej ceny ! Okres wyprzedaży trwa od teraz do końca okresu czyli końca soboty.
UWAGA !! Nowe ceny, oraz możliwość zamawiania są WYŁĄCZNIE W POŚCIE KATALOGOWYM !!
To ostatnie dni by zakupić projekt z najnowszej Kolekcji Domu Mody UNIQUE!

W poprzednim poście napisałam, że jedna osoba, która odpowie na pytanie "Czy wolelibyście Clock in Shadow na aktualnym tle czy na białym" wygra zniżkę minus 2 sd na jeden wybrany projekt. Oczywiście zniżkę wygrywa MisNike1999, co było oczywiste dlatego, że jako jedyna przeczytała cały post i odpowiedziała na pytanie. Gratuluję moja droga, zniżka sd łączy Ci się z wyprzedażą zatem masz 5 sd zniżki na jeden wybrany projekt. Napisz mi np w KG jaki Ci wystawić ;)

Powyższa sytuacja pokazuje tylko, że nie czytacie całych postów UNIQUE i jest mi z tego powodu przykro. Ja sama wchodząc na jakieś przypadkowe blogi często nie czytam całych postów, ale dobrze wiecie, że ja na UNIQUE zawsze podaję ważne informacje. Szczególnie zawiodłam się na MajceStar1999, która jak myślałam zawsze czyta posty dokładnie. Tak jest właśnie, że wielu z Was pyta się mnie później o coś co jest napisane w poście, ale nie chciało się przeczytać całości. Nie utrudniajcie sobie życia i jak już wpadacie to przeczytajcie co mam dla Was ciekawego do powiedzenia ;o

A już w niedzielę szczegółowe informacje dotyczące UNIQUE Fashion Week. Powoli zaczniemy przygotowania :D

Kupujcie projekty i do zobaczenia ;*
Joasia - JessssLove

6 komentarzy:

  1. Mi się wydaje, że ona jako jedyna odpowiedziała, bo każdy widział, iż była 1:)

    Lecimy ogarnąć post katalogowy, bo mamu duuże zaległości!

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu zawsze czytam całe posty. Może tym razem coś mi umknęło ale zawsze czytam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie nie Olu, Asiu jej komentarz jest ostatni z wielu więc to nie było poddanie się.

    Dominiko ja nie przestałam w Ciebie wierzyć, wciąż mam Ciebie za ważną osobę, ale sama musisz przyznać, że umknęło Ci to ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety już nic nie kupię, na moim koncie pustka. :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie denerwuj się kochana :* Rozumiem, że może być Ci przykro, aczkolwiek nikt z nas nie chce, żeby był to powód do smutku :) Zdarza się, że pewną kwestię można przeoczyć, bądź po prostu świadomie pominąć.

    Z wyprzedaży nie skorzystam, gdyż kupiłam interesujące mnie projekty z V kolekcji.
    + zostań przy limitowanych kolekcjach - ma to swój nietuzinkowy charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nazbierałam sd dlatego myślę, że warto kupić projekcik, gdyż są świetne!
    proszę więc o Unicorn Of Unique V
    jeśli jeszcze mogę dodać mam zniżkę -2sd za udział w Castingu :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń