11.03.2013

Zapowiedź Wielkiego Święta

PRZEGAPIŁEŚ POKAZ UNIQUE FIVE ? ZOBACZ GO TU ! CHCESZ KUPIĆ PROJEKT NAJNOWSZEJ KOLEKCJI ? ZAPRASZAM DO KATALOGU !

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE :)

Jak samopoczucia po tym weekendzie ? Dla UNIQUE był on bardzo ważny. UNIQUE FIVE, Afterparty i wspaniałe nowe kontakty, oraz pomysły. Sprzedaje się sporo projektów, nie liczyłam jeszcze ile, ale jak się dowiem to na pewno podzielę się z Wami informacją :)

Chciałabym ogłosić od razu, że zwycięzcą darmowego projektu UNIQUE (osoba, która dokładnie skomentowała wczorajszy post) jest xXEwelina1996Xx ! Dość krytycznie i szczerze opisała kolekcję i Afterparty, aczkolwiek nie obrażając nikogo i wciąż zachowując dystans do dobrej zabawy jaką jest nasz Dom Mody. W końcu ma być to dla nas sama przyjemność :D
Ewelino - wybierz proszę sobie jakiś projekt i napisz mi gdzieś co mam zarezerwować za 2sm.
Powiem Wam wszystkim natomiast jeszcze, że jak tylko zrobiłam Pokaz zrozumiałam coś, a  Ewelina w komentarzu tylko mi to potwierdziła. Mianowicie kolekcja zachowała swoje motywy (elegancja, wiosna) i projekty podobają się nawet mi, jednak nie jest spójna.. wiele projektów odbiega znacznie od siebie. Dobrym przykładem jest Clock in Shadow, który jest genialny, ale bardziej pasował by do kolekcji jesiennej. Pierwotnie miał być biały, a nie kremowo-brązowy, zaliczałam go wtedy do projektów eleganckich, ale za namową Oli zmieniłam na aktualny kolor. Powiedzcie mi jaki Wy woleli byście kolor tła ? Taki jak jest czy biały ? Jedna osoba, która odpowie na to pytanie dostanie zniżkę minus 2 sd na wybrany jeden projekt UNIQUE FIVE.
Na koniec powiem, że postaram się poprawić i kolejne kolekcje zrobię bardziej spójne.


Teraz jednak czas przejść do konkretów !!


Oznacza to, że już w kwietniu największe święto w historii UNIQUE !! Podczas UNIQUE Fashion Week przewiduję Pokazy, konkursy, imprezy, Galę Rozdań Nagród UNIQUE II i wiele innych.

To co mogę Wam powiedzieć już teraz to:
- Podczas UNIQUE Fashion Week oprócz moich nowych projektów zaprezentowane zostaną również Wasze Pokazy i kolekcje. W związku z tym kilkoro z Was będzie mogło zaprezentować twórczość i sprzedać projekty dzięki naszemu Domu Domy. Więcej informacji na ten temat podam później, bo nie chcę robić zamieszania podczas sprzedaży UNIQUE FIVE.
- Blogi, które będą patronowały UFW zostaną oficjalnymi patronami medialnymi wydarzenia i reklama ich bloga będzie w każdym poście przez cały tydzień UFW !
- Wielu z Was oprócz zaprezentowania swojej twórczości dostanie również szansę wzięcia udziału w Pokazach jako modelki, tym razem jednak może być więcej miejsc i atrakcyjne propozycje.
- Największe wydarzenie UNIQUE ma na celu zrobienie przyjemności Wam wszystkim, umilenie czasu i wprowadzenie wyśmienitej zabawy. Szykuje się zatem bardzo obfity w wydarzenia okres.

Więcej informacji podam na dniach, a pierwsze przygotowania do UFW ruszą zaraz po zakończeniu sprzedaży projektów UNIQUE FIVE (sobota).

Odwiedzajcie nas częściej i nie przegapcie szansy na wzięcie udziału w "junik feszyn hłik" :D
Pytajcie i piszcie w komentarzach ! Pozdrawiam ;*
Joasia - JessssLove

11 komentarzy:

  1. super ♥
    już się nie mogę doczekać

    LepszaOdCiebie2

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tego ciekawa.
    Czekam z niecierpliwością na nową porcję newsów dotyczących junik feszyn hłik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, już czekam :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  4. Joasiu pozostaje tylko czekać na więcej informacji ale zapowiada się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moge się doczekać mam nadzieję że się załapie do modelek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać. :D . Wszystko zapowiada się naprawdę ekscytująco.

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z komentarzem Eweliny, kolekcja Unique V jest dopracowana, ale niespójna pod względem klimatu i kolorystyki. Niektóre rzeczy mają jasne, żywe, wiosenne barwy, inne utrzymane są w ciemnej tonacji. Moje ulubione projekty to koszulka "Unicor", tym razem z czarno-siwym wierzchowcem na błękitnym tle oraz bluzeczka "Imperious Beetle", której motyw kojarzy mi się z historią zamierzchłych dziejów i starożytnością. Na temat "Clock in Shadow" mam pozytywną opinię. To projekt dobrze przemyślany, dopracowany i zawierający wiele detali, na przykład: cieniowane tło, subtelną tarczę zegara, wskazówki ustawione na godzinę 3:01 i ozdobne "promienie". Podoba mi się jego delikatna kolorystyka i nie wyobrażam go sobie ani w białej, ani w jakiejkolwiek innej odsłonie. Lubię go takim, jaki jest. To zdecydowanie jeden z najlepszych projektów Unique do tej pory. ;)

    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń