19.03.2013

Podziękowania

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Nie miałam w planach pisać tego posta, ale zasługujecie na podziękowania ;D

Nim jednak przejdę do tematu:
- Nie wszystkie projekty zostały zakupione z MiniKolekcji UNIQUE PLUS ZIEŃ chociaż zamówione prawie tak. Wolny został jeden projekt Clear Dark. Reszte możliwe, że ktoś nie kupi zatem masz jeszcze szansę zamówić rezerwowo. - TUTAJ
- Przeczytaj o UNIQUE Fashion Week i zaprojektuj kolekcje na to wydarzenie TUTAJ
- Osoby, które zrobią stylizację z projektami UNIQUE, szczególnie UNIQUE PLUS ZIEŃ proszone są o napisanie do mnie. Dodaję stylizacje do zakładki UNIQUE na Stardoll, a na razie jest tylko jedna z projektem wczorajszej MiniKolekcji.

Teraz chciałabym Wam podziękować z dwóch powodów, a UNIQUE jest odpowiednim miejscem by to zrobić ;)

Po pierwsze wielu z Was - ukochanych i fantastycznych fanów UNIQUE - wybrało mnie bym udzieliła wywiadu dla potężnego bloga jakim jest blog o Uzależnionych od Stardoll. Do tego zadajecie pytania związane z UNIQUE, a to mnie bardzo cieszy bo świadczy o tym, że blog zaczyna odnosić malusi sukces. Post zapowiadający wywiad ze mną na Uzależnionych jest TUTAJ. Bardzo Wam za to dziękuje ;*

Po drugie... mało z Was wie, ale dziś pojawiły się wyniki Festiwalu Starmovie, w którym na celu było nagrodzenie kreatywnych reżyserów stardoll. Oprócz tego była też nagroda w postaci 300 sd dla trzech osób, które stworzą najlepszą imprezę na czerwonym dywanie. Oto wyniki:



Byłam w szoku gdy z ciekawości weszłam dziś rano w tą zakładkę. Oficjalne konto Domu Mody UNIQUE czyli UNIQUEproject  zorganizowało najlepszą imprezę podczas całego tygodnia Festiwalu.
NAJWAŻNIEJSZE jest to, że ja się o to nie starałam. Wszystko dlatego, że w niedzielę 09.03 odbyło się na Czerwonym Dywanie Afterparty po Pokazie V Kolekcji UNIQUE FIVE. Myślałam, że to tylko zwykła impreza, ale okazuje się, że musieliście Wy - obecni na imprezie oddać na nią głosy i stąd ta wygrana. Za to bardzo Wam dziękuje. Dzięki Wam i wspaniałej imprezie oficjalne konto Domu Modu UNIQUE zaistniało w świecie stardoll.

Dziękuje mocno ;*
Joasia - JessssLove

13 komentarzy:

  1. To naprawdę duży sukces! Gratuluję i cieszę się z tego powodu (chociaż na imprezie mnie nie było). I jak wspomniałam w komentarzach na Uzależnionych nie mogę się doczekać wywiadu, bo jednak UNIQUE jak i twórczyni bloga jest czymś wyjątkowym i ciekawym, więc z chęcią się zapoznam bliżej z jakimiś faktami. Co do kolekcji uważam, że była świetna, jednak z początku miałam mieszane uczucia, bo żuczki nie są w moim stylu. Zdanie zmieniłam, gdy nałożyłam na lalkę jedną z bluzek - naprawdę prezentuje się fantastycznie! Takie safari (czy jak to tam, nie znam się). I tak sobie myślę, że to wszystko jest taką idealną otoczką do początku UNIQUE Fashion Week, w którym mam nadzieję weźmie udział wiele osób. Atmosfera się podsyca. ;) Póki co życzę jeszcze więcej sukcesów. I czuję, że kwiecień będzie jednak bardziej przełomowy i zaskakujący niż może się wydawać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Joasiu twoje doll odnoszą sukcesy na sd , a jutro może NCG polski dla Unique ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie:*
    Gratuluje wywiadów ale takze wygranej w konkursie:)
    Bardzo mnie to cieszy:*
    Widać że Unique jest dla cb pasją♥

    Jeszcze raz gratuluje:***

    LepszaOdCiebie2

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulujemy - nas nie było, ale zwykle tez dajemy 'gwiazdki', pozytywne oczywiscie!
    Czekamy na wywiad :D

    Mamy nadzieje, ze te 'nie kupujace osoby' to nie my.
    Projekt zniknie z Twojego bazarku jutro, po prostu nie mialysmy dzis czasu by wejsc na kompa i zagladamy na Unique w trakcie przerw w nauce :** Z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  5. My również gratulujemy Joasiu! - Iwona z Natalią

    OdpowiedzUsuń
  6. Joasiu nie sądzę, że UNIQUE odnosi malusi sukces raczej dużo, dużo większy:) Czekam z niecierpliwością na wywiad i serdecznie gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej, to gratulacje, no! :)
    Takie niespodziewane wygrane zawsze najlepiej cieszą :D

    No i gratuluje wywiadu na uz :) Czekam na niego niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluję tego niezwykłego osiągnięcia! Wróży to dobrze na przyszłość i zapowiada popularność domu mody Unique. Życzę dalszych sukcesów i z ciekawością będę śledzić kolejne wydarzenia UFW. ;)

    OdpowiedzUsuń