28.03.2013

Wyniki Castingu na Modelkę do UFW

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE !

Wraz z Olą ogłaszamy nasze modelki, które będą reprezentowały Dom Mody UNIQUE podczas UNIQUE Fashion Week !

Zacznę od informacji, że do Castingu zgłosiła się chyba rekordowa liczba osób, co świadczy o świadomości na temat zbliżającego się święta mody. Miło nam ;) Poziom był bardzo wysoki. Wybrałyśmy 12 Modelek, które reprezentują bardzo dużą klasę. Jest kilka osób, które być może były lepsze, a nie dostały się z różnych innych powodów, przede wszystkim chciałyśmy dać szansę nowym modelkom z potencjałem.
Oto 12 nowych (nie wszystkie nowe) modelek UNIQUE:

Grupa 1:
- HaniaEmily34
- kesha077
- Maniakpupili
- moll__y 
- tlen
- usunieta123

Grupa 2:
- AliceCullen3010
- _D_0_D_A_
- AnnDoll88
- dareczek7
- jarus55 
- MeLolitka 

Gratuluję Wam ! Niestety teraz Waszym obowiązkiem jest przeczytanie każdego słowa w tym poście !

Chciałabym podziękować innym zgłoszonym modelkom, które reprezentowały wysoki poziom. Wiele z Was na pewno dostanie w końcu swoją szansę na zaprezentowanie kolekcji Domu Mody UNIQUE później. Każda osoba, która się zgłosiła, a nie dostała się do modelek dostaje zniżkę minus 2 sd na projekty UNIQUE podczas UNIQUE Fashion Week ;)

Modelki! Podzieliłam Was na dwie ważne grupy. Informacje dla Wszystkich grup:

Prosiłabym o zmycie paznokci u stóp i rąk. Twarz moje drogie modelki i cienie twarzy koniecznie musicie mieć takie jak na zdjęciu zgłoszeniowym.

GRUPA 1 !!! Możecie zachować kolczyki na twarzy, brwi lub innych części, ale tylko po jednym. Czyli nie w ilości powyżej jednego. Paznokcie w kolorze czarnym lub żółtym. Możecie mieć wyrazy twarzy pewne siebie, jedynie HaniaEmily34 oraz usunieta123 prosiłabym o twarz delikatną i elegancką bez wszelkich kolczyków. Dodam, że makijaż niżej przygotowany przez Olę jest dobry, ale byłabym wdzięczna gdyby żółty użyty w makijażu i na paznokciach był cieplejszy i bardziej kanarkowy niż pokazany na zdjęciu.

GRUPA 2 !!! Bardzo ważne jest zachowanie koloru skóry na takie jak w zgłoszeniu. Pozbywamy się wszelkich kolczyków i innej biżuterii. Doll ma być bardzo naturalna, ozdobiona jedynie w makijaż, paznokcie w kolorze skóry.

Teraz coś od Oli. Przygotowała dla Was makijaż i fryzurę, które modelki muszą mieć w trakcie spotkania ze mną:




Wybrane modelki !
Obowiązkowo i niezwłocznie wyślijcie zaproszenia do nas (do JessssLove i gwiazda3000) !
Już od teraz ja (JessssLove) będę Was przyjmowała do siebie na suite chat w celu przygotowania stylizacji wybiegowych. Przed takim spotkaniem musicie mieć już przygotowany makijaż i fryzurę, oraz sympatyczny humor ;) To dla nas od zawsze fajna zabawa, zapytajcie poprzednie modelki !

Wynagrodzenie dla Was za współpracę to 30 sd plus prowizja. Połowę dollek opłacę ja, a połowę Ola.

Jak o czymś zapomniałam zrobię EDIT ;p

P.S. Kina Fashion ogłosiła już wyniki swojego Castingu ! Link TUTAJ !

Pozdrawiamy i do zobaczenia w kolejnych postach :
Joasia - JessssLove

13 komentarzy:

  1. ja też nie:(
    wiedziałam że tak będzie:(

    gratuluje tym którzy się dostali


    LepszaOdCiebie2

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Was dwie cenie sobie szczególnie ostatnio więc na prawdę nie łamcie się ;) Ola znów mi pomagała, a w tym jest najostrzejsza ;p ja z resztą też miałam swoje powody. przynajmniej niespodzianka będzie większa z projektami ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeny, dziękuję! Jak się cieszę, że będę mogła prezentować Wasze ubrania na UFW! Jeszcze raz dziękuję i gratuluję reszcie. ;D
    HaniaEmily34

    OdpowiedzUsuń
  4. Moglam się domyśleć, że nie będę na tej ,,magicznej'' liście :(. No ale cóż jakoś to będzie może następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę uwierzyć, że się dostałam! Czuję się, jakbym otwierała wymarzony prezent na gwiazdkę. Tak się cieszę. Dziękuję, gratuluję reszcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, miło będzie zobaczyć świeże twarze :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, ja nie brałam udziału. Fajnie będzie zobaczyć nowe twarze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie udało się :( :* Ale gratuluję wszystkim ,które się dostały ! ♥

    Klaudia ;***

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, to urocze stradollowe przeżycie i już nie mogę doczekać się pokazów :>
    Gratuluję również reszcie modelek.

    PS: Do osób, które tym razem się nie dostały: właśnie, tylko tym razem się nie udało, będzie jeszcze szansa i życzę Wam wszystkim powodzenia w przyszłych castingach. :3

    OdpowiedzUsuń