9.03.2013

Oficjalne Zaproszenie

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Zostały tylko kilka godzin do Wielkiego Pokazu !

Czekam na wybiegi od Oli, wkleję do już gotowych postów i będę gotowa. Jak Wasze plany ? Liczę, że zobaczymy się w wielkim gronie na Pokazie :)

Tych co jednak nie czują się dostatecznie zaproszeni, albo nie wiedzą do końca o co chodzi bo właśnie tu trafili...:
Oficjalnie zapraszam Wszystkich dziś o godzinie 18.00 na Wielki Pokaz V Kolekcji UNIQUE FIVE. Każdy z Was jest mile widziany i liczę, że przybędziecie ze znajomymi. Odłóżcie dziś również kilka stardollarów by od razu po Pokazie móc kupić w atrakcyjnej cenie Projekty z nadchodzącej Kolekcji ;)




 Wszystkich tych, którzy będą mięli mało wrażeń tego wieczoru zapraszam na III już Popremierowe Afterparty, które odbędzie się na czerwonym dywanie o godzinie 19.00 czyli godzinę po Pokazie. Jeśli ktoś nie wie jak to wygląda to link do I Afterparty i II Afterparty. Obowiązuje strój wieczorowy - czyli raczej długa suknia na czerwony dywan, będę wypraszała osoby w codziennych strojach. Impreza będzie zamknięta i z tego co wiem, to może pojawić się ok 8 osób dlatego chętne osoby proszę o zgłoszenie się pod tym postem bym wiedziała komu mam wysłać zaproszenie. Impreza będzie zorganizowana przez konto UNIQUEproject (nie moje - JessssLove) dlatego podstawą jest wysłanie przez Was zaproszenia na to konto.

Jakieś pytania macie ? Piszcie śmiało.
Kolejny post będzie już Postem Pokazowym o 18.00 dlatego żegnam się z Wami i do zobaczenia na wybiegu ;)
Joasia - Jesssslove

16 komentarzy:

  1. Super ♥
    Już nie mogę się doczekać ;*
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz nie ma opcji innej, musisz mi wysłać zapro! a najlepiej przypomnieć na gg przed imprezą XD

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz nie ma opcji innej, musisz mi wysłać zapro! a najlepiej przypomnieć na gg przed imprezą XD

    OdpowiedzUsuń
  4. ja takze prosze o zaproszenie na afterparty

    lepszaodciebie2

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem tak wbijam na melanż :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez bym chciala juz wysyalam zaproszenie do waszego konta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem chętna na afterparty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pokazie będę, ale na afterparty niestety nie ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę na pokazie, a czy na afterparty, to zależy,czy dostanę zaproszenie :)

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pokazie będę, a na afterparty chciała bym być także ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym uczestniczyć w III Afterpary.
    pinia18

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pretekst żeby kupić kieckę. Czekam na pokaz

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie! Przykro mi nie mogę się zjawić... iga777

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałabym uczestniczyć a afterparty :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie zdążyłam na czas :c

    OdpowiedzUsuń