14.01.2013

Po Pokazie

Witajcie Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

"Witajcie, jak samopoczucie" ktoś napisał na naszym czasie w pasku bocznym. I ja pytam jak samopoczucie ? Jak emocje po wczorajszym wydarzeniu ? Emocje są dość skrajne ;p
Ja osobiście jestem zadowolona z rekordowej frekwencji na Pokazie, natomiast sama kolekcja powtarza 'sukces' UNIQUE ONE. Znaczy to, że część projektów sprzedaje się znakomicie, wręcz kilka jest już wyprzedanych, a inna część chyba bez mojej pomocy nie zostanie w ogóle sprzedana. Szkoda, chociaż to Wasz gust, a nie o kase tu chodzi bo uwierzcie, że wydałam na to wszystko już setki sd, tak więc procent tego co zarobię jest nikły. Zrobiłam kilka screenów tych, którzy nabyli moje projekty z nowej Kolekcji i zechcieli się w nich zaprezentować na profilu. Zdjęcia znajdziecie w nowej zakładce pod nagłówkiem UNIQUE na Stardoll. Zapraszam do niej serdecznie ;)


Czas jednak podsumować niedzielny wieczór ;p

Niedziela zapracowana od rana, Ola jedynie zdołała mi przysłać piękne wybiegi, resztą zajęłam się sama. Na szczęście burza ludzi przed i po 18.00 wynagrodziła mi trudy. Trzeba jednak przyznać, że największą atrakcją wieczoru dla wielu był nie sam Pokaz, a Popremierowe Afterparty. Wielu wspaniałych Gości, wiernych fanów UNIQUE spotkało się w strojach wieczorowych na czerwonym dywanie, by wspólnie spotkać się, porozmawiać, zrobić zdjęcia i skomentować ;) Efektów zrobiłam wiele:

 Przygotowałam się do imprezy i udałam się spotkać z Wami :)





Na zdjęciach Wy wszyscy, później oliwcia_paris z zakupami Nowej Kolekcji UNIQUE w ręku, oraz moje ukochane dollki czyli miss_miley_van, oraz MajkaStar1999, które od dawna wiernie towarzyszą UNIQUE.

Po imprezie oficjalnej zrobiłam mini imprezę prywatną dla osób, które nie zdołały dotrzeć na oficjalne Afterparty takie jak missmariksza czy truskawka1616:

Na zdjęciu ja i przedstawicielki wspaniałego bloga queens-of-fashion.blogspot.com, na którego Was zapraszam - mariksza i missmariksza

Po wszystkim spokojnie zaczęłam zajmować się obowiązkami i już wszystkie zamówione projekty, oraz panele trafiły do właścicieli. Jeżeli chodzi o koszulki reklamowe - wiem, że je obiecałam, ale ponieważ koszt ich zrobienia sprawiłby że wydałabym na to kilkaset sd zaniechałam. Obiecałam jednak dlatego jeżeli ktoś dalej chce koszulkę z adresem naszego Domu Mody, niech zgłosi się tutaj w komentarzu lub u mnie w księdze gości.

Postanowiłam podziękować również pewnej wyjątkowej osobie, która bardzo wspierała i pilnowała UNIQUE szczególnie ostatnio. Pojawiła się w okresie UNIQUE TWO i od tamtej pory jest chyba naszą najwierniejszą klientką. Zawsze czyta i komentuje pierwsza. Mowa o MajkaStar1999 !

Osób którym mogłabym podziękować jest więcej bo są to np klaudialigenza, miss_miley_van czy wierna oliwcia_paris, ale MajkaStar1999 wybiega trochę przed wszytckih. Z tej okazji kochana chciałabym spełnić jakieś Twoje życzenie. Napisz do mnie i porozmawiamy czy jest coś co mogłabym dla Ciebie zrobić szczególnie związanego z UNIQUE. Pomyśl dobrze ;)


TERAZ DWA KONKURSY !!!

- Pierwszy polega na napisaniu w komentarzu - która część UNIQUE FOUR (jesienna czy zimowa) bardziej przypadła Ci do gustu. Jesień lub Zima pisz w komentarzu i podpisz się nickiem. Dla jednej wylosowanej osoby darmowy projekt z nowej kolekcji do wyboru przez zwycięzce w prezencie ;)

- Drugi konkurs.. Stworzyłam mianowicie nowy pokój w swoim apartamencie, który jest siedzibą Domu Mody UNIQUE. Sklepu pilnuje i zaprasza do niego sympatyczny Pan Ochroniarz ;)


Pan Ochroniarz pilnuje Domu Mody, a w nim są wszystkie kolekcje UNIQUE. Jest również ostatnia czwarta. Znacie jej projekty, razem z nimi wisi projekt Unicorn of UNIQUE IV, który oficjalnie nie należy do Kolekcji, ale powstał razem z nią. Teraz uwaga. Jest z tą kolekcją jeszcze jeden projekt. Projekt, którego jeszcze nikt nie widział, a powstał również z innymi i gdyby nie fakt, że szablon został wycofany ze StarDesigne byłby on częścią Kolekcji UNIQUE FOUR. Waszym zadaniem jest znalezienie projektu i napisanie co to jest. Pierwsza osoba, która znajdzie projekt dostanie ode mnie do wyboru jeden projekt z nowej kolekcji za darmo (innymi słowy taka sama nagroda jak w poprzednim konkursie) ;) Powodzenia ;)

Edit:
Konkurs nr 1 wygrywa miss_miley_van ;)
Konkurs nr 2 co jest oczywiste wygrywa oliwcia_paris ;)
Kochane, napiszcie tu w komentarzu lub w mojej KG jaki projekt chcecie i ja Wam wystawie. Oczywiście wybierać możecie tylko z tych, które są jeszcze dostępne. Pozdrawiam ;)

Wyniki obu konkursów już jutro o 18.00. Dziękuję za czas i zapraszam wszystkich do kupowania projektów w TYM poście. Pozdrawiam Joasia ;*

7 komentarzy:

  1. Ojezu, jak pięknie, jak wspaniale, jak cudownie! Uwielbiam po pokazowe podsumowania, bo w nich jest najwięcej szczęścia i sentymentu! Dziękuję za dodanie zdjęcia ze mną i moją torbą zakupową, która niestety się rozmazała przy zdjęciu :c

    Jeszcze raz gratuluję świetnej pracy i życzę powodzenia w dalszym dążeniu do celu! To co robisz cieszy wielu ludzi, zresztą sama widzisz, że masz swoich stałych fanów unique, którzy bardzo chętnię będą wspierać się przy następnych kolekcjach! :)

    Jeśli o mnie chodzi, bardzo chętnie pomogę Ci w pracy przy następnej kolekcji, jednak propozycję mojego udziału wolałabym umówić na priv. :) Wiesz Asiu, że zawsze byłam chętna wesprzeć unique, jednak plany potoczyły się trochę nie tak jak tego chciałam. (Mowa tu o barwnym).

    Co do konkursów:

    1. Najbardziej przypadła mi do gustu druga część pokazu, a więc zimowa, ze względu na cudowną koszulę i bluzkę Unicorn of UNIQUE IV, których nie zdążyłam kupić. Zimowa kolekcja przypadła mi też w smak nie tylko ze względu na te dwa projekty, ale również dlatego, że średnio lubię jesień i trendy z nią związane.
    2. Ukrytym projektem, który nie mógł być wyprzedany ze względu na wycofanie szablonu jest szalik, który znajduje się przy IV kolekcji na jednym egzemplarzu bluzki Unicorn of UNIQUE

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci za te ciepłe słowa i wyróżnienie, ale chyba każdy na to zasłużył.

    Obecnie nie mam pomysłu na to życzenie, ale może później coś wymyślę. Może tym masz jakąś propozycje lub pomysł? chętnie posłucham:)

    Co do konkursu to bardziej do gustu przypadła mi zimowa część ze względu na klasyczne i funkcjonalne połączenie bieli i czerni.

    Apaszka jest w "dziele" 4 na topie, który został zlicytowany, a obecnie jest na sprzedaż.

    Jeszcze raz dziękuję za to wyróżnienie i postaram się coś wymyślić, ale na razie nie mam pomysłu.

    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że nie było mnie na Afterparty :c
    A co do konkursu:

    Bardziej przypadła mi do gustu kolekcja zimowa. Projekty jak zawsze były bardzo dopracowane, ale jedna koszulka się wyróżniała. Unicorn of UNIQUE IV, ta koszulka była najcudowniejszą koszulką jaką kiedykolwiek widziałam! Moje ulubione kolory a do tego motyw jednorożca, który jest symbolem UNIQUE.

    Czekam na następną kolekcję, i mam nadzieję że tym razem zdążę na Afterparty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana!
    Właśnie ukazałaś nam wszystkim, że jak się chce to się potrafi!
    Zrobiłaś prawie wszystko sama i jesteśmy dumne z Twoich wyników.
    Kolejnym razem na pewno sobie poradzisz tak samo dobrze, a nawet i lepiej niż teraz :)

    Konkursik jest - skorzystamy :3

    1) Szczerze mówiąc to mamy spory dylemat, ale podsumowując całość to chyba bardziej przypadła nam do gustu zimowa część pokazu.
    Koszula w 3 stonowanych kolorach jest świetna - oficjalna, oryginalna i jedyna w swoim rodzaju. Do tego koszuleczka z jednorożcem, który biega sobie wesoło - pewnie cieszy się ze swojego rogu.

    miss_miley_van

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej podoba się. jesienna. : )

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na następną kolekcję ;)
    *bardziej przypadła mi do gustu zimowa kolekcja, gdyż gama ciemnych kolorów jest użyta w ciekawy sposób, a przy okazji powoduje, że projekty są bardzo realistyczne :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki wielkie :)

    No, no!
    W takim razie prosimy o Lace Skirt.

    OdpowiedzUsuń