6.01.2013

Pierwsze Wyniki

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Podam teraz pierwsze wyniki castingu na modelki do IV Kolekcji Domu Mody UNIQUE.
Oto wybrane już przeze mnie i Olę dawno temu osoby:

- emo-niunia-
- Madzik-Owadzik
- mariksza
- milapati
- MyMelisaWhite
- Jaka-gwiazdka

Gratuluję. Teraz wszystkie zgłoście się pod tym postem, że dalej jesteście zainteresowane. Jeśli tak ja przygotuję na dniach wszystko i będę mogła Was zaprosić na ubranie. Nie wiem jak długo mi to zajmie bo samej będzie mi ciężko, ale postaram się szybko uporać.

KOLEJNA WAŻNA WIADOMOŚĆ !
IV kolekcja Domu Mody UNIQUE miała być jesienna. Takie też powstały ubrania. Takie będą na pokazie. Ponieważ jednak mamy już inną porę roku postanowiłam, że zaprojektuję również kilka innych ubrań w innej stylistyce. Z tego powodu potrzebowała będę więcej modelek. Nie wiem jeszcze ile bo nie wiem ile będzie nowych projektów. Zatem tym zajmiemy się później, przygotuję na tę okazję kolejny mały casting. na razie wybrana szóstka modelek przygotuje się do przymiarek. Makijaż i inne szczegóły przygotuję na dniach. Wy bądźcie tylko dla mnie w miarę dostępne w styczniu i w razie pytań kontaktujcie się ze mną ;p

Jak o czymś zapomniałam zrobię EDIT ;p

Póki co udanego wieczoru i czekam na Wasze zgłoszenia, sugestie i komentarze pod postem :)

9 komentarzy:

  1. Ooo <3 nie mogę się doczekać cholera!
    + Chętnie zostałabym modelką do kolejnego pokazu, a więc zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zainteresowana, dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nie mogę doczekać! Dziękuję :* MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja może i już " opuściłam stardoll " , ale to było moje marzenie więc nadal jestem zainteresowana . Będę codziennie wchodzić tu i tu i kto wie , może i do stardolla znów powrócę ;)

    Madzik-Owadzik

    OdpowiedzUsuń
  5. uhuhuhhu *.^ i znowu nie ja ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. no to czekam z niecierpliwością + z chęcią zgłaszam sie :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje i nie moge sie doczekac kolekcji

    OdpowiedzUsuń