31.01.2013

UNIQUE PLUS II

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Mimo mojej ostatniej nieobecności spowodowanej egzaminami na uczelni udało mi się spełnić obietnicę i właśnie trafia do Was druga niespodzianka styczniowa ;)

Zanim jednak do niej przejdziemy chciałam szybko ogłosić wyniki licytacji na siódmy projekt Bestsellera IV Kolekcji UNIQUE FOUR czyli Unicorn of UNIQUE. Nowym nabywcą projektu za kwotę 30 sd plus prowizja jest MyMelisaWhite. Gratuluję i zaraz wystawię Twoją własność ;)
Przy okazji chciałam powiedzieć, że MyMelisaWhite wylicytowała największą sumę, jednak usunęła komentarz. MMW jest naszą jedną z wierniejszych i kochanych osób dlatego jestem w szoku. Każdy wie, że takich rzeczy robić nie wolno ponieważ wprowadza to w błąd mnie i licytujące osoby. Dlatego jednak, że wprowadziłaś w błąd mnie i inne osoby poniesiesz odpowiedzialność za to i kupisz projekt w dowolnym czasie, kiedy uda Ci się uzbierać stardollary. Nie wolno się z licytacji wypisywać, a jeśli jest jakiś powód dla którego nie możesz kupić projektu piszesz do mnie, lub w komentarzu do licytacji, że przepraszasz, ale anulujesz swoją propozycję ponieważ... . Jest mi przykro w tej sytuacji, napisz Anitko do mnie i coś pomyślimy.

Teraz jednak czas przejść do tego na co wielu z Was czekało, ponieważ wspominałam o tym już kilkakrotnie.

WIELKA NIESPODZIANKA czyli druga mini kolekcja, jako bonus między IV i V kolekcją:

UNIQUE PLUS II

Nazwa minikolekcji: UNIQUE PLUS II
Motyw minikolekcji: Zakończenie zimy
Charakter minikolekcji: Limitowana

Lonely Winter Tree
modelka i projektantka JessssLove Joanna

Inspired by MajkaStar1999
modelka i moderatorka projektu JessssLove Joanna
projektantka MajkaStar1999 Dominika
(projekt w innej, oryginalnej wersji wygrał sierpniowy konkurs na projekt dla UNIQUE)

Inspired by DominikaDomcia
modelka i moderatorka projektu JessssLove Joanna
projektant DominikaDomcia Kamil

KATALOG

Lonely Winter Tree - ilość sztuk wolnych w magazynie 0/9 WYPRZEDANE

 Inspired by MajkaStar1999 - ilość sztuk wolnych w magazynie 0/7 WYPRZEDANE

Inspired by DominikaDomcia - ilość sztuk wolnych w magazynie 0/6 WYPRZEDANE



Kochani ! Chęć zakupu jak zawsze zgłaszajcie jedynie w komentarzu pod TYM postem.  Obowiązuje zasada kto pierwszy ten lepszy. Komentarz musi zawierać Wasz login na stardoll jak i tu na bloggerze z jakiego obserwujecie blog oraz nazwę produktu.
Każdy kto skomentuje post do 30 minut po publikacji dostanie od nas zniżkę minus 1 sd na projekty. Nie warto zwlekać ;)

Jeśli ktoś jest ciekawy jak wyglądała pierwsza Mini Kolekcja UNIQUE PLUS to zapraszam TUTAJ

Życzę udanych zakupów i miłego wieczoru
Joasia JessssLove ;*

20 komentarzy:

  1. Chciała bym Lonely Winter Tree.

    Caroline332

    OdpowiedzUsuń
  2. chce 1 z drzewem i trzeci! boskiee. zarezerwuj kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę kupić 2 koszulki: Inspired by MajkaStar1999 za 11 z prowizją i Inspired by DominikaDomcia za 11 sd z prowizją :)

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę kupić Inspired by DominikaDomcia
    Nick na stardoll / blogerze: MajkaStar1999

    Kupiłabym jeszcze swój projekt ale brak sd po Antidote.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałbym zakupić wszystkie projekty (:

    DominikaDomcia

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne projekciki :) kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚLICZNEEEEEE !!!!!! Chcę bluzkę 1 i 2 :*

    fajowe4

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam Asiu, usunęłam komentarz ponieważ jestem doszczętnie spłukana. Zachowałam się nieodpowiedzialnie. Gdy uda mi się coś sprzedać w sb od razu zakupię projekt, jeżeli nie doładuję konto. Jeszcze raz przepraszam.
    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  9. kupuję

    Lonely Winter Tree
    i bluzke majki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałaby Lonely Winter Tree i Inspired by MajkaStar1999

    Korni1999

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne projekty ! ♥
    Chciałabym Inspired by DominikaDomcia
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne projekty ! ♥
    Chciałabym Inspired by DominikaDomcia
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  13. Lonely Winter Tree jest bardzo ładna, ale chyba się nie zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bym którąś kupiła, ale aktualnie nie mam kasy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zamawiam bluzkę z krzyżem i z drzewkiem

    OdpowiedzUsuń
  16. chcialabym bluzke inspired by dominikadomcia

    OdpowiedzUsuń
  17. poproszę lonely winter tree oraz projekt inspirowany pracą Majki :))

    mary_clare1208

    OdpowiedzUsuń
  18. poproszę lonely winter tree oraz projekt inspired by dominikadomca :0

    singiel

    OdpowiedzUsuń
  19. chcę lonely winter tree i inspired by majkastar199
    texi22

    OdpowiedzUsuń