10.01.2013

Informacje

Kochani Goście Domu Mody UNIQUE :D

Mimo późnej godziny mam dla Was kilka szybkich, ważnych informacji.

-Po pierwsze prócz 2 modelek już wszystkie były u mnie, tak więc chyba oficjalnie mogę Was zaprosić na niedzielę na Pokaz Mody IV Kolekcji UNIQUE FOUR wstępnie na godzinę 18.00.

-Następnie przypominam o licytacji naszego projektu, która odbywa się pod TYM postem.



-Ostatnia nowiutka i bardzo ważna informacja dla Wszystkich fanów naszego Domu Mody UNIQUE !!!!!!!!!

Przed chwilą powstał nowy, prywatny UNIQUEbazaar. Znajdziecie go w zakładce pod nagłówkiem! Jest to miejsce w którym każdy z Was może ogłosić sprzedaż lub chęć kupna projektu z poprzednich kolekcji UNIQUE, które już ktoś nabył. Co ważne nie pobieramy od transakcji prowizji. Każdego zaintersowanego zapraszam już teraz !
UWAGA ! W UNIQUEbazaar już teraz na licytację nasza przyjaciółka klaudialigenza wystawiła 5 projektów z poprzednich kolekcji. NIE MOŻESZ TEGO PRZEGAPIĆ !! WEJDŹ TU JUŻ TERAZ !!

Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia w kolejnych postach.
Joasia

2 komentarze:

  1. Na pewno będę na pokazie. Nie mam żadnych rzeczy na sprzedaż

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękny projekt! Tak jak obiecałam, dodałam się do obserwatorów, bo blog jest super! :)

    OdpowiedzUsuń