24.01.2013

Koniec Wyprzedaży i ....

Drodzy Goście Domy Mody UNIQUE ;)

Z małym opóźnieniem oficjalnie ogłaszam koniec okresu sprzedaży projektów z IV Kolekcji Domu Mody UNIQUE FOUR. Od teraz nie można już zamawiać i kupować projektów tej Kolekcji, a zdobyć je możecie jedynie od osób, które zakupiły takowe. Dziękuje wszystkim tym którzy skusili się na kupno projektów. Mogę teraz bardziej oficjalnie powiedzieć, że kolekcja nie sprzedała się w wielu sztukach, przy czym zajęła jakieś trzecie z czterech miejsc niestety (w rankingu ilości sprzedanych projektów w %). Mogę jednak powiedzieć, że Bestseller tej kolekcji czyli Unicorn of UNIQUE IV sprzedał się w rekordowo szybkim czasie, a zamówiło go ponad 90% osób zamawiających.

Z tego powodu mam dla Was niespodziankę :D Jedna z dwóch, które czekają na Was jeszcze w tym miesiącu !
Mianowicie została mi ostatnia siódma sztuka Unicorn of UNIQUE IV specjalnie dla Was ! Już teraz możecie ją wylicytować jeżeli nie udało Wam się jej zdobyć pod Pokazie. Oto zdjęcie ów 7ego projektu:


Ta koszulka cały czas była na manekinie razem z moją sztuką Pokazową. Była nałożona na nią i teraz już wiecie, że były tam dwie, a ja czekałam na dobrą okazję by wylicytować ją. Dla wyjaśnienia powiem, że na zdjęciu faktycznie są dwa projekty, ale ja zawsze zachowuję po jednej sztuce każdego projektu dla siebie i ta sztuka nie jest wliczona w ilość sprzedanych. Oznacza to, że trafi do Was siedem sztuk Unicorn of UNIQUE IV, a ósmą sztukę będę miała ja.

Tak czy inaczej tylko teraz macie jedyną okazję na nadrobienie straty i zdobycie limitowanej siódmej sztuki projektu Unicorn of UNIQUE IV z IV Kolekcji UNIQUE FOUR. Ostatni dostępny projekt tej kolekcji i to sam Bestseller może być Wasz.. Licytujcie od ceny wywoławczej 12 sd plus prowizji, a licytować możecie JEDYNIE w SD (stardollarach). Swoje propozycje zgłaszajcie TYLKO w komentarzu pod tym postem. Licytacja trwać będzie do niedzieli 27.01 do godziny 16.00!

EDIT : wyniki loterii w poniedziałek jakoś nie wcześniej niż o 16.00 ale do 16.00 można jeszcze licytować a nioespodzianka niestety jeszcze nie gotowa :(

Powodzenia i do zobaczenia w niedzielę.. wtedy prawdopodobnie druga, wcześniej wspomniana już niespodzianka.. hihi :D
Joasia ;*

4 komentarze: