7.01.2013

Pierwszy Instruktaż dla Modelek

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE, a w szczególności modelki do IV kolekcji.

Nigdy wcześniej nie pisałam tego ja, Ola zajmowała się makijażem modelek oraz instruktażem dla nich, ale teraz musiałam sobie poradzić w nowej roli ja. Przygotowałam zatem dla Was kilka wskazówek. Dlaczego ? Ponieważ jestem już dziś gotowa przyjąć do ubrania dwie dowolne modelki. Te, które będą chętne by już dziś pojawić się w moim apartamencie przeczytają jak najszybciej ten post i przygotują dollkę. Dla reszty postaram się przygotować pełne stroje jak najszybciej, a równie szybko zająć się muszę nowymi projektami. Jak wszystko pójdzie sprawnie zaczniemy odliczać dni do pokazu. Może będę potrzebowała pomocy kogoś kto zna się na grafice, a dokładnie wycinaniu dollek z tła itp (jeśli jest ktoś taki niech zgłosi się w komentarzu lub na mój profil stardollowy JessssLove lub co jeszcze lepsze dla mnie na oficjalny profil Domu Mody - UNIQUEproject). Tak czy inaczej razem damy radę, a chyba Wy też nie możecie się doczekać równie mocno jak ja :D

Przechodząc jednak do spraw dla modelek. Jak już mówiłam ja jestem gotowa dziś zaprosić dwie modelki na ubranie ;) Oczywiście będzie to jak zawsze przez suitchat z profilem JessssLove. Wcześniej dacie mi znań, że macie czas, ja Wam powiem, że też mogę, po czym przygotujecie fryzurę i makijaż na doll, a następnie ja Was zaproszę ;p
W skrócie tak ma wyglądać Wasza doll (nie tylko te dwie modelki, ale każda modelka, która znajdzie się na wybiegu do Pokazu IV Kolekcji Domu Mody UNIQUE).





















Ola robiła lepsze, ładniejsze i ciekawsze zdjęcia, ale ona się zajmowała grafiką więc przepraszam za to.
 Jak widzicie (możecie sobie powiększyć obrazek) makijaż jest delikatny, w kolorach piaskowo brązowych. Bardzo mile widziany będzie również kolor biały. Ja go nie użyłam, ale np eyeliner w kolorze białym odpowiednio zrobiony mile widziany, chociaż w sumie nie każdy umie zrobić to tak by wyglądało dobrze, zatem zostawiam dla chętnych. Dowolność kosmetyków jest, chociaż proponowałabym te, które zaznaczyłam ja lub te które pokazała Ola w Castingu te cztery posty temu. UWAGA: dla tych, którzy mają problem zapraszam na oficjalny profil Domu Mody UNIQUE UNIQUEproject na którym doll ma idealny makijaż. Prosiłabym o brak biżuterii wszelakiej na całym ciele doll! Na zdjęciu widzicie obowiązkowy kolor ust, włosów i ich kształt. Kształt ust jest całkowicie dowolny ;)

Zdjęcie jak już mówiłam dotyczy każdej modelki, która stanie na Wybiegu do Pokazu IV Kolekcji Domu Mody UNIQUE, dlatego nie omijajcie tego wpisu, bo przecież nie wszystkie modelki są jeszcze wybrane :)

EDIT:
MyMelisaWhite już się ze mną spotkała.. został aktualnie tylko jeden projekt, który mogę ubrać, dlatego zapraszam szybciutko chętną modelkę ;) 
EDIT 2 Za chwilę przyjmę modelkę Jaka-gwiazdka więc już się nie zgłaszajcie ;p

Chyba wszystko napisałam. W razie czego piszcie do mnie z pytaniami, a ja będę robiła EDIT
Zapraszam już teraz dwie chętne modelki do ubrania, szukajcie mnie online na profilu JessssLove ;)

6 komentarzy:

  1. Ja moglabym teraz , jakby co ;)
    PS . jestem wybrana na modelke oczywiscie ;)
    Makijaz i fryzura juz sa

    Madzik-Owadzik

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie makijaz, taki delikatny. Nie moge sie doczekac pokazu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co się stało z Olą? Czemu już nie współpracujecie? :c

    OdpowiedzUsuń