12.01.2013

Kolejna poracja informacji

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Jak obiecałam codziennie dawka nowych informacji.

Oficjalnie zapraszam wszystkich na Wielki Pokaz Mody IV Kolekcji UNIQUE FOUR na niedzielę 13 stycznia na godzinę 18.00. Po Pokazie odbędzie się Popremierowe Afterparty. Impreza otwarta, ale obowiązkiem jest założenie wieczorowej sukienki. Zapraszam ;)

Zapraszam również do naszego nowego UNIQUEbazaar. Czeka na Was nowa, już druga licytacja naszych starych projektów. Dobra okazja dla każdego kto się nie załapał na sprzedaż. Polecam ! LINK TU !

Przypominam również o licytacji jedynej sztuki naszej kultowej koszulki z serii jednorożców z logo Domu Mody UNIQUE czyli Unicorn of UNIQUE III.


Możecie wykorzystać projekt w dowolny sposób ;) Ja z pomocą mojej przyjaciółki emu.musi Viki stworzyłam stylizację wdg. mnie oryginalną bo z codziennego projektu zrobiłam elegancką stylizację. Jak Wam się podoba? Myślę, że warto licytować ;)


UWAGA ! Przedłużam zatem licytację do jutra (niedzieli) do 15.00. Licytację wykonujemy pod TYM postem. Ostatnia cena to 800 sm. Byłabym wdzięczna o licytowanie w sd ponieważ sm mogą robić problem, a powyżej 1000 sm ceny licytujemy obowiązkowo w sd. Powodzenia!

Edit: Kochani.. zamierzam zrobić jutro jak zawsze reklamę międzypokazową czyli Post Reklamowy. Dla tych, którzy nie wiedzą jak taka reklama wygląda to wygląda ona np TAK. Każdy kto chce zareklamować swój profil lub blog może wykupić w reklamę w okazyjnej cenie 20 sd plus prow. Piszcie do mnie (JessssLove) na profil lub gg. Nr. w podnagłówkowej zakładce KONTAKT. Zachęcam ;)

Jutro kochani wiele niespodzianek i możliwości zgarnięcia prezentów. Bądźcie jutro z nami przed, podczas i po pokazie, myślę, że warto ;) Do zobaczyska ;* Joanna

4 komentarze:

  1. Obowiązkowo będę na pokazie i na afterparty jeśli zdążę.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i postaram się być jutro przed i po pokazie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się już kolekcji . Joasiu dziękuję za wstawienie ;D . Mam nadzieję że załapię się na Afterparty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow super ! Nie mogę się doczekać ♥

    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń