9.01.2013

Wyniki i Niespodzianka

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Zgodnie z obietnicą ogłaszam trzy nowe i ostatnie modelki, które zaprezentują IV Kolekcję Domu Mody UNIQUE nazwaną zgodnie z tradycją UNIQUE FOUR.

Oto one:
- Korni1999
- Gatasjshhs
- MisNike1999

Gratuluję Wam. Koniecznie natychmiast wyślijcie do mnie zaproszenie bo będę musiała Was zaprosić na suitchat, oraz przeczytajcie Ważną Informację poniżej ;)

!! Bardzo dziękuję Piotrkowi, Olivii, Klaudii, Dominice, oraz Asi i Oli za zgłoszenie się do Castingu, ale akurat zgłosiły się 3 nowe osoby i pozwólcie, że dam im szansę. Z Wami bardzooo fajnie mi się współpracowało i obiecuję, że powtórzymy jeszcze kiedyś tą współpracę ;)

Teraz WAŻNA INFORMACJA do wszystkich modelek, które jeszcze się do mnie nie zgłosiły. Z wyjatkiem emo-niuni-, która już jest umalowana każda z Was nie przygotowuje makijażu oraz włosów tak jak w TYM INSTRUKTAŻU, ale makijaż ma być zrobiony jedynie z kolorów białego i czarnego.. ma być delikatny, kobiecy, ale bez piaskowych kolorów.. Kolor ust bardzo jasny różowy. CO BARDZO WAŻNE kształt włosów ten sam co w instruktażu, ale kolor czarny !! Będę wdzięczna, jeśli każda z Was się dostosuje ;)
Czas na zgłoszenie się do mnie każda modelka ma do końca piątku. W sobotę jeśli zajdzie potrzeba znajdę nowe modelki. Liczę na waszą dyspozycyjność ;)


TERAZ NATOMIAST WIELKA NIESPODZIANKA
Przedsmak, który ma Wam umilić wyczekiwanie na IV Kolekcję Domu Mody UNIQUE.

Licytacja jedynej sztuki kultowej koszulki z jednorożcem w wersji jesiennej. Zgodnie z tradycją koszulka nosi nazwę Unicorn of UNIQUE III ! Koszulka miała znaleźć się w niedzielnej IV Kolekcji UNIQUE Four, ale postanowiłam zmienić trochę i urozmaicić zabawę. Jest to jedyna sztuka, prócz niej drugą mam tylko ja.
Oto nasz Unicorn of UNIQUE III :



Cena wywoławcza koszulki to standardowa dla poprzednich 'Unicorn of UNIQUE' cena 12 sd. Powyżej 1000 sm ceny licytujemy jedynie w stardollarach. Proszę o licytowanie w komentarzach. Wyniki licytacji i nowego właściciela koszulki ogłoszę w sobotę o 16.00. UWAGA !!! KONIEC LICYTACJI !!!

Wszystko zgodnie z planem zmierza ku niedzieli na kiedy zaplanowałam Pokaz Mody IV Kolekcji UNIQUE FOUR. Szykujcie się na niespodzianki, liczę że będziecie z nami Wszyscy bez wyjątku, oraz zaglądajcie na UNIQUE codziennie bo często dokładam porcję nowych informacji i niespodzianek ;)

17 komentarzy:

  1. OMFG JAKA PIĘKNA KOSZULKA! Gratuluję wszystkim wygranym w castingu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mówi się trudno

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam Cię za słowo ;P

    Koszulka śliczna, ale wolę zostawić kaskę na niedzielny pokaz.

    OdpowiedzUsuń
  4. hm, mnie nie wymieniłaś a masz moją prace przeciez :x


    JAKA PIĘKNA KOSZULKA, 650sm ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak fajnie. ;D

    Koszulka śliczna, ale nie będę licytować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 700sm :>
    Nie mam na co wydać, a koszulka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. 800 sm

    DominikaDomcia

    OdpowiedzUsuń