2.04.2013

Odliczamy dni do UFW

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Już za 6 dni UNIQUE Fashion Week - święto mody, nowych ubrań, kolekcji, pokazów, konkursów i świetnych imprez w dobrym towarzystwie :)

Znamy już projektantów, którzy oprócz nas zaprezentują swoje fantastyczne ubrania. Harmonogram UFW zostanie opublikowany na blogu prawdopodobnie w czwartek.

Większość projektów, już na modelkach jest w trakcie przygotowywań graficznych przez Olę do Pokazu. Powiem Wam, że z pewnej części projektów jesteśmy z Olą tak zadowolone, że spokojnie możemy je nazwać najlepszymi w karierze Domu Mody UNIQUE. Skąd brałam inspiracje do tworzenia projektów ? A stąd:

Inspiracje projektów UNIQUE Fashion Week znajdziecie w magaznych ELLE.


Teraz chciałabym Wam podziękować za kilka rzeczy drugi już raz w ciągu ostatnich dni.

- Po pierwsze ja min jako redaktorka UNIQUE, oraz projektantka zostałam nominowana do fantastycznych nagród w kategoriach konkursu organizowanego przed dwa wielkie blogi - Uzależnienionych i SiM. Wciąż można głosować na swoich faworytów, ja już oddałam głos na wiele fantastycznych postaci Stardoll, w tym tych, których nie rzadko można spotkać na UNIQUE ;) Link do ankiety Uzależnionych i SiM.

- Zostałam redaktorką bloga stardoll-for-poland.blogspot.com i już za jakiś czas (możliwe, że dopiero po UFW) pojawi się pierwszy post. Uwierzcie, że będzie to rewolucja, również dla UNIQUE.

- Chciałam podziękować Wam wszystkim.. za to, że dzięki Wam UNIQUE się rozwija i jest coraz częściej zauważalny wśród ludzi. To dzięki Wam. Dowodem jest niewiarygodny wzrost odwiedzin naszego bloga. W marcu odwiedziło nas przeszło dwa razy więcej ludzi niż w dotychczasowej karierze bloga. Zobaczcie sami

 Dziękuje :)

 

UWAGA  MODELKI I PROJEKTANCI !
 Jeszcze dwie modelki nie zgłosiły się do zdjęcia. Jeśli do końca środy nie spotkamy się wybiorę inne modelki z castingu. Czas ucieka.

Czas ucieka również w przypadku projektantów. Prosiłam by każdy wysłał gotowy post pokazowy na emaila do końca środy. Jeśli nie dostanę Waszego emaila niestety nie opublikuję Waszych kolekcji podczas UFW. Więcej informacji TUTAJ. Termin jest surowy, ale nie chcę wszystkiego pisać na ostatnią chwilę więc warunki stawiam dość jasne :)
Dodam Wam projektanci, że pisałam iż udział w UFW jest darmowe pod warunkiem reklamowania w prezentacjach i na blogach swojego Pokazu na UNIQUE. Inaczej płaci się kwotę wpisową w wysokości 20 sd plus prow. Więcej informacji TUTAJ (zielona czcionka) ! Wystarczy napisać w prezentacji coś w stylu: "Zapraszam na swój Pokaz Mody podczas UNIQUE Fashion Week, nie możesz tego przegapić - unique-project.blogspot.com".


Kolejny post z harmonogramem UNIQUE Fashion Week już w czwartek.
Do zobaczenia zatem, dzięki za uwagę :D
Joasia - JessssLove

6 komentarzy:

  1. Gratulacje wielkiego sukcesu! :)
    Już nie mogę się doczekać tego wydarzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję takich odwiedzin i oczywiście zagłosowałam na Ciebie w ankietach :)

    Ja post pokazowy mam gotowy tylko czekam na wybiegi, więc dziś wieczorem lub jutro powinnam wysłać :)

    No i oczywiście czekam na :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Nie mogę się doczekać UFW!
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle garść nowości! Gratuluję CI każdego osiągnięcia, jestem zdumiona ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie umiem usiedzieć na miejscu z przejęcia, czekam do jutra na harmonogram :D

    OdpowiedzUsuń