9.04.2013

Pokaz Dnia - Pokaz Domu Mody Cheval

Witam Was!

Z tej strony fajowe4 oraz mój dom mody Cheval , zachęcam was również do śledzenia działań domu mody Cheval. Przedstawaim Wam moją kolekcję dla UNIQUE. Ta kolekcja, którą ujżycie poniżej była dla mnie wielkim wyzwaniem nie wiem jak sobie poradziłem, ale miejmy nadzieję że dobrze :) Wiosenna kolekcja Cheval dla UNIQUE jest inna niż dotychczas w domu mody Cheval! Style, które dominują w tej kolekcji to codzienność połączona z elegancją. Teraz zapraszam Was do obejżenia ubrań w katalogu, a na końec objżenia pokazu mody.

Pozdrawiam, fajowe4 :)



Katalog:








Pokaz:














Zapraszam do zamawiania projektów. Najwygodniej dla nas będzie, jeśli zamówienia znajdą się w komentarzu pod tym postem.

fajowe4 - Dom Mody Cheval

................................................................................................................................
Patroni Medialni UNIQUE Fashion Week
Sponsorzy UNIQUE Fashion Week
 W sprawie patronowania lub sponsorowania UFW skontaktuj się z JessssLove (KONTAKT).

12 komentarzy:

  1. super pokaz
    chciałabym leaf dress
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym Scorpion Top

    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym Flowers Jacket :)

    proszę o rezerwację dla nivea11

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamawiam:
    - Toucan Top
    - Cheval Long Sweater
    - Flowers Jacket

    Joasia - JessssLove

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kolekcja ale nic nie zamawiam nie mam kasy.
    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, wejdę na twoją stronę ^^ Szczerze to niektóre projekty są bombowe, ale inne nie przypadły mi do gustu. W każdym razie brawo!::)
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  7. poprosze scorpion top


    AnnDoll88

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Podoba mi się Cheval Long Sweater i chętnie go kupię.

    oliwcia_paris

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę Flowers Jacket :)
    gwiazda3000

    OdpowiedzUsuń