10.04.2013

Pokaz Mody Lili1999silver3

Witam Was bardzo serdecznie. Z tej strony lili1999silve3. Na Stardoll jestem od niedawna, ale mam nadzieję, żę ubrania nad którymi pracowałam Wam się spodobają.
Życzę miłego czytania.





Dziękuje za obejrzenie pokazu. A pod spodem ubrania, które jeśli będziecie chcieli możecie znaleźć w moim bazarku.



................................................................................................................................
Patroni Medialni UNIQUE Fashion Week
Sponsorzy UNIQUE Fashion Week


 W sprawie patronowania lub sponsorowania UFW skontaktuj się z JessssLove (KONTAKT).

18 komentarzy:

  1. Poproszę Summer Time :)

    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproszę:
    Preety Little.

    Zielonykapturek

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne projekty !
    Chciłabym In der Nacht :D
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałbym
    Preety Little.
    Truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę In der Nacht zapłacę jedynie w sm. Dam 130sm ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamawiam: Summer Time oraz In der Natch

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupię Pretty Little :)
    julomarty

    OdpowiedzUsuń
  8. poprosze In der nacht i Preety Little
    denger13

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne *.* jeszcze pomyślę nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym in der nacht i pretty little ;)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja poproszę Summer Time

    Joasia - JessssLove

    OdpowiedzUsuń
  12. Poproszę:
    Preety Little.

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko jedno - WOW! :D
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Jestem pod wrażeniem! Poproszę In der Nacht :)

    oliwcia_paris

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna;**
    najbardziej podoba mi się Summer Time, czy jest możliwość zakupu za sm

    LepszaOdCiebie2

    OdpowiedzUsuń
  16. Poproszę Summer time, In der Nacht i Angel of dead.
    HaniaEmily34

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne projekty, widać włożoną w nie pracę!
    Ja poproszę trzy: Summer Time, In der Nach, Pretty Little :)
    kicia_agata

    OdpowiedzUsuń