12.04.2013

Zaproszenie na piąty dzień UNIQUE Fashion Week

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE !!

Dziś ostatni dzień roboczy UNIQUE Fashion Week.
Od jutra weekend i moc zabawy z UFW na pełnych obrotach. Od teraz startujemy z niespodziankami i fantastycznymi zmianami.

Oto garść tradycyjnych informacji, oraz kilka nowych ważnych atrakcji:

- Dziś 18.00 - Pokaz Mody Kina Fashion. Nie przegap wiosny..

- Godzinę później, czyli o 19.00 zapraszam na Pokaz Dnia - Pokaz Mody oliwcia_paris !

- Standardowo o 20.00 zorganizuję Bankiet Dnia. Pojawią się na nim oliwcia_paris, blackmydoll, oraz Wy. Jeśli chcesz dostać się na Imprezę o 20.00 to podobnie jak dotychczas musisz wyrazić swoją chęć w komentarzu pod tym postem dodając swój nick. Lista gości będzie inna niż poprzednie dlatego jeśli nie udało się jeszcze być na żadnej imprezie, teraz masz większe szanse. Liczba miejsc jednak wciąż jest ograniczona liczba. Czas na zgłoszenia przyjmujemy do 19.00, a chwile po 19.00 ogłoszę listę zaproszonych w EDIT w tym poście.
Wiele osób dostało zaproszenia na poprzednie imprezy, ale ich nie wykorzystało. Takie osoby to MissGirls150, czy dareczek7. Od razu mówię takim osobom, również tym, którzy byli już na jakiejś imprezie, że mogą się zgłosić, ale ich szanse nie są duże. W weekend zorganizuję kilka imprez dla Was na zakończenie UFW.
EDIT Lista gości dzisiejszego Bankietu Dnia (11.04.13):
1 - UNIQUEproject
2 - JessssLove
3 - gwiazda3000
4 - oliwcia_paris
5 - singiel
6 - _D_0_D_A_
7 - Rose4400
8 - ola2221
9 - BlowStar
10 - almondcake
11 - CzArNaPrincess2
 

MissNike1999 i MyMelisaWhite - macie zapewnione miejsce na, której z jutrzejszych imprez ! ZAPEWNIONE !! <3

 Wyślijcie zaproszenie na konto UNIQUEproject i o 20.00 odbierzcie zaproszenie, oraz ubierzcie galowe, długie suknie !
 Już jutro czeka nas AfterParty wieczorem, jednak w ciągu dnia również zrobię imprezę dlatego śledźcie UNIQUE bo wciąż macie szanse na dostanie się na imprezę !!







 - WYPRZEDAŻ VI Kolekcji UNIQUE - UNIQUE SIX ! Kup projekty 4 sd taniej ! Zobacz TUTAJ lub KUP TUTAJ !

 - WIELKI KONKURS !! Do wygrania 100 sd i projekty !! Zobacz tutaj !

- Tradycyjnie wczoraj po 20.00 na Stardoll miejsce miała czwarta już impreza uwieczniająca Pokazy UNIQUE Fashion Week. Niestety nie obyło się bez problemów. Początkowo problem z serwerem nie pozwolił nam wejść na imprezę, przez co zaczęliśmy nową 15 minut później. Oprócz tego był problem z wielkością JesssssLove na imprezie co utrudniło mi zabawę i kontakt z gośćmi. Sporo gości również nie przybyło. Nie pojawił się Projektant dnia - Kociara074, również wielu zaproszonych gości. Przykro mi z tego powodu. Na szczęście goście bawili się znakomicie i do teraz dostaję od nich podziękowania. Oczywiście kolejny prezent w MiniKonkursie - projekt UNIQUE SIX znalazł swojego nowego nabywce, Nivea11 również przekazała prezenty gościom.



Nasze wspólne zdjęcie z gigantyczną JessssLove.. kochane błędy Stardoll..


Kolejny post to Pokaz o 18.00, a już po 19.00 wróćcie do tego posta by zobaczyć listę zaproszonych na Bankiet Dnia.
Pozdrawiam ;*
Joasia - JessssLove 

................................................................................................................................
Patroni Medialni UNIQUE Fashion Week
Sponsorzy UNIQUE Fashion Week


 W sprawie patronowania lub sponsorowania UFW skontaktuj się z JessssLove (KONTAKT).

27 komentarzy:

  1. Fajnie :) Ja niestety nie bd mogła pojawić się na bankiecie więc nawet się nie zgłaszam :P Coś mało was było na after party ♥
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  2. No co ty Joasiu fajnie wyglądałaś :D

    Ja dzisiaj nie mogę przyjść bo mam ślub:3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bankiet był bardzo udany, świetnie się bawiłam, poznałam miłych ludzi :) oraz dziękuję za nagrody :* i choć moje szanse są zmniejszone to pozwolę sobie jeszcze raz się zgłosić, także zgłaszam się ModnyKotek

    OdpowiedzUsuń
  4. A no i zapomniałam dodać, że wysłałam screeny na e-maila Unique, mogłabyś zerknąć?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chciałabym otrzymać zaproszenie na dzisiejszy bankiet, gdyż nie udało mi się pojawić na żadnej poprzedniej imprezie. :)

    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chce być na imprezce :D

    DominikaDomcia, Twój Kamilek *:

    OdpowiedzUsuń
  7. Gwiazda UNIQUE chce mieć wejście na tą imprezie! :D

    Jarus55 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Błąd z ogromną lalką jest za sprawą sukienki :D Też ją mam i wiem jak to jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. wyrażam chęć na uczestnictwo w Bankiecie Dnia

    superNicol0001

    OdpowiedzUsuń
  10. proszę o zaproszenie

    almondcake

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałabym być na bankiecie
    mam nadzieje że nie będę miała problemow z komputerem:/

    LepszaOdCiebie2

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chciała bym być na bankiecie :)
    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chciałabym uczestniczyć w bankiecie, wreszcie mam wolny wieczór. :)

    ola2221

    OdpowiedzUsuń
  15. wielka JessssLove wygląda tak... oryginalnie .
    Zgłaszam się do imprezki choć mam nikłe szanse bo już byłam .

    nick315dance315

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się na Bankioet Dnia, lecz wiem, że mi szczęście nie dopisze :D

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobnie jak kotek , byłam i chciałabym to powtórzyć ... ; ) Szanse są małe ale są ;)


    Victoria3356

    OdpowiedzUsuń
  18. Już mnie chyba nie będzie, jestem ciągle na komórce...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też bym chciała się pojawić :)
    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  21. chciałabym uczestniczyć w imprezie ;)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłazałam się w tym głównym pocie na piątek LolittaxD

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałbym się pojawić :)

    singiel

    OdpowiedzUsuń