28.04.2013

Mała zapowiedź Urodzin UNIQUE

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Wreszcie udało mi się zabrać na napisanie posta mimo iż jest niedziela i to późna pora. Na szczęście na mojej uczelni mam jutro wolne. Chciałam zatem ogłosić kilka drobnych rzeczy:


- Loteria z poprzedniego posta.... 10 sd wygrywa buziaczek2002. Gratuluję, masz 48h na zgłoszenie się z wystawioną rzeczą :)


- Na UNIQUE Daily do kupienia od wczoraj jest nowy projekt Domu Mody UNIQUE - Wild West. Zamów go już teraz TUTAJ !


- Dodałam do zakładki UNIQUE na Stardoll wiele nowych stylizacji i pomieszczeń, które zrobiliście Wy sami. Jeśli nie ma tam Twojej stylizacji, albo aranżacji zaproś mnie do siebie w komentarzu.


- Projekt One World ze sklepu UNIQUE Daily jutro jest ostatni dzień w sprzedaży. Kup go już teraz w cenie 7 sd plus prow TUTAJ !


- Na koniec najważniejsza informacja:

Konkursy, licytacje projektów UNIQUE, loterie i być może impreza. Więcej napiszę o tym na dniach.

UWAGA ! Urodziny UNIQUE to NIE JEST to coś niesamowitego co zapowiedziałyśmy w poprzednim poście. Coś niesamowitego czyli niespodzianka już niedługo.

Póki co to wszystko jeśli chodzi o kilka drobnych informacji.
Życzę Wam udanego poniedziałku i wspaniałej zbliżającej się majówki ;*
Joasia - JessssLove

22 komentarze:

  1. Projekt śliczny, bardzo mi się on podoba, czekam na urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, u Was 5 maja , a u nas 6 :) impreza goni imprezę:) Projekt śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny projekt, już lecę go zamawiać. :)
    Nie mogę się doczekać imprezy urodzinowej, a także tej niesamowitej niespodzianki. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na imprezę :)
    Bym zamówiła projekt, ale niestety chwilowo cierpie na brak gotówki ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Możliwe, że zamówię projekt. Czekam na te urodziny ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze urodziny ? Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boziu jest świetny jak tylko będę mieć więcej sd na pewno zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekać urodzin : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow już tyle czasu? WOHO nie moge się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulka świetna. Czekam na te urodziny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeej, jak to szybko zleciało ;)
    Nie mogę się doczekać, będę na 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna koszuleczka ! :) Fajnie nie mogę się doczekac urodzinek ;*
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, nie mogę się doczekać urodzin! ;* A projektu, nie wiem czy zamówię, nie mam sd.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo :D
    Czekamy na ciąg dalszy!
    Nie wiedziałyśmy, że to już rok...
    Brawo :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na urodziny bloga!
    O, i nawet widzę siebie w zakładce UNIQUE na stardoll :)

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny projekt, i cieszę sie z 1 urodzin bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na URODZINY!
    VanicaBloom

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wam całego roku. Dom mody unique powstał W MOJE URODZINKI :D Będę świętować podwójnie ;) :**
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogę się doczekać urodzin bloga, a i zapraszam do mnie

    nati_678

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na urodziny. :D Szybko zleciało.

    OdpowiedzUsuń
  21. Projekt bardzo ładny. Zgadzam się z Ka_Booom - szybko zleciało! :>

    OdpowiedzUsuń