14.04.2013

Wyniki Wielkiego Konkursu UFW

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE !

Właśnie skończyły się moje obrady z Kamilem (DominikaDomcia) nad wynikami TEGO KONKURSU !
Prawie jednogłośnie wybraliśmy osoby, które powinny zająć odpowiednie miejsca w konkursie. 90% wyników wybrał sam za co mu dziękuje, że dobrze sobie poradził, natomiast tylko dwie osoby ja zamieniłam kolejnością. Czas przedstawić wyniki:

- 1 miejsce - kesha077 - wygrywasz 100 sd, dowolnie wybrany nielimitowany projekt z UNIQUE SIX, oraz UNIQUE SEVEN plus oficjalny projekt wydarzenia UFW Top
Dostajesz również limitowaną suknię z Kolekcji UNIQUE SIX - Unicorn Gala Dress, oraz zaproszenie na uczestnictwo w tej sukni na Gali Rozdań Nagród UNIQUE II !

- 2 miejsce - MajkaStar1999 - wygrywasz 75 sd, dowolnie wybrany nielimitowany projekt z UNIQUE SEVEN, oraz oficjalny projekt wydarzenia UFW Top

- 3 miejsce - klaudialigenza - wygrywasz 50 sd, oraz oficjalny projekt wydarzenia UFW Top

Wyróżnienia po 10 sd od Kamila:
ZielonyKapturek i jarus55

Wyróżnienie ode mnie trafia do ola2221

Gratulujemy ;)
Zgłoście się w ciągu 48h po sd do Kamila (ola2221 do mnie - JessssLove), natomiast projekty wystawię Wam jak tylko uda mi się wystawić wszystkie zamówienia z UNIQUE SEVEN.

.........

Już za chwilke zobacz listę gości na "Finałowy Bankiet UFW I" TUTAJ ! Tam również zgłosisz się do loterii bloga queens-of-fashion.blogspot.com.

........
 
 KOCHANI GOŚCIE UNIQUE Fashion Week

To jest już ostatni post podczas UFW. Z pewną częścią z Was spotkam się jeszcze dziś na bankietach, jednak z całą resztą żegnam się i dziękuje za bardzo długi i fantastyczny tydzień. Bez Was UNIQUE  Fashion Week by się nie udał. Dziękuje Wam za uczestnictwo w tym tygodniu i zachęcam do zostania z naszym Domem Mody bo jeszcze w tym miesiącu będzie się WIELE działo. Już jutro zastaniecie na blogu pierwszą fantastyczną niespodziankę, a wieczorem podam nominacje do Nagród UNIQUE ! Oprócz tego pojawią się ankiety, a do wygrania będą nagrody i projekty.
Trzymajcie się i do zobaczenia na bankiecie/jutro !
 ;*
Joasia - JessssLove
i Ola - gwiazda3000


................................................................................................................................
Patroni Medialni UNIQUE Fashion Week
Sponsorzy UNIQUE Fashion Week


 W sprawie patronowania lub sponsorowania UFW skontaktuj się z JessssLove (KONTAKT).

8 komentarzy:

  1. Czekam na niespodziankę i nominacje *,*
    DominikaDomcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo, nie spodziewałam się. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc?
    MajkaStar powinna zająć I miejsce! ;)
    A tak, to dziękuję bardzo i gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :)
    I gratuluję wygranym :)

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spodziewałam się. :O Bardzo dziękuję, to dla mnie wielkie wydarzenie. Co do samego UFW był to wspaniały pomysł i świetnie się bawiłam. Nie mogę się doczekać dalszych niespodzianek.

    OdpowiedzUsuń
  6. ŁAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAŁ! :o

    OdpowiedzUsuń