7.04.2013

Już jutro UNIQUE Fashion Week

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE :)

Przygotowani na jutro? Ja nie! Z Olą mamy tyle roboty, że na długo zapamiętamy ten okres, ale bez wątpienia pozytywnie. Uwierzcie, że to ogromna przyjemność.



Nim jednak nastanie poniedziałek i zacznie się długo oczekiwany tydzień mody mam dla Was kilka ogłoszeń:

- Po pierwsze po raz kolejny chciałam Wam podziękować, za to, że ja i projekty UNIQUE możemy uczestniczyć w kolejnym etapie konkursu między blogowego. Niestety ponieważ nie wolno prosić o głosy, nie chcę pisać nic więcej i dodawać linków. Tak czy inaczej dziękuje ;*

- Po drugie zostałam wraz z Olą redaktorką na blogu The Stardoll Lookbook PL na którym wraz z Olą pomagamy naszemu przyjacielowi Damianowi. Dziś zamierzam dodać swoją pierwszą blogową stylizację od roku, czyli od czasu zawieszenia bloga JessssLove's World. Zapraszam Was ;)

- Po trzecie ukazał się kilka dni temu pierwszy numer magazynu Lilouette ! Jest to magazyn, który patronuje Dom Mody UNIQUE. Znalazło się w nim wiele ciekawych artykułów. My możemy się pochwalić reklamą UFW, oraz zdjęciami z imprezy magazynu, na której byłam i reprezentowałam Dom Mody UNIQUE. Zapraszam do przeczytania TUTAJ !

- Po czwarte i NAJWAŻNIEJSZE ! Powstał nowy bardzo ważny dział UNIQUE - UNIQUE Daily. Jest to sklep UNIQUE, w którym zamówisz nieco tańsze produkty, ogólnodostępne. Nie są to projekty Kolekcji, na które trzeba czekać i są w ograniczonych sztukach. Tutaj zawsze w komentarzy zamówisz produkt. Oprócz tego, jak pisałam ostatnio, zostałam redaktorką na blogu Stardoll for Poland ! Co za tym idzie zostałam redaktorką działu DIY i tworzę tutoriale z tworzenia projektów. Będę cyklicznie dodawała tam nowe turtoriale nowych produktów z działu UNIQUE Daily.

Na blogu znajdziesz pierwszy tutorial projektu, który jest w sprzedaży na UNIQUE Daily - One World - zobacz TUTAJ ! Zapraszam ;)


Już jutro o 17.00 pierwszy post UNIQUE Fashion Week zapowiadający poniedziałkowe wydarzenia. Przygotujcie czas, sd i fantastyczny humor bo od jutra rusza wyjątkowy tydzień wspólnej zabawy.



Do zobaczenia jutro ;*
Joasia - JessssLove

8 komentarzy:

  1. Jejku :D Już nie mogę się doczekać UFW! Joasiu, jesteś świetna, gratuluję wszystkich sukcesów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Asiu ;*
    Nie mogę się doczekać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, cała masa pozytywnych informacji! Szkoda że pokaz trwa w tygodniu, bo nie będę miała dostępu do komputera, ale może w piątek się na coś jeszcze załapię.
    Vaneska99

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :* Wiele ciekawych informacji :) Gratuluję ;* Noi oczywiście czekam na jutro ! ♥
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  5. Joasiu czekam z niecierpliwością na UFW i swój pokaz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super :* zniecierpliwiona...

    kasiczek

    OdpowiedzUsuń
  7. Już niedługo :) Przede wszystkim gratuluję tych osiągnięć - pisania na blogu, reklamy w magazynie, tylu czytelników i głosów. Nie mogę się doczekać, to tylko trzy godziny :*
    iga777

    OdpowiedzUsuń