12.04.2013

Pokaz Mody Kina Fashion

Witajcie kochani.

Na Unique trwa wielkie święto, wszyscy mają swoje pokazy. Nadszedł czas na i mój pokaz. Przed przedstawieniem projektów chciałabym podziękować modelkom -  kicia_agata, MajkaStar1999, A.n.k.s.a., AnnDoll88, Saritka1995, tlen, London_Tipton14. Niektóre modelki, które zostały wybrane na castingu musiałam zamienić, więc dziękuję tym, które poświęciły chwilkę i zgodziły się na uczestnictwo.

Przechodząc już do pokazu - oto kolekcja ubrań Wiosna 2013 marki Kina Fashion.









________

Mam nadzieję, że projekty się podobają. Projektów jest osiem, z czego dwa są limitowane. Z tego właśnie powodu zainteresowani projektami limitowanymi powinni liczyć się z czasem.

Cena każdego projektu (nie obowiązuje limitowanych!) to : cena z stardesign + 1sd prowizji + 1sd dla mnie. Po projekty zgłoś się w mojej KG (blackmydoll). Chciałabym zaznaczyć, że wystawianie projektów może się opóźnić (nie siedzę przy komputerze 24h na dobę). Projekty sprzedaję jedynie w walucie sd !

Poniżej zdjęcia projektów wraz z cenami.










_______

No cóż, to chyba na tyle. Zachęcam do zakupu projektów i oceny ich w komentarzach do tego postu, ponieważ liczą się dla mnie wasze opinie ;)

blackmydoll

................................................................................................................................
Patroni Medialni UNIQUE Fashion Week
Sponsorzy UNIQUE Fashion Week


 W sprawie patronowania lub sponsorowania UFW skontaktuj się z JessssLove (KONTAKT).

11 komentarzy:

  1. Projekty są świetne ;]]
    Ale nie zamawiam
    nie miałabym ich jak wykorzystać nie pasują do mojego stylu.

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne projekty już zamówiłam sobie jeden. :)
    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy projekt oraz limitowane są świetne. Ja nie mam SD, ale uwierz, że masz potencjał! :)
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne projekty

    LepszaOdCiebie2

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim za miłe słowa ;)

    MeLolitka:
    Chcesz kupić czy jak? Jeśli chcesz kupić to pisz wyłącznie w mojej KG.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana dla mnie jesteś najlepsza i to jest pokaz dnia:) będę chciala rZeczy ale to jutro jak wejdę na kompa. Wszystko jest z klasa, fajnie zrobione i bez lizania czegoś.

    Nawet moja medoll fajnie wyszla :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy :* Zakupiłam już wcześniej kilka rzeczy :D
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń