13.04.2013

Zaproszenie na szósty dzień UNIQUE Fashion Week

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Witajcie w weekend. Jak samopoczucia ? Zostały nam tylko dwa dni UFW co mnie bardzo smuci bo obcowanie z Wami codziennie i zabawa jest wyjątkowo przyjemna.


Nie przedłużając przedstawiam informacje, które musicie znać:

- Już dziś o 16.00 Popołudniowy  Bankiet. Impreza na czerwonym dywanie dla osób, którym nie udało się dostać jeszcze na żadną z imprez.

- O 17.00 ostatni Pokaz gościnny podczas UFW - Pokaz Mody MajkaStar1999.

- Już o 18.00 Pokaz Dnia - Pokaz Domu Mody UNIQUE - VII Kolekcja UNIQUE SEVEN
   Zapnijcie pasy i przygotujcie sd, bo według nas to najlepsza dotychczasowa kolekcja UNIQUE.

- Tradycyjnie o 20.00 impreza, tym razem Popremierowe Afterparty.

....

- Informuję, że Kolekcja UNIQUE SIX została wycofana ze sprzedaży. Aktualnie wystawiane są jeszcze projekty, które zostały zamówione wcześniej, jednak nie można już zamawiać nic więcej z kolekcji.

- Do końca jutrzejszego dnia można kupować oficjalną koszulkę (pamiątkę) UNIQUE Fashion Week. UFW Top zamów już teraz TUTAJ ! Dla tych co by chcieli zobaczyć jak stworzyłam ten projekt zapraszam do mojego tutoriala TUTAJ !

- Zwiększam pulę nagród w WIELKIM KONKURSIE UFW ! Ponieważ limitowany projekt UNIQUE SIX - Unicorn Gala Dress - nie sprzedał się mimo tylko jednej sztuki ogłaszam iż można go wygrać uzyskując pierwsze miejsce w konkursie. Oprócz tego zwycięzca będzie mógł założyć suknię i pokazać się w niej. Dostanie on mianowicie zaproszenie na Galę Rozdań Nagród UNIQUE II.

- Jak wiecie wczoraj odbył się tradycyjnie Bankiet Dnia. Był to ostatni wieczorny bankiet gościnnych projektantów UNIQUE Fashion Week. Pojawiła się projektantka dnia - oliwcia_paris, zabrakło jednak blackmydoll. Obyło się bez problemów, a goście byli w dobrych humorach. Piąty już projekt UNIQUE SIX trafił do nowego właściciela, który zdobył go w mini konkursie. Drobne sumy sd sponsorowała również projektantka oliwcia_paris. Niestety jednak było kilka mankamentów bankietu. Pewna grupka osób zachowywała się nieodpowiednio i wpłynie to na ich ocenę ogólną. Oprócz tego dwie zaproszone dziewczyny miały takie same suknie. Zobaczcie sami:


Niepełna grupa obecnych na bankiecie.


- Dziś natomiast odbędą się aż dwie imprezy na czerwonym dywanie. Popołudniowy Bankiet o 16.00, oraz Popremierowe Afterparty o 20.00 ! Na Popremierowe Afterparty zaproszenie będzie dostać trudniej, natomiast Popołudniowy Bankiet niezmiennie w wieczorowych galowych kreacjach jest dla tych, którym nie udało się dostać na imprezę dotychczas. Chęć wzięcia udziału w którejś z dzisiejszych imprez możesz wyrazić w komentarzu. Napisz na którą imprezę chcesz dostać zaproszenie, a ja godzinę przed każdą z imprez w tym poście w EDIT napiszę listę zaproszonych gości. W zgłoszeniu na imprezę koniecznie podpisz się nickiem ze stardoll.

Lista Gości na Popołudniowy Bankiet:
- UNIQUEproject
- JessssLove
- CrazySzyszka
- studddentkaa
- superNicol0001
- dareczek7
- blackmydoll

- madziorek7788 
- Sylwia G (nie powinnam bo się nie podpisałaś, ale trudno, moja strata)

Wyślijcie natychmiast zaproszenia na konto UNIQUEproject i załóżcie długie galowe suknie. Zaproszenia wyślę przed 16.00 !

Lista Gości na Popremierowe Afterparty
1 - UNIQUEproject
2 - JessssLove
3 - jarus55
4 - DominikaDomcia
5 - mary_clare1208
6 - MeLolitka
7 - MisNike1999
8 - MajkaStar1999
9 - tlen
10 - Kiryee
11 - MyMelisaWhite

 
Wyślijcie natychmiast zaproszenia na konto UNIQUEproject i załóżcie długie galowe suknie. Zaproszenia wyślę przed 20.00 !
Inni wciąż mają szansę na pojawienie się na jutrzejszej imprezie, która odbędzie się ok.16.00 a inni na Gali Rozdań Nagród UNIQUE II !  

Kolejny post to Pokaz o 17.00, a już po 15.00 i po 19.00 wróćcie do tego posta by zobaczyć listę zaproszonych na Popołudniowy Bankiet i Popremierowe Afterparty.
Pozdrawiam ;*
Joasia - JessssLove 
................................................................................................................................
Patroni Medialni UNIQUE Fashion Week
Sponsorzy UNIQUE Fashion Week


 W sprawie patronowania lub sponsorowania UFW skontaktuj się z JessssLove (KONTAKT).

42 komentarze:

  1. Chiałbym być na popremierowym afterparty.

    MeLolitka / Patryk

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałbym pojawić się na popremierowym afterparty jako gwiazda oraz modelka Unique! :)
    Specjalnie nie zgłosiłem się do Bankietów, żeby mieć właśnie specjalne zaproszenie do afterparty! :)

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam nadzieję że się pojawię na popremierowym after party :) Nie mogę się już doczekać mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym być na Popremierowym AfterParty.
    I choć byłam już na 1 bankiecie, to miło by było jeszcze raz zawitać na imprezkę!

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciała bym dostać się na afterparty lub bankiet ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chciałabym się dostać na Afterparty. CrazySzyszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Syliwa G !! nie podpisałaś się nickiem ! ktoś wie jaki jest jej nick ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chce na afterparty <3

    DominikaDomcia

    OdpowiedzUsuń
  9. I jeśli nie byłoby problemu, to chętnie zawitałabym też na bankiecie ;)

    CrazySzyszka

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym uczestniczyć w bankiecie 16

    studddentkaa

    ps Przepraszam za anonima

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to mam problemy z logowaniem...
    Chciała bym się pojawic na popremierowe afterparty i na bankiet też jak coś


    nick315dance315

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie wezmę udział w którymś z przyjęć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym uczestniczyć na bankiecie bądź na Afterparty

    pozdrawiam superNicol0001

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciała bym w czymś uczestniczyć :)
    dareczek7

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chciała bym uczestniczyć na bankiecie lub After party ;) Będę bardzo wdzięczna .

    madziorek7788

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie uczestniczyłabym w popremierowym afterparty. :D

    ola2221

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym się zgłosić na afterparty, razem z moją męską medoll ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłoszę się na popremierowe afterparty :D Wczorajszy bankiet był udany ;]

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. No cóż.. Trudno ;( Wiedziałam że nie będzie mnie na liście ;( Mam nadzieje że chociaż tej drugiej się znajdę ;)
    Ale raczej jak widać - marne mam szansę

    madziorek7788

    OdpowiedzUsuń
  21. ah, no i oczywiście mój nick to kejt05 ;D (zgłaszam się na afterparty ^^)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chciałabym się pojawić na tym afterparty - chodź mam nikłe szanse

    nick315dance315

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na kolekcję *.*
    Bardzo proszę o zaproszenie na After Party :3

    walentynkaxx

    OdpowiedzUsuń
  24. Pragnę być na popremierowym AfterParty ;)



    Victoria3356

    OdpowiedzUsuń
  25. Ohh wspaniale byłoby się znaleźć na afterparty! Można prosić o zaproszenie?
    Kiryee

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również chciałabym zagościć na Popremierowym Afterparty :)
    Byłabym zaszczycona pojawieniem się tam razem z innymi :)


    Lila11211

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie bym wpadła. W sumie byłam tylko na jednym, gdyż nie chciałam się zbytnio narzucać. :)
    HaniaEmily34

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się do popremierowego afterparty

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie bym się pojawiła na popremierowym afterparty:)

    OdpowiedzUsuń
  30. chciałabym uczestniczyć w afterparty :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  31. Chciałabym uczestniczyć w afterparty :) emu.musia ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałabym być zaproszona na popremierowe afterparty. Jeszcze na nim nie byłam ;)

    agentka12345

    OdpowiedzUsuń
  33. Na afterparty :D
    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałabym się pojawić. ;______; Może będę miała taką możliwość. ;3

    OdpowiedzUsuń
  35. hej. można się jeszcze wbić na to wieczorne party? to bardzo chętnie bym wpadła

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo chciałbym pojawić się na popremierowym Afterparty, bo nie dostałam się jeszcze na żadną z dotychczasowych imprez UFW. :)

    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  37. ah nie zdązyłam się zgłosić na after part i na pokaz unique się spózniłam. :/ W każdym razie miłej zabawy życzę .

    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie mogłabym znaleźć się na Gali Rozdawania Nagród Unique :) - Julka0239

    OdpowiedzUsuń