8.04.2013

UNIQUE SIX

Witam serdecznie Wszystkich Gości na wielkim Pokazie Domu Mody UNIQUE !
Jest to pierwszy Pokaz tygodnia mody UNIQUE Fashion Week.

Nazwa kolekcji: UNIQUE SIX
Motywy kolekcji: Czarno-żółte motywy i wzory
Charakter kolekcji: Limitowana/Okresowa

Zapraszam!


Projekt nr 1
Cross of UNIQUE III

modelka: Cold_Iceberg.



Projekt nr 2
Jaguar Top

modelka: tlen



Projekt nr 3
Glamours Face

modelka: HaniaEmily34



Projekt nr 4 i 5
Yellow Fresh Jacket
Yellow Fresh Trousers

modelka: kesha077




Projekt nr 6
Unicorn of UNIQUE VI

modelka: moll__y



Projekt nr 7
Unicorn Gala Dress (VL)

modelka: usunieta123


Dziękujemy Serdecznie ;)

 Joasia i Ola
JessssLove oraz gwiazda3000



Dziękujemy Wszystkim za obejrzenie Pokazu i zapraszamy do komentowania, oraz kupowania projektów. Już za 10 minut pojawi się post Katalogowy, w którym zostaną podane wszystkie informacje niezbędne do kupna projektu. Dodatkowo Wszyscy, którzy skomentują Pokaz w ciągu 10 minut od publikacji dostaną zniżkę -2 sd na projekty. O 19.00 ogłosimy listę zaproszonych osób na Popremierowe Afterparty, a już za chwilę Post Katalogowy.
Pozdrawiamy ;*
................................................................................................................................
Patroni Medialni UNIQUE Fashion Week
Sponsorzy UNIQUE Fashion Week
 W sprawie patronowania lub sponsorowania UFW skontaktuj się z JessssLove (KONTAKT).

30 komentarzy:

  1. Piękne już upatrzyłam sobie kilka projektów

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna! Już wiem co chcę kupić!

    MeLolitka

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne ciuchy. Kolekcja inspiruje ;)
    Na pewno coś kupię!

    walentynkaxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna kolekcja ;)
    dareczek7

    OdpowiedzUsuń
  6. Kesha pięknie się prezentuje w tej kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne. ;______; Kupię żółtą koszulkę Unicorn of UNIQUE VI. <3 Moja faworytka. ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. W szczególności jestem zachwycona wyglądem tlen, bo wyszła fantastycznie. Już wiem, co chcę zakupić. Kolekcja jak zawsze na poziomie, jestem zachwycona. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna kolekcja :)
    Mam upatrzone kilka rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne:) Już wiem, co kupię.
    Miss_Paula1247

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno coś kupię. Garnitur jest śliczny! ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. żółty! ostatnio mój ulubiony kolor, rewelacyjna kolekcja

    alfieralphie

    OdpowiedzUsuń
  13. na pewno coś kupię ;)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne jak zwykle! :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo czyli jednak pojawiła się moja dollka :)) Dzięki :))

    OdpowiedzUsuń
  16. extra kolorki i ciekawe projekty. kesha077 wypadła świetnie ale njabardziej podoba mi sie moll__y i projekt ktry ma na sobie

    OdpowiedzUsuń
  17. Wracam z angielskiego i co widzę? WSPANIAŁe projekty! :)

    Naprawdę udana kolekcja, i do tego piękna kolorystyka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Och ja dopiero wróciłam i zaraz przypędziłąm zobaczyć Wasze projekty. Są wspaniałe. Gratuluje pomysłów. Kolekcja super. Zabieram się do pracy, całusy dla was dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne, brak słów. Zachwyciłam się, dziewczyny robicie ogromne postępy i oby tak dalej! :)
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  20. CUDO! Jak tylko zarobię trochę sd to muszę coś kupić. Ta kolekcja jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne projekty kupię spodnie żółte i marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń