25.04.2013

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE !

Jak samopoczucia ? Gimnazjaliści - jak testy ? Mam nadzieję, że wszyscy dobrze je zdacie :)


Ja chciałam ogłosić obiecane wyniki mini loterii, którą ogłosiłam dwa dni temu w poprzednim poście.

Wylosowałam:
- 20 sd wygrywa Kadirri
- koszulkę Fun Bike wygrywa tlen

Gratuluję Wam serdecznie. Macie 48 godzin na zgłoszenie się po nagrodę.
Dla tych, którzy nie załapali się na nic kolejne sd do wygrania. Zgłoś się w komentarzu, podpisz się i wygraj 10 sd. Jedynie dla obserwatorów bloga. Wyniki w kolejnym poście.



Teraz jednak chciałam ogłosić coś ważniejszego:

 

 Czytaj UNIQUE, a już na dniach dowiesz się więcej :)
 

Pozdrawiam ;*
Joasia - JessssLove


23 komentarze:

  1. Gratuluję! To coś niesamowitego nic mi nie mówi, ale te diamenty wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie bardzo dobrze z angielskim i z przyrodniczym! :)

    Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam choć nie wiem na co ;D Zgadzam się z Olivią, diamenty wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm, czekam na to "coś niesamowitego"

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm no to czekam na to coś niesamowitego z niecierpliwością.
    I zagłaszam się do loterii.
    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  6. Joasiu! Czekam na to coś co ma być nedługo :)
    VanicaBloom

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać =)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  8. nie moge sie doczekać ;D
    Truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, jestem bardzo ciekawa co może być tak niesamowitego :D
    Nina0909

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekamy, czekamy!
    Testy dopiero za rok :]

    OdpowiedzUsuń
  11. $Nie mogę się doczekać , odwiedzam UNIQUE codziennie. Samopoczucie mam genialne - zajełam 2 miejsce w tenisie stołowym dziewcząt i jadę na wojewódzkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znów szykuję się niespodzianka XD
    Ja testy mam dopiero za dwa lata więc na razie spokojnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, nie moge się doczekać *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe co to będzie... ;) Pozdrawiam, LadyAga10Girl ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. A cóż to będzie za niespodzianka? :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Z niecierpliwością czekam na ą niespodziankę

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję!
    Jestem bardzo ciekawa tej niespodzianki. :D
    U mnie testy za rok, więc na razie mam spokój. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, jak dawno mnie tu nie było! Widzę, że dużo się tu zmieniło :)
    Czekam na nowa kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na nową kolekcję :D

    dziękuję :)

    buziaczek2002

    OdpowiedzUsuń