16.04.2013

Po UFW... nie koniec atrakcji

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE :))

Witajcie kochani po UNIQUE Fashion Week. Jak Wasze samopoczucia ?
Dlatego też przepraszam na wstępie, że wczoraj nie pojawił się obiecany post, jednak uwierzcie mi, że przez ostatni tydzień byłam zamknięta w domu i odcięta od znajomych, dlatego teraz to świat wirtualny może trochę poczekać ;)

Kochani !! Jak widzicie na blogu wiele zmian, a ja przedstawię Wam kilka informacji, które musicie wiedzieć w punktach:

- Na blogu zmiana odsłony graficznej. Ola pracowała nad tym z moją drobną pomocą ponad dwa tygodnie, ale wydaje mi się, że blog wygląda lepiej i bardziej adekwatnie. Jeszcze się nie przyzwyczaiłam do zmian, ale myślę, że to kwestia czasu. W związku z tym OGŁASZAM KONKURS ! Napisz w komentarzu wyczerpującą i szczerą opinię na temat nowego nagłówka i kolorystyki bloga. Twórca najszczerszego komentarza dostanie ode mnie 30 sd !

- Już w niedzielę Gala Rozdań Nagród UNIQUE II ! Nominacje miały pojawić się wczoraj, ale dodam je dziś późnym wieczorem lub jutro. Przedkładam to wciąż, przepraszam, ale niestety wiele rzeczy musi się na to złożyć. Na szczęście nominacje już z Olą ustaliłyśmy więc najpóźniej jutro je zobaczycie.

- Sporo osób czeka jeszcze na wystawienie projektów. Z powodu dłuuuuuugiej kolejki, bardzo wolnego tempa skupu wystawionych projektów, oraz mój kompletny brak czasu i potrzeba odpoczynku karze mi Wam przekazać, że musicie poczekać jeszcze trochę. Dokładnie Ci którzy jeszcze nie mają ubrań - na pewno dostaniecie je w swoim czasie, wystawiam mianowicie najpierw według kolejki pod Postem Katalogowym.

- Przypominam o loterii Queens-of-Fashion.blogspot.com o której więcej przeczytacie i zgłosicie się TU !

- Korzystając z okazji podsumuję krótko UNIQUE Fashion Week...
Tydzień mody, 12 pokazów, 9 imprez i ponad tysiąc wyświetleń każdego dnia. UFW spełniło nasze oczekiwania. Dla Was święto mody, nie rzadko okazja by lepiej poznać UNIQUE, dla mnie okazja by spełnić się, wykorzystać niedosyt po samych kolekcjach i dać z siebie wszystko. Sporo pozytywnych stron jak i negatywnych. Dużo nowych fanów, ale i dużo nowych 'hejterów'. Tak czy inaczej nie da się ukryć, że był to bardzo intensywny tydzień i ogólnie mogę uznać go za udany ;)
Na koniec przedstawię Wam zdjęcia z dwóch finałowych niedzielnych imprez - Finałowych Bankietów UFW, które zakończyły nasz tydzień mody. Popołudniowa całkiem fajna i elegancka, a wieczorna - genialna zabawa i moc śmiechu.



Finałowy Bankiet UFW I o 16.00

Finałowy Bankiet UFW II o 20.00



Już jutro post z nominacjami do Nagród UNIQUE II :D
Pozdrawiam ;*
Joasia - JessssLove

17 komentarzy:

  1. Jednym słowem CUDO. Nie da się tego inaczej opisać. Ola ma wielki talent, podziwiam ją. Blog teraz jest bardziej przejrzysty, szybko można się odnaleźć. Przyjemna kolorystyka, fajnie się na to patrzy. Muszę się jeszcze przyzwyczaić :)
    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląd, nie będę się rozpisywać, bo niema po co :D

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek jest świetny, a do kolorystyki muszę się przyzwyczaić bo jest zdecydowanie jaśniejsza. Pozostaje tylko czekać na nominacje i na galę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny nagłówek i nowa kolorystyka;* bardzo mi się podoba

    czekam na projekty i na nominacje

    LepszaOdCiebie2

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaglądam na bloga od pewnego czasu. Przyznam szczerze, że zmiana wyszła na lepsze. Jest ładnie, przejrzyście. Tak jak powinno być. Kolorystyka bardzo mi się podoba, gdyż jestem zwolenniczką tego typu barw. Jest przyjemnie, nic nie bije po oczach, wszystko jest czytelne, więc tutaj plusik. Ewentualnie pole z komentarzami można zmienić z szarego na coś w podobnego do tła. Z drugiej strony, nie wiem jakby wtedy się to komponowało, więc wolę na ślepo nie doradzać. Co z nagłówkiem? Sam obrazek jest genialny. Ogółem podziwiam osoby, które umieją coś takiego stworzyć, także chylę czoła et cetera. Jakieś mankamenty? Jeden, naprawdę drobniutki. Wydaje mi się, że napis "Dom Mody UNIQUE" powinien być przesunięty jeszcze trochę w prawo, aby być wyśrodkowanym. Jeśli jednak jest, to przepraszam. Wina przeglądarki lub mojego wzroku. ;) Sam pomysł na założenie bloga też był niebanalny. Miło zobaczyć coś nowego niż same nowinki. :)

    Kadirri

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężko będzie się przyzwyczaić do zmian. Zawsze lubiłam tamten wystrój UNIQUE; był taki klimatyczny, a jednorożec na nagłówku stał się symbolem, który zawsze mi komunikował "Tu Dom Mody, pamiętasz?". Poza tym jestem zwolenniczką motywu galaxy, ale to już swoją drogą. Teraz jest jaśniej, trochę przejrzyściej i hm... profesjonalniej? Tak, to chyba dobre słowo. Oczywiście na wszelkie zmiany odpowiadam wielkim, radosnym TAK. Te szarości wpływają kojąco, są przytulne. Sam nagłówek jest idealny - odzwierciedla zamierzenia UNIQUE. Lalka ma naprawdę śliczną twarz, genialne wykonanie. Jednak jak już mam się czepiać szczegółów to jednym z minusów, które przy dłuższym patrzeniu widać to białe buty, które powinny być wykończone, mieć widoczną wkładkę w środku, a nie dziurę. Mi się też na przykład uprzykrza umiejscowienie loga bloga (odnoszę wrażenie, że wjeżdża na sufit). I jeszcze czarna torba po prawej jest ułożona trochę nierealistycznie. Ale to są takie "wpadki", które wyłapujemy przy długim, dokładnym patrzeniu. Ogromny plus nagłówka: taki stardollowy pokój, aczkolwiek świetnie skomponowany z całą grafiką. Jestem niezmiernie zadowolona z efektów Waszej pracy. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekałam na tą zmianę, od kiedy śledzę Dom Mody Unique. Potrzebował takiej przemiany, a wiosna jest najlepszym czasem na porządki na blogu. Wystarczyła delikatna, minimalistyczna, elegancka kolorystyka, aby blog stał się jasny i przejrzysty. Z kolei nowy nagłówek zupełnie odmienił dotychczasowe oblicze Unique! Idealnie oddaje charakter zakupów w tym Domu Mody - elegancki, szykowny, a jednocześnie niebanalny. Spodobała mi się postać na pierwszym planie, jest ucieleśnieniem klasy i stylu. Zauważyłam małe błędy w perspektywie (białe szpilki są za duże w porównaniu do reszty, logo na torbie powinno być nachylone pod kątem), ale te "niedociągnięcia" nie wpłynęły znacząco na ogólny wygląd. Jednak najciekawszym elementem nagłówka jest górna krawędź - ząbkowana jak znaczki pocztowe. :D

    Jeśli mam być w mojej opinii zupełnie szczera, to zaznaczę coś jeszcze - przydałoby się ujednolicić czcionkę. To "kosmetyczny" zabieg, ale na pewno polepszyłby wygląd bloga na pierwszy rzut oka. :)

    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdy weszłam po raz pierwszy po zmianie zastanawiałam się: ,,czy to ten blog?''. Lecz na samej górze widnieje napis ,,Dom Mody Unique'' i już się nie zastanawiałam. Ta zmniana kolorów i nagłówka jest na plus. Mówiąc w prost REWELACJA!
    pinia18

    OdpowiedzUsuń
  9. Weszłam na Unique i mnie zatkało , ten nowy nagłówek jest świetny .Odwzorowuje charakter domu mody Unique w tle widać wspaniałe projekty stworzone przez Jesssslove (Joasię) .W tym nagłówku brakuje mi tylko kasjerki ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak się zastanawiam, co z nominacjami, i z ciekawości wystukuję na klawiaturze "uni" - strzałka w dół i jestem. Wzięłam głęboki oddech i zachwyciłam się piękną grafiką Oli! Od zawsze myślałam, że ciemny kolor Unique dodaje smutku tej stronie, ale teraz beże i szarości świetnie współgrają! Lalka z nagłówka wykonana jest dokładnie i estetycznie, bardzo podoba mi się torba, sama chciałabym taką mieć! Tło nagłówka pięknie wypełnione pokojem Unique świetnie pasuje do kolorów. Kojarzy mi się z jakimś cudownym domem mody, te wystawy. O wiem z którym! Z UNIQUE!
    Lodzio miodzio, Olu :)

    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak weszłam wczoraj o 7 rano na Unique to myślałam ,że zemdleje ! Zastanawiałam się czy nie pomyliłam adresu :) Nagłówek jest rewelacyjnie wykonany .. Olu masz niesamowity talent ! Jesteś Profesjonalistką ! Ta doll na nagłówku poprostu bajka ! A tło ahhh ! :D Napewno bd. się ciężko przyzwyczaić do nowego wyglądu .. ale wszystko prezentuje się Pięknie ! :*

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  12. Bankiet był świetny, pozdrawiam wszystkich :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale, czekam na nominacje :)

    Co do nowego wyglądu bloga to sama nie wiem. Przyzwyczaiłam się do ciemnego Unique z galaxy w tle, a tu nagle szarości, krem, cappuccino. Nagłówek bardzo mi się podoba, tylko szkoda, że manekiny nie zostały zastąpione takimi czarnymi z LOFT, bo mogłyby przybrać ciekawsze pozy. Reszta bardzo mi się podoba. Zmiany raczej na plus, muszę się przyzwyczaić, wy pewnie też. Za to wielkie brawa dla Oli, której mimo wszystko musiało się chcieć robić ten nagłówek - i bardzo dobrze, jest bardzo ładny. Myślę, że zmiana wyglądu była dobrym pomysłem, ale spodziewałam się czegoś innego. Czego? Czegoś bardziej podobnego do starego nagłówka (koszulka z jednorożcem).

    OdpowiedzUsuń
  14. Z początku jak weszłam na tą stronę to pomyślałam, że chyba pomyliłam blogi, u mnie często się tak zdarza. Kolor cappuccino według mnie wyszedł na lepsze, blog wydaje się teraz znacznie lepiej przejrzysty i łatwiej się w nim odnaleźć, kolory są stonowane przez co kolor nie razi w oczy. Nagłówek jest bardzo ładny, podoba mi się zwłaszcza pomysł ze sklepem, szkoda tylko, że manekiny są białe, fajnie by wyglądało z czarnymi manekinami z Loft w różnych pozach. Ogólnie myślę, że zmiana wizerunku wyszła na lepsze, ludzi zwłaszcza zaciekawi nagłówek.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  15. Unique to najlepszy dom mody z jakim spotkałam się na stardoll.
    Bardzo ciekawe projekty, miłe redaktorki i świetna szata graficzna.
    No właśnie, co z tą grafiką?
    Bluzka z jednorożcem i galaktyczny wygląd - to właśnie dotychczasowe symbole unique, które wraz z ciemnym tłem tworzyły niesamowity nastrój.
    Nie pamiętam żadnego wyglądu bloga, który tak bardzo pozostawał w pamięci.
    Co z nowym wystrojem?
    Wchodzę sobie na bloga, a tu... zakupowe szaleństwo!
    Po pierwsze, Ola zaszalała z doll. Modelka ma prześliczny płaszczyk i twarz, nie mówiąc już o pozie, która musiała być bardzo trudna do wykonania. Tło pracy przechodzi samo siebie - wystawa sklepowa jak u najlepszych projektantów i oryginalna odzież przy samym wejściu! Mimo, że całość diametralnie się zmieniła unique wciąż zachował swój niesamowity wystrój. To wszystko dzięki jednorożcom i projektom, które dzięki swojej urodzie kojarzone są z niczym innym, jak z tym blogiem. Jest też sukieneczka, która miałam na pokazie i top, który kupiłam - kolejne plusy!
    Według mnie jest lżej i ciekawiej, nagłówek ma więcej szczegółów przez co od razu cały blog wygląda lepiej i bardziej interesująco.
    Tło lekkie dla oka, nie drażni i pozwala się skupić na treści postów.
    Jednym słowem: unique rozpoczęło erę uroczego i przyciągającego wzrok nagłówka!
    Oby grafika ta została jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń