21.04.2013

Przed Galą Rozdań Nagród UNIQUE

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE !

Dziś święto fanów naszego Domu Mody. Wielu z najwierniejszych i najaktywniejszych fanów, oraz blogów dostanie dziś Prestiżową Nagrodę UNIQUE II.

Nim przejdę do ostatecznej listy gości przypomnę, że dziś jest OSTATNI DZIEŃ WYPRZEDAŻY UNIQUE SEVEN ! Kliknij TUTAJ i zamów swój projekt.


Czas przejść do Gali..
Dziś w nocy ostateczne obrady, które przeprowadziłam z Olą doprowadziły do tego, że mamy już listę zwycięzców. Starałyśmy się wybrać takie osoby, bądź blogi, które od ostatniej Gali zrobiły wiele dla UNIQUE.

UWAGA NOMINOWANI ! Pierwsze osoby, które usłyszą listę nagrodzonych to oczywiście obecni na Gali. Następnie jeszcze dziś ok 22.00 w zakładce 'Nagrodzeni' pojawią się wyniki. Ci, którym dziś nie wystawię Nagród dostaną je najpóźniej jutro przed 18.00 !


Czas przejść do ogłoszenia ostatecznej listy gości Gali Rozdań Nagród UNIQUE II:


Ostateczna lista Zaproszonych na Galę:
- UNIQUEproject
- JessssLove
- gwiazda3000
- blackmydoll
- HaniaEmily34
- klaudialigenza
- xXEwelina1996Xx
- DominikaDomcia
- _D_0_D_A_
- emu.musia
- mariksza

Widzimy się kochani od 18.00 na Czerwonym Dywanie, potem o 19.00 na Gali, a o 20.30 na imprezie laureatów. Mam nadzieję, że każdy ma w znajomych UNIQUEproject, oraz ubrał najlepszą długą suknię z szafy :)

Czas na zabawę, a i tak tym, którzy nie mogą z nami być życzę wygranych i bądźcie z nami duchem. Gdyby nie okropne ograniczenia Stardoll zaprosiłabym Was wszystkich !

Do zobaczenia ok 22.00 w zakładce 'Nagrodzeni' z wynikami dzisiejszej Gali Rozdań. 

Ściskam ;*
Joasia - JessssLove

14 komentarzy:

  1. Jest mi bardzo przykro, że się nie dostałem na listę zaproszonych. Miałem nadzieję, że będę miał zaszczyt wziąć udział w wielkiej Gali, a jednak nie. Cóż, będę miał więcej czasu na przygotowanie się do egzaminu i gratuluję wszystkim, ci którzy się dostali!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłeś na liście, ale napisałeś w poprzednim komentarzu, że dasz znać, a nie dałeś więc nie mogłam ryzykować, że się nie pojawisz ! powodzenia na testach ;*

      Usuń
    2. O ja! A ja myślałem, że bierzesz mnie pod uwagę jak dopisałaś przy moim nicku "Potwierdzone".
      Moja mała nieuwaga! :D

      No to życzę Wam wspaniałej zabawy i obowiązkowo pokażcie DUŻO zdjęć! :D

      Usuń
  2. Powodzenia wszystkim nominowanym!
    I bawcie się dobrze na imprezce! ♥

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  3. milej zabawy na imprezie:**

    LepszaOdCiebie2

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki :* Nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłej zabawy ( i tak wiem że będzie genialna ) .



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję że ja również kiedyś tam zostane zaproszona, miłej zabawy :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś na pewno zdążę na galę, dziś nie mogłam. Z powodu tortu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekamy na wyniki!
    Miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieję że się dobrze bawiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę miłej zabawy. :) Pozdrawiam, LadyAga10Girl ;*

    OdpowiedzUsuń