3.05.2013

Zaproszenie i informacje

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Na wstępie chciałam przeprosić, że na UNIQUE jest ostatnio mało postów i niewiele się dzieje, ale jest to blog tematyczny i ciężko jest przez cały czas dodawać posty. Realne Domy Mody również tylko raz w sezonie mają pokaz, imprezy, a później jedynie sprzedają swoje ubrania. Oprócz tego z Olą mamy mało czasu, a przygotowujemy do tego wspomnianą wcześniej Niesamowitą Niespodziankę :)

Teraz jednak ogłoszę kilka drobnych rzeczy:

- Na blogu Stardollowe Życie został opublikowany magazyn, w którym okazałam się gościem specjalnym. Zaszczyt miałam udzielić wywiadu dla magazynu, drobnej rady modowej, której nauczyła mnie Ola, oraz informacji na temat UNIQUE. Przeczytajcie magazyn TUTAJ !



- TUTAJ przeczytacie wywiad o UNIQUE dla bloga Stardoll-my world.


- Ogłaszam mini loterię ! Do wygrania 500 sm ! Zgłoś się w komentarzu i podpisz nickiem ze stardoll. Loteria jedynie dla obserwatorów UNIQUE !


- Już w niedzielę 5 maja urodziny bloga. Zaczynamy o 16.00. Szykujcie się na wiele atrakcji głównie dla fanów naszego Domu Mody !


Do zobaczenia prawdopodobnie w niedzielę ;*
Joasia - JessssLove

21 komentarzy:

  1. Wspaniale :)
    Na pewno przeczytam wywiady i czekam na urodziny :3
    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    KlaudiaRockin1

    OdpowiedzUsuń
  3. Już lece przeczytać wywiad ;)


    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam uważam, że właściwie na UNIQUE ciągle się coś dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już idę przeczytać wywiad, do loterii się zgłaszam. Ja także, twierdzę, że na Unique ciągle się coś dzieje.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się.:)

    Jagodka32

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na niedzielne urodziny!
    I zgłaszam się do loterii :D

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak się umawiałam z wami, napisałam krótki artykuł o UNIQUE . Może chcesz zobaczyć ? Link; stardoll-owe-elle.blogspot.com


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie;) idę czytać wywiad i twoje porady Joasiu:*

    LepszaOdCiebie2

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się - swiadomosc

    postaram się byc :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lecę czytać wywiad. :D

    ola2221

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeczytałam wywiady :) Super ♥ no i czekam na 5 maja i niespodzianke

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  13. Słabo te niedziele nam pasują, niestety :C

    Gratulujemy wywiadów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również lecę zobaczyc wywiad i porady:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się !

    buziaczek2002

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się ;3


    madzia78443Blue

    OdpowiedzUsuń
  17. Super nie mogę się doczekać!!:D
    PS: nie chce wziąć udziału w mini loterii bo mam juz za dużo sm ;c
    Truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeczytałam bardzo chętnie. Uważam jednak, że wywiad z magazynu jest dość niedopracowany, zawiera wiele błędów ;/

    OdpowiedzUsuń