6.05.2013

Po urodzinach UNIQUE - wyniki atrakcji

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Jak samopoczucia pod koniec pierwszego dnia po weekendzie majowym. Było ciężko wrócić do rzeczywistości ? Mój dzień był całkiem ok, a poza tym cieszę się tym, że UNIQUE ma rok i jeden dzień. Z resztą dziś rocznica pierwszego posta - Posta Powitalnego.

Przyszedł czas jednak na podsumowanie wczorajszego dnia. Urodziny były nawet dla mnie fantastyczną atrakcją. Wielu z Was od początku korzystało z okazji by wykazać się podczas atrakcji. Czas więc by kilka osób dostało swoje zasłużone nagrody za udzielanie się.

Oto wyniki:


1.
Modelki które wzięły udział w więcej niż jednym Pokazie Mody UNIQUE to oliwcia_paris, jarus55 i miss_miley_van.
20 sd za pierwszą poprawną odpowiedź dostaje MyMelisaWhite !


2.
Wylosowane osoby, które zagłosowały na ulubiony projekt UNIQUE:
10 sd trafia do _Carolciaaa, Jaka-gwiazdka


3. 
Prawdziwy odpowiednik projeków UNIQUE:

 10 sd wygrywa MajkaStar1999


 
Nikomu się nie udało znaleźć


















10 sd wygrywa BlowStar






 

10 sd wygrywa jarus55





cookiefejs straciła szanse bo nie obserwuje UNIQUE



 

Nikomu się nie udało znaleźć



4.
Kto pierwszy ten lepszy:
10 sd trafia do BlowStar, MistAsh29634 oraz AnnaWeKrwi


5.
Licytacje...
Tu muszę powiedzieć, że trzy osoby toczyły walkę do końca. Obiecałam, że licytować można do 16.00 zatem nie mogę policzyć licytacji, które padły minutę po bo złamałabym zasady. Zatem wylicytowali:

White Queen Dress - DominikaDomcia za 45 sd plus prow
Mr Mustache - MissGirls150 za 58 sd plus prow

Ola2221 za wspaniałą walkę dostaje ode mnie 10 sd plus prow


Dla tych, którym nie udało się wylicytować nic, albo kochają projekty pierwszej kolekcji mam ZAPOWIEDŹ !
Na imprezie już ogłosiłam - 19 maja czyli w rocznicę Pokazu I Kolekcji UNIQUE ONE wylicytowany zostanie jeden z najbardziej pożądanych projektów UNIQUE - Cross of Universe. Szykujcie się :)



Wszyscy, którzy wygrali sd mają 48 h na zgłoszenie się do mnie w kg z wystawioną rzeczą ;)


IMPREZA URODZINOWA
Wczoraj o 20.00 odbyła się prywatna Impreza Urodzinowa, na którą sprawiedliwie zaprosiłam osoby, które wyraziły chęć udziału. Motywem strojów było ubranie ulubionego projektu naszego Domu Mody. Padło kilka drobnych wygranych, a najlepsze stylizacje wg gości mieli HaniaEmily34 oraz truskawka1616





Dziękuje Wam za fantastyczną niedzielę. Wracam do pracy by jeszcze w tym tygodniu świat ujrzała..
 

Już na dniach postaram się napisać jakiś post, a może zdradzić więcej szczegółów !
Pozdrawiam serdecznie ;*
Joasia - JessssLove

15 komentarzy:

  1. Mialam dac ta sukienke ostatnia. Glupia ja ;-;
    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa!
    Ile tu nowości :)
    Pozytywnych, oczywiście!
    Ostatnio wchodzimy tylko na WiFi na telefonie (z powodu braku czasu) i w ogole rzadko cos komentujemy, ale tu trzeba cos od siebie zostawic :*
    Po pierwsze, realne odpowiedniki są niemalze indentyczne, jestesmy pod wrazeniem :o
    Gratulujemy takze, tym ktorzy licytowali no i chyba jak wszyscy czekamy na niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  3. eh, obserwuje tego bloga..... nie wiem czemu wyświetla się że nick mam jellyfish a obserwuje jako meduza97 dopiero zauważyłam nie wiem jak to naprawić...

    cookiefejs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + bluzkę inspirowaną projektem Zienia również znalazłam jako pierwsza, dodałam komentarz o 17.57, a blowstar o 18.05....
      trochę nie fair

      cookiefejs

      Usuń
    2. + już udało mi się zmienić obserwuję jako jellyfish

      Usuń
    3. faktycznie, źle spojrzałam i BlowStar nie była pierwsza, ale byłam u Ciebie na profilu i na liście obserwowanych blogów nie było UNIQUE więc myślę że nazwa nie ma tu nic wspólnego :( możesz wystawić 10 sd za to że nie mam teraz jak udowodnić nawet

      Usuń
    4. eh to nie wiem co się dzieje z blogerem bo obserwuję wiele blogów o stardoll i jak biorę udział w konkursach to często ludzie tego nie widzą że obserwuję :(((

      Usuń
  4. Gratulacje!
    I już nie mogę doczekać się niespodzianki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda mi że nie zdołałam wylicytować sukienki, o nią chodziło mi najbardziej.
    Ale dzięki wielkie za fajną rywalizację. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za 20 sd, bo jeszcze za MK na imprezie, przydadzą się na licytację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i piękne projekty :)

    OdpowiedzUsuń