19.05.2013

UNIQUE ONE - wspomnienia

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Dwa tygodnie temu świętowaliśmy pierwsze urodziny UNIQUE ;)

Dziś przyszedł czas na to by podsumować rok, który minął od Pokazu Mody naszej I Kolekcji UNIQUE ONE. Zapraszam do miłej lektury ;)


Wszystko zaczęło się od 5 maja kiedy to powstał blog. Ogłosiłyśmy dzień później nasz plan w pierwszym poście i przystąpiłyśmy do pracy nad naszym pierwszym dziełem.
Rozmawiając z Olą doszłam do wniosku, że to nasz pierwszy raz i pierwszy w ogóle na blogu Pokaz Mody Kolekcji Stardesign dlatego bardzo ryzykowałyśmy. Postawiłam zatem na to, że pierwsza kolekcja nie może być ryzykowna, raczej bezpieczna i prosta. Postawiłam na dwa główne motywy - projekty jedynie w kolorach czerni i bieli, oraz proste, modne motywy i nadruki. Bez szału, po prostu to czego szukało się w tym czasie na Stardoll. Rozpoczęłam poszukiwania inspiracji w internecie:




 Nie trudno znaleźć wśród zdjęć inspiracje. Leginsy po prawej zainspirowały mnie by stworzyć rajstopy - Galaxy Pattern, a wśród topów na dole, ten pierwszy z czaszką przyczynił się do powstania bluzy Skull Jumper. Jeszcze na tym samym zdjęciu na dole ostatni to motyw, który użyłam przy Aztec Dress.


Mając pewne materiały (więcej niż na zdjęciach wyżej) i pomysły w głowie najpierw stworzyłam suknię White Queen Dress, a następnie rajstopy Galaxy Pattern. Później szło jakoś z pomocą Oli..

Nie wiem czy widzicie, ale na zdjęciu wśród projektów jest jeden, który nigdy nie został uszyty. Projekt z talerzem i sztućcami bardzo mi się spodobał, ale Ola bardzo długo mówiła mi, że on się nie Wam spodoba. Nie zmieniła mojego zdania, ale przekonała bym usunęła projekt i zaprojektowała jakiś nowy. To dzięki jej zdaniu o usunięciu projektu z zastawą powstał Cross of Universe. Ja sama jestem zadowolona z obrotu sprawy, chociaż wciąż zastanawiam się czy nieuszyty projekt cieszyłby się Waszym zainteresowaniem.
 I tak pierwotnie Coross of Universe miał wyglądać inaczej, ale później zmieniłam szablon i bardzo się ciszę..


Równocześnie z końcem pracy zrobiłyśmy pierwszy Casting na modelki. Już wtedy mimo początku istnienia bloga zgłosiło się ponad 30 osób. Wiele fantastycznych osób zaszczyciło nas, niestety nie każdy znalazł swoje miejsce. Teraz widzę, że zgłosiła się m.in. A.n.k.s.a. która wtedy nie dostała miejsca, a jednak jest teraz wielką gwiazdą. Zgłosiła się również MajkaStar1999, której udało się wyjść na wybieg dopiero w III Kolekcji, a miesiące później dostać Nagrodę Główną UNIQUE. Poziom był tak wysoki, że mimo zaplanowanych i uszytych 6 projektów doszyłyśmy jeszcze dwa by dać szansę jeszcze dwóm cudownym modelkom. Wtedy powstały dwa bliźniacze projekty - LO oraz VE !

Po raz pierwszy padły słowa, które mówię Oli na skype za każdym razem "Widzisz przed sobą całą kolekcję UNIQUE ONE" ;)

 Jak wiecie pokaz przedstawiła m.in. Lika_90, która w tym okresie osiągała wyżyny popularności, ale również Marysiasuperkro, Agnieszka16021, dominikadomcia, JuliaWie, jarus55, miss_miley_van, mary_clare1208. Innymi słowy fantastyczne osoby od samego początku podniosły poziom naszej pierwszej Kolekcji.

Nim zaprosiłam do siebie modelki musiałam z Olą stworzyć dla nich makijaż i fryzurę. 
Makijaż makijażem, ale przyszedł czas na stylizacje do projektów i szybko okazało się, że to najcięższa i czasochłonna praca przy każdej kolekcji. Do dziś z Olą odkładamy to możliwie jak najdłużej bo bez weny wychodzi masakra. Zobaczcie sami ile wychodziło kombinacji nim udało się zrobić tą odpowiednią stylizację..



Mało kto wie i zauważył, ale wyjątkowo przy pierwszej Kolekcji niektóre modelki miały na sobie projekty Stardesign Jewellery, które jako ozdobę zaprojektowała Ola. Nie miały być elementem UNIQUE, jedynie ozdobą stylizacji, a Ola po prostu przed spotkaniem na zdjęcie ze mną  rozdała je modelkom.


 Gdy udało się wreszcie wszystko ułożyć stworzyłam uwaga uwaga - POKÓJ MODELEK ! Wiedzieli o jego istnieniu do tej pory jedynie Ci, którzy przybyli do mnie na przymiarki projektów i zdjęcia, a ponieważ jest zamknięty od zawsze nikt nieproszony go nie widział. Zatem dziś po roku zobaczycie publicznie pierwsze zdjęcia pokoju, w którym zawsze robi się zdjęcia modelkom.



Potem dyskusje z Olą na temat wygląda i ustawienia wybiegu, oraz modelek:

Wszystko było gotowe ! Była sobota, goście zaczęli zbierać się na UNIQUE, a ja informowałam i kończyłam ostatnie posty... i oto nadeszła godzina 18.00 ! Pokaz I Kolekcji Domu Mody UNIQUE - UNIQUE ONE ! Zobaczcie jeszcze raz wszystko:


Jak na pierwszy raz, oraz fakt, że blog istniał jedynie dwa tygodnie Kolekcja odniosła duży sukces. Łącznie pod postami padło ponad 40 komentarzy, a projekty sprzedały się w połowie, co i tak było dla nas sukcesem. Klienci przekonali się, że warto założyć nasze projekty..

szafa _Carolciaaa


Projekty takie jak Cross of Universe, czy Mr Mustache cieszyły się bardzo dużą popularnością i zdecydowanie limitowana ilość 5 sztuk to było za mało. Były również projekty, które nie sprzedały się w ogóle i oprócz mnie (co się nie liczy) nikt ich nie posiada i niestety nie uzupełnicie nigdy już swojej kolekcji o te brakujące ubrania.. ale..

..jak wiecie dziś z okazji urodzin Kolekcji będzie można wylicytować absolutny bestseller UNIQUE ONE, oraz jeden z najlepszych projektów mojej ręki - Cross of Universe ! Przygotujcie sd bo licytacja rusza już dziś o 18.00 ! EDIT : 18.10

Póki co to wszystko jeśli chodzi o kulisy pracy nad UNIQUE ONE, oraz wspomnienia. Mam nadzieję, że Ci, którzy byli wtedy z nami wspominają to teraz równie emocjonalnie co ja, a Ci którzy są z UNIQUE od niedawna mogli poznać nasze początki, oraz mogli przekonać się do wyjątkowości tej Kolekcji ;)

Tak czy inaczej zapraszam do komentowania i do zobaczenia o 18.00;*
Joasia - JessssLove

11 komentarzy:

  1. Fajnie było zobaczyć to wszystko od kulis powstawania i wspomnieć nie tak dawne czasy. Mnie osobiście projekt ze sztućcami bardzo się podoba i może go kiedyś wykorzystasz?

    Pozdrawiam Dominika/MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  2. Post świetnie napisany :> Pierwsza kolekcja była bardzo fajna, a oryginały, na których się inspirowałaś były równie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunięty projekt był bardzo fajny, tak samo jak MajkaStar1999 chciałabym, żeby projekt kiedyś się pojawił :>

      Usuń
  3. I ja też chcę! Projekt z talerzem jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ten projekt błl ciekawy .Czekam na licytację

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły post! Niezły ja! Szkoda, że usunęłaś ten projekt z talerzem, bo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam wszystko od deski do deski i nie żałuję tych 10 minut. Na pewno ich nie straciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu jakie cudowne! *.* Wspaniale mi się to czytało ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam wszystko, bardzo fajna historia powstania UNIQUE one :D

    OdpowiedzUsuń