25.05.2013

Jesteście ?

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE..

złapała mnie chandra, składa się na nią sporo rzeczy, ale zaraz o tym opowiem :(

Póki co dobra wiadomość dla jarus55 oraz adusiaczek3 ! Wygrywacie po 10 sd za poprawną odpowiedź na pytanie z poprzedniego posta. Gratuluję, czekam na Wasze zgłoszenia w kg po wystawieniu rzeczy przez 48 h ;)

Gratuluję również Kamilowi, który został wczoraj nowym właścicielem rzadkiego Cross of Universe. Wylicytował go za 290 sd co jest kolosalną ceną jak za nawet najrzadszy projekt więc jestem w ogromnym szoku, że tak Wam zależy na nim. To tym bardziej podnosi jego wartość względem innych projektów UNIQUE.

Na koniec wreszcie mam okazję przedstawić projekt UNIQUE Daily sprzed tygodnia, ale i również dzisiejszy. Oto Elegant Diversity oraz Mint and Black Imagination. Kupicie je TUTAJ !


Chciałabym jednak przejść do mojej głównej myśli, która towarzyszy mi od kilku dni... UNIQUE mnie nie cieszy. Ostatnio wiele się dzieje rzeczy, które sprawiają, że tracę motywację do pracy nad naszym Domem Mody. Ola tym bardziej jest zajęta i nie może mnie wspomóc i zmotywować. Powody ?

- Po pierwsze mam mało czasu na internet. Ostatnio znów zaczęłam trochę żyć towarzysko, poza tym zaczynają się zaliczenia, a czerwiec (pewnie i dla Was) będzie pogromem. Pewnie będę miała takie dni jak nie tygodnie, że nie będzie mnie tu w ogóle bo będę się uczyła z ludźmi. W wakacje natomiast jadę do UK i nie będę mogła stworzyć nowej Kolekcji, dlatego musimy wyrobić się w czerwcu, gdyż kolejna okazja będzie najwcześniej we wrześniu :(

- Po drugie Was tu nie ma :( oczywiście część z Was jest, na szczęście są i tacy, którzy znają UNIQUE bardzo dobrze. Wciąż wpadają tu klaudialigenza czy MajkaStar1999, które nie bez powodu zasłużyły na Nagrody Główne UNIQUE. Niestety jednak bardzo duża część z osób, które dla nas było zawsze bardzo ważne nie wchodzi już tu. Oczywiście pojawiają się wciąż nowi fani, ale najbardziej cenię sobie tych, którzy wiedzą co to jest UNIQUE i pamiętają go od daawna. Tak czy inaczej ja wiem, że na UNIQUE mało się dzieje, ale to blog tematyczny. Nie przeczytacie tu o newsach ze świata stardoll, a przecież nie jestem w stanie cały czas robić kolekcji bo to bardzo dużo pracy nie tylko zależnej ode mnie. I tak staram się jak mogę by zachęcić Was do wpadania tu zawsze - loterie w prawie każdym poście, mini konkursy, UNIQUE Daily itp. Dlaczego zatem Was nie ma ? :(

- Bardzo dużo pracy wkładam w rozwijanie się jeśli chodzi o projektowanie. Mam na koncie już bardzo dużo różnych projektów i prac. Staram się wymyślać coś nowego, mieszam formy obrazkowe, nadrukowe czy wzory. UNIQUE oferuje dużo, a jednak i tak ostatnio przegrywa w ankietach z innymi projektantami. Mimo tego jak dużo Wam oferujemy nigdy się to nie odbiło. Mimo tylu projektów w mojej karierze żaden z nich nigdy nie zajął żadnego miejsca w top projektach. To da się zrozumieć patrząc na niektóre wygrywające prace, ale ankiet nie. W konkursie międzyblogowym na uzależnionych przegrałam z Eweliną tak ogromną różnicą, że aż wstyd mówić. Ja oczywiście się cieszę, że Ewelina dostała nagrodę, ma piękne prace, ale ja mam na myśli fakt, że robię od roku tylko i wyłącznie właśnie to dla Was i mam znacznie większy przekrój różnych prac na koncie. Każdy może znaleźć coś dla siebie, prace Eweliny są nie da się ukryć zachowane w jednej formie. Na SfP moje tutoriale zdobywają coraz mniejszą liczbę czytelników i komentarzy, a ankieta o projektantach stworzona przez Hanię ustawiła mnie na ostatnim miejscu. Wszystkim serdecznie gratuluję, ale skoro jestem taka zła to może nie ma sensu męczyć się tak przy tym całym Domu Mody, który robię jedynie dla Was.. ;/

- Tutoriale tworzę za prośbą Zuzy ze SfP i miały pogodzić dobro fanów UNIQUE, oraz dobro SfP. Wychodzi na to, że oprócz malejącego zainteresowania nimi są jeszcze inne złe efekty. Wielu z Was zwyczajnie kopiuje moje projekty czasem bezczelnie sprzedając je innym. To piractwo, a ja zawsze podkreślałam, że nie wolno kopiować. Tutoriale służą inspiracjom i temu by sprawić, że uwierzycie w projektowanie. Jeśli chcecie coś podobnego zrobić, to zmieńcie kolory, formy itp.Kopiowanie wybija mnie z rytmu całkowicie. Niżej przedstawię Wam zdjęcia kopii, które udało mi się wykryć tym razem bez 'projektantów', ale następnym razem jawnie będę pisała o takich osobach.



- Do tego mało z Was jest zainteresowanych kupnem projektów UNIQUE Daily. Ja wiem, że ich jakość nie jest najcudowniejsza, ale chodzi o to, że mają być prostsze, tańsze, to taki sklep gdzie zawsze kupicie jakiś projekt UNIQUE, taka tańsza linia. W końcu rzadko jest okazja trafić na kolekcję. Jednak szczególnie ostatnio projekty mają słabe wzięcie, dlatego jeśli Wam się ten dzieł nie podoba to wystarczy mi o tym napisać i zlikwiduję to, albo będę projektowała rzadziej niż co tydzień. Tym bardziej, że projektowanie dla mnie co tydzień to bardzo często. Muszę znaleźć czas na pomysł, odpowiedni do tutorialu, wszystko zapisać, napisać itd. To sporo mnie kosztuje więc Wasze słabe zainteresowanie mnie demotywuje niestety. Może faktycznie zatem będę to robiła rzadziej niż co tydzień.

Argumentów jest więcej. Brak weny, Wasze zaangażowanie w inne akcje inspirujące się naszym działaniem itd. Oczywiście szanujemy tworzącą się konkurencję, ale jeśli ktoś zapomina, że byliśmy pierwsi to przykre. Zawsze podkreślam, że jeżeli ktoś inspiruje się naszymi pomysłami to powinien o tym napisać, ale niestety nie zawsze tak jest. To boli tym bardziej gdy są chwalone takie postępki. Zatem moja praca mimo tego, że staram się by była oryginalna jest bez sensu. Bo i tak skopiujecie to i zgarniecie pochwały jako Ci pierwsi. Oczywiście nie powinnam tego mówić ogólnie do Was bo nie każdy tak robi, a niektórzy są w stanie kulturalnie napisać, że inspirowali się nami, ale mimo wszystko brak mi sił by rozgraniczać Was.

Dodajcie mi sił, UNIQUE jest dla Was i włożyłam w to duuużo serca, zatem jeśli macie tak po prostu olać to to i ja nie muszę się starać. Jestem na stardoll tylko dla UNIQUE, więc nie chcę być bez sensu. Proszę Was o coś, jakąś zmianę, ale i znak, informacje co mam zrobić, zmienić by to miało sens. Byście jak kiedyś z pełnym zaangażowaniem byli z nami. Jeśli nic się nie zmieni to i ja zmienię podejście :(

Tak bardzo zmęczyłam sie pisaniem, że nie mam już pomysłu co dodać, chociaż wiem, że miałam jeszcze więcej myśli. Tak czy inaczej LICZĘ NA WASZE KOMENTARZE, ale by tak było musicie przeczytać dokładnie ten post.

Joasia - JessssLove

18 komentarzy:

  1. Jestem! :D
    Przeczytałam wszystko dokładnie.
    Przykro mi, że niektóre osoby kopiują Twoje pomysły.
    Ja bardzo lubię UNIQUE i według mnie nic nie trzeba zmieniać :)
    i trzymaj się Jesss! :D

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie myśl że nikt się nie interesuje bo ja bardzo choć jestem tu nowa bardzo lubię UNIQUE i nie chcę abyś odchodziła lub przestała projektować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, jesteśmy tu!
    Jestem tu od dawna i nie wyobrażam sobie żebyś odeszła i przestała projektować! Asiu, masz talent! Przykro mi, że ktoś bezczelnie kopiuje Twoje projekty, jednak tacy są ludzie. Okrutni. Wykorzystują pomysły innych i na tym zarabiają. Jednak UNIQUE zawsze będzie niepowtarzalne. Nie trzeba go zmieniać, jest wspaniałe ♥


    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie poddawaj się Joasiu . Przeczytałam wszystko i rozumiem każdy argument . Ale Dom Mody UNIQUE jest dla niektórych osób ważny. Być może dobrym rozwiązaniem będzie zatrudnienie kogoś kto będzie codziennie publikował coś o modzie , o stardesing , a ty skupisz się na ważnych dla siebie rzeczach . UNIQUE Daily jest dobre. Nie myśl jego zamknięciu. Projektuj co miesiąc i usuwaj po jednym ze sprzedaży i po zostaw aby zawsze były 3 . To też jest jakieś rozwiązanie .A nazwę zawsze możesz zmienić na ,,Monthly'' . A co do kopiowania - brak mi sił. Ale spójrz na te ohydne podróby - nie są w 1/4 tak piękne jak twoje .

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  5. Joasiu, niestety nie można krok po kroku pokazywać ludziom jak coś zrobić i liczyć że małpiszony tego nie wykorzystają. Jest to niestety smutna prawda. Moim zdaniem powinniście prowadzić blog rożwnież w języku angielskim i zrobić jakąś akcje z zagranicznym blogiem. Przybyłoby wile nowych fanów, unique byłoby rozchwytywane. Wtedy lista top projektów nie byłaby już jedynie marzeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwiec to koszmar, jeśli chodzi o testy.
    Miło, że znów jesteś czynna 'towarzysko' i myślimy, że to dobrze, bo też masz życie - a Unique jest świetne, nawet jeśli posty są rzadziej.
    Wyjazdem się nie martw, dodawaj posty czasem i postaraj się z kolekcją na czerwiec kochana :*
    Co do listy projektów czy sławy bloga (już jest sławny!)... zgadzamy się z Maćkiem, popracujcie nad partnerowanie z blogami zza granicy!
    Pozdrawiamy,
    Asia i Ola :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Joanno , Joasiu , Asiu nie dołuj się ! ♥ Unique było pierwsze i zawsze będzie pierwsze i najlepsze. Nie ma konkurencji. Nie masz po co przejmować się jakąś durną ankietą ! Niestety często jest tak ,że coś nie wychodzi lub ,że życie jest nie fair. Nie da się z tym nic zrobić i to może jest smutne Ale nie powinno się przez to załamywać .
    Jak dla mnie Unique i twoje projekty są najlepsze i najbardziej znane !

    A ty masz dalej projektować bo jesteś w tym Baaaaardzo dobra ! Rozumiesz? Ja zawsze tu zaglądam i nie przeżyłabym jak by tu wiało pustkami!

    Klaudia , która jest zła ,że jesteś załamana !

    OdpowiedzUsuń
  8. Joasiu wiem jak ciężko podchodzi się pod górę, ale nie poddawaj się i nie zawracaj, idź na szczyt !
    Nie będę się długo rozpisywać. Ja dopiero po UFW zauważyłam jak dużo pracy wkładasz w całe Unique. To jak się starasz, organizujesz after party po każdym pokazie, w Twoich pokazach występują najlepsze i najbardziej wzięte modelki to jest coś. Tak robią prawdziwe domy mody, a Ty stworzyłaś na taki sposób Unique :* więc pielęgnuj go dalej. A teraz zrób sobie przerwę :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam całe, nie martw się. Z niecierpliwością czekam na Twoje dalsze projekty!

    selena876Kitty

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem tu od niedawna ale codziennie patrze czy nie weszło coś nowego na bloga twoje projekty są cudne. A po za tym mam prośbę ... Nie możesz odejść z bloga ten blog jest inspiracją dla wielu czytelników bez niego to będzie jakoś nudno. Ale jeśli masz ochotę zrobić sobie przerwę to chyba każdy zrozumie dlaczego .

    OdpowiedzUsuń
  11. To ,że kopiują twoje projekty naprawdę może dobić, zwłaszcza ,że jeszcze je sprzedają innym, więc automatycznie na tym tracisz. Pocieszę cię , bo twoje projekty i tak są o wiele ładniejsze i mieszczą się na materiale :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem codziennie na twoim blogu, choć nie komentuje, bo po prostu mam za mało zaplanowanego czasu na przyjemności. Teraz staram się o jak najwyższą średnią. Jednak mi też z tego powodu przykro, że inni kopiują twoje projekty. Wiesz jacy są ludzie. Trzymaj się. Przeczytałam wszystko od kropki do kropki. Nie załamuj się. Pozdrawiam
    ELIZABETSUPER11

    OdpowiedzUsuń
  13. Przykro mi widzieć, że ludzie kopiują tak genialne pomysł. Na pocieszenie powiem, że nie imają się twoim projektom. Mam nadzieję, że te komentarze zmotywują Cię do dalszej pracy, bo naprawdę UNIQUE jest jedyne w swoim rodzaje, niepowtarzalne. Rozumiem że prawdziwe życie i nauka są ważniejsze, ale mam nadzieję, że razem z Olą stworzycie coś do czerwca, coś niesamowitego.

    Pozdrawiam MajkaStar1999. Zaglądam i będę zaglądała cały czas:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteśmy tutaj dla ciebie i twoich projektów! Jesteśmy od początku istnienia tego bloga! Twój blog zawsze będzie blogiem namber łan i oryginalnym! :)
    A co do kopiujących użytkowników, to oni powinni tak bardziej zareklamować waszego bloga czy coś w tym stylu, a nie tak bezczelnie sprzedawać projekty bez waszej zgody.
    A co do kolejnej kolekcji to ja naprawdę nie mogę się doczekać! Będziemy Cię wpierali! ;)

    Pozdrawiam, dwukrotnie model Unique, gwiazda Unique, czyli jarus55! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kopiarstwo jest najwyższą formą kopiarstwa, niestety :(
    A co do twoich toturiali to powoli zaczynam wierzyć w swoje siły w StarDesing. Wyczekuję ich co tydzień. Proszę nie przestawaj i ciągle publikuj takie posty :*

    OdpowiedzUsuń
  16. A więc tak...
    -Unique Daily jest bardzo fajnym pomysłem, ale musisz również zrozumieć nas - nie każdy ma nie wiadomo ile sd i może pozwalać sobie na wszystko. Mimo wszystko według mnie nie powinnaś go usuwać, ewentualnie ograniczyć posty.
    -Nie każdy lubi czytać, a na Stardoll jest przecież masa 10-latek, które w większości właśnie tego nie lubią. Twoje posty są może i ciekawe, ale czasami bardzo długie. Dla większości zapewne czytanie długich postów jest nudne. Bywa również tak, że nie ma czasu by czytać bardzo dużo. Może spróbujesz pisać równie ciekawie, ale trochę krócej?
    -Kopiarstwo jest, było i będzie. Nie zmieni się to praktycznie nigdy. Na Twoim miejscu założyłabym na blogu 'Czarną listę' i zapisywała na niej osoby, które kopiują projekty Unique.
    -Twój wyjazd i ogólnie brak czasu mi nie przeszkadza, po prostu tak już jest. Nie martw się tym ;)
    -Nie powinnaś patrzeć na ranking Stardesign. Ludzie głosują na projekty byle zarobić sm, nic więcej. Dlatego wygrywają byle jakie projekty, a te cudowne nie mają szans :/
    -Fakt, że zajęłaś ostatnie miejsce w ankiecie o niczym nie świadczy. Ewelina jest dość sławną osobą, wiele osób lubi jej projekty, więc to na nią głosowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. -Projekty z ankiety według mnie nie były tymi najlepszymi, które zrobiłaś. Może to dlatego nie zdobyłaś tych kilku głosów?
      -Różnica głosów między ostatnim, przedostatnim a trzecim miejscem była niewielka. Nie powinnaś się przejmować tymi kilkoma głosami, przez które przegrałaś.
      -Głowa do góry! Każdy ma chwile słabości, ale dołowanie się nie pomoże.

      Rozpisałam się trochę, ale mam nadzieję, że pomogłam :**
      Kinga

      Usuń
  17. Przeczytałam cały post i mimo iż jestem tu od niedawna, to od czasu do czasu widziałam stylizacje z twoimi projektami i muszę przyznać, że są wspaniałe, ja nigdy nie umiałambym podrobić takiech projektów, ogólnie jestem dość słaba w stardesing, a że inni je kopiują to przykra sprawa. Ale nie załamuj się, to co zrobiłaś jest wspaniełe i godne podziwu.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń