27.05.2013

Jesteśmy ;)

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Muszę się zebrać w końcu i zacząć częściej pisać tutaj dla Was ;) Na nasze szczęście już za chwile ruszy wszystko i już nie będzie nudno ;p


Chciałam podziękować Wszystkim tym, którzy postanowili wesprzeć mnie i tak wspaniale skomentować ostatni post. Dziękuje ZielonyKapturek, BlowStar, MyMelisaWhite, CrazyMiley8, Mister_John_xd, miss_miley_van, klaudialigenza, missmariksza, selena876Kitty, lili1999silver3, Neissee8, Elizabetsuper11, MajkaStar1999, jarus55, BlackLilou, blackmydoll, selenagomezder8 ! Dziękuje Wam, na pewno nigdy nie zapomnę Wam tych cudownych słów !

Moje postanowienia na najbliższy czas to oprócz próby motywacji i odnalezienia czasu na to, na pewno podejmę kroki w sprawie UNIQUE Daily. Na 90% tutoriale i projekty pojawiać się będą rzadziej, zmienię możliwe jeszcze kilka faktów, ale póki co odłożę jeszcze decyzje. Inne zmiany też są możliwe.


Mam teraz dobrą wiadomość ;) Mimo iż ja nie udzielam się szczególnie ostatnio na UNIQUE i na Stardoll, to wiele osób proponuje mi współpracę i podjęłam zdecydowanie najlepszą od dawna m.in. z CleverSell, która jest główną organizatorką nadchodzącego Top Model. Oprócz wspólnego patronatu UNIQUE oferuje fantastyczne nagrody dla dwóch pierwszych miejsc w konkursie dla modelek. Mianowicie już teraz ogłaszam, że zarezerwowane zostaną dwa miejsca na wybiegu dla wygranych modelek, w Pokazie IX Kolekcji UNIQUE NINE ! Ta najwcześniej pod koniec września. Udział w Pokazie to nie jedyna współpraca jaką nawiązałam z blogiem, ale to jeszcze tajemnica. Już teraz zapraszam Was do wzięcia udziału w:


Na koniec najlepsza informacja dla naszych fanów - już jutro ok. 20.00 ogłoszę Casting na Modelki do VIII Kolekcji UNIQUE EIGHT. Jeśli marzysz o tym by przejść się po wybiegu UNIQUE i zaprezentować naszą nadchodzącą kolekcję wpadnij do nas już jutro.

To póki co wszystko co chciałam przekazać dziś :)
Sama muszę się zmotywować do pracy a już niedługo w Waszych szafach znajdą się nasze nowe projekty.
Do jutra ;)
Joasia - JessssLove

11 komentarzy:

  1. Czekam, czekam :D
    Może zgłoszę się do castingu na modelkę :D

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  2. Top Model ;) Uwielbiam ten program i kibicuję Zuzie i Marceli *_* Nie mogę się doczekać kolejnej kolekcji i na pewno zgłoszę się na modelkę . Kupuję 400sd na kosmetyki i jakiś projekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuu zapisy były do wczoraj ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Słońce, nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie moja Joasiu ;* ♥ Czekam na casting i pozdrawiam ciebie gorąco !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale ♥
    Czekam na casting ;)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na casting!
    I jak? Widać, że lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. do kastingu się zgłoszę ale do top model nie bo i tak nie mam szans :C

    OdpowiedzUsuń
  9. do castingu się zgłoszę co do stardoll topmodel nie jestem pewna. :D
    selena876Kitty

    OdpowiedzUsuń