5.05.2013

II Post Urodzinowy

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Nadeszła 16:30 czyli czas na kolejny post. Poświęcony jest on 'badaniu', którego wyniki są szczególnie ważne dla mnie..

KTÓRY PROJEKT UNIQUE LUBISZ NAJBARDZIEJ !




Możecie wybrać jeden projekt, który wg. Was zasługuje na tytuł najlepszego. Dałam Wam możliwość wpisania własnej odpowiedzi. Dwie osoby, które napiszą w komentarzu, że zagłosowały, są publicznymi obserwatorami bloga i podpiszą się nickiem dostaną po 10 sd. Wyniki jutro z wynikami pozostałych atrakcji Urodzinowych, albo dopiero gdy ankieta będzie miała wystarczającą ilość głosów bym mogła wyciągnąć wnioski.

Kolejny post już o 17.00, czekamy razem ;*
Joasia - JessssLove

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cross of Universe zdecydowanie :)

      MajkaStar1999

      Usuń
  2. Unicorny, tylko nie wiem na który zagłosować :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Unicorn of UNIQUE VII

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  4. Clock in Shadow, według mnie : )

    EnerilDil

    OdpowiedzUsuń
  5. Tradycyjnego jednorożca z drugiej kolekcji, chociaż uwielbiam go w każdej :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam na Unicorn of UNIQUE II.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam na Mr Mustache :))
    _Carolciaaa

    P.S: Nie wiem jak ja mogłam przegapić tą imprezę ;c

    OdpowiedzUsuń