16.05.2013

Kilka informacji

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Obiecałam na maksymalnie wczoraj wyniki mini loterii z poprzedniego posta, dlatego z małym opóźnieniem pędzę by nagrodzić kogoś już teraz. Zgłosiły się tylko dwie osoby więc wyniki prawie oczywiste:

- 10 sd dla ZielonyKapturek
- 100 sm dla CrazyMiley8

Gratuluję :) macie 48 h na zgłoszenie się u mnie w kg z wystawioną już rzeczą.


Przypominam, że w niedzielę, w rocznicę Pokazu naszej I Kolekcji UNIQUE ONE odbędzie się kilka fajnych newsów i post z kulisami pracy nad pierwszą kolekcją. Oprócz tego jak już mówiłam odbędzie się licytacja naszego hitu tej kolekcji - Cross of Universe, który odkupiłam kilka dni temu od Kociary074, on natomiast jako jeden z pięciu nabył go prosto z oficjalnej sprzedaży. Warto ;)


Na koniec dodam, że dziś zaczynam projektować już na sobotnią dostawę do UNIQUE Daily, oraz do UNIQUE EIGHT. Z tego powodu muszę zrobić miejsce w szablonach. Oznacza to, że TYLKO do końca dzisiejszego dnia można zamawiać na UNIQUE Daily czyli TU nasz projekt Fun Bike. Ostatnia szansa :)


EDIT !!!!!!!!!!!!! UWAGA ! Dostałam wiadomość na emaila, że link u góry był zhakowany i zmieniony na jakąś dziwną treść. Nie wiem jaką bo pokazywało mi błąd, ale jeśli ktoś ściągnął sobie jakiegoś wirusa albo innego gówno to koniecznie przeskanujcie komputer. Mam nadzieje, że to nie było nic groźnego !



Na koniec 10 sd dla osoby, która zgłosi się w komentarzu pod postem i podpisze nickiem. Wyniki w sobotę.

To póki co wszystko. Kolejny post w sobotę.
Pozdrawiam ;*
Joasia - JessssLove

9 komentarzy:

  1. Ocho UNIQUE VIII nadchodzi ;) Dzięki za nagrodę ;* No i zgłaszam się do loterii ;)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie będzie zobaczyć kulisy *.*
    Czekam ;)
    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo!
    Już nie mogę się doczekać UNIQUE VIII :D

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i zgłaszam się ;*

    ModnyKotek

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy na castingi, nie ważne kiedy :D
    Zgłaszamy się!

    miss_miley_van

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie, nie mogę się doczekać ósmej kolekcji. :D
    Zgłaszam się.

    ola2221

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na niedzielę:)

    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam z niecierpliwością! :)

    Marcelinka9183

    OdpowiedzUsuń