5.05.2013

III Post Urodzinowy

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

17.00 - Czas na gratkę dla wielkich fanów UNIQUE

Licytacja sukni z I Kolekcji UNIQUE ONE - White Queen Dress


Co prawda suknia nie sprzedała się w ani jednej sztuce, ale ja przypadkiem miałam jej dwie sztuki. Jedna sztuka sukni, która do tej pory nawet nie była zakupiona może być Twoja.

Zobacz suknie na wybiegu, realną suknię podobną do naszej, oraz małą sesję zdjęciową:
modelka: jarus55

sesja z lutego

Vera Wang Bridal Spring 2014 Collection

 Już teraz wylicytuj suknię dla siebie. Startujemy od 10 sd plus prowizja. Można licytować jedynie w stardolarach. Czas licytacji jest do jutra (poniedziałek 06.05) do godziny 16.00 !

Kolejny post już o 17.30. Pap ;*
Joasia - JessssLove

15 komentarzy:

  1. ja niestety nie licytuje ;( mam ostatnio mało sd ;* ale suknia jest świetna :D


    Klaudia/klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  2. jaruś modelował to nic dziwnego ze nikt jej nie chcial huehehe.
    taki żarcik. nie mam za duzo sd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje żarciki są na poziomie przedszkolnym. Nic dziwnego, że większość osób wybiera Likę dzięki jej niesamowitej osobowości, której ty nie posiadasz ;)

      Usuń
  3. Powodzenia wszystkim licytującym!
    U mnie ostatnio krucho z Sd :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha, mój pierwszy projekt, którego miałem na sobie :D Początkowo welon miał być na szyi, ale ja postanowiłem dać na głowę i wygląda tak mrocznie ;d

    OdpowiedzUsuń