13.05.2013

Kolejna MiniKolekcja za nami..

Drodzy Goście Domu Mody UNIQUE ;)

Dziękujemy Wam za to, że byliście wczoraj podczas publikacji UNIQUE PLUS For The Richest. Wszystkie projekty sprzedały się bardzo szybko, a wielu klientów nie zwracało uwagę na ceny. Były one wysokie jak na standard naszego Domu Mody, ale jakość projektów i ich bardzo limitowany charakter nadał im wyjątkowego znaczenia. Nabycie projektu z tej MiniKolekcji to faktycznie było szczęście i spory wydatek, dlatego też nazwaliśmy ją For The Richest (dla Najbogatszych).

Wystąpił jednak wczoraj problem. Pewne osoby już kilka minut po publikacji oznajmiły mi o małych niedociągnięciach. Mianowicie 3 osoby, a dokładnie DominikaDomcia, fajowe4, oraz ...TENTURI... nie wpisali pełnych nazw produktów, które zamówili i tym samym napisali komentarz niezgodnie z moją prośbą. Nie zwróciłam na to uwagi, ale jak mówię Wy tak i dlatego obiecałam, że podejmę z Olą obrady na których postanowimy co zrobić. Na początku chciałyśmy przydzielić chociaż po jednym z zamówionych projektów dla nich, ale ostatecznie po 30 minutach zastanawiania się doszłyśmy do wniosku, że jest to nie fair wobec reszty i pominęłyśmy ich zamówienia. Przepraszamy, ale nie było lepszego wyjścia. Mateusz jedyny wpadł na pomysł, że trzeba zamówić jeszcze raz i załapał się na ostatnią sztukę Inspired by Louis Vuitton. W ramach zrewanżowania się każdy z Was chłopaki może zamówić sobie za darmo jeden z dostępnych projektów na UNIQUE Daily (Kamil napisze do mnie prywatnie bo ma wszystkie).

Zabieram się zatem za wystawianie projektów tym, którzy załapali się na nie. Reszta z Was mam nadzieje rozumie, że bardzo limitowana ilość projektów to sens tej MiniKolekcji.

Teraz informacja dla tych, którzy nie załapali się na nic z wczorajszych projektów, lub chcą pracować dla UNIQUE. Już niedługo zacznę przygotowania by stworzyć nową VIII Kolekcję i na pewno nie później niż za dwa tygodnie pojawi się Casting na modelki. Co Wy na to ? Jak dobrze pójdzie Kolekcja pojawi się na przełomie maja/czerwca :D

Na koniec mini loteria. Dwie osoby, które zgłoszą się w komentarzu pod postem i będą obserwatorami bloga dostaną ode mnie raz 10 sd i raz 100 sm. Wyniki jutro lub w środę.

Póki co to wszystko na dziś. Pamiętajcie, że w niedzielę szykuje kilka wspominek o UNIQUE ONE, oraz licytację. Ściskam ;*
Joasia - JessssLove

12 komentarzy:

  1. Niestety nie dałam radę wejść na komputer, i nie zdążyłam nic kupić.
    Ale kolekcja była naprawdę świetna!
    I zgłaszam się :D

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Kolekcja naprawdę była cudowna ;)
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja była świetna, czekam na kasting ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja była niesamowita, nic dziwnego że tak szybko się sprzedała :). Cieszę się że załapałam się na jakiś projekt

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja swietna, ale to juz pisalysmy :)
    Koszule, ktora z pewnoscia rozjasni nasza szafe kupilysmy, zalujemy tylko, ze sukienek bylo tak malo ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać wyboru modelek ;) Czekam ;P Zgłaszam się do loterii ;D


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekac, napewno się zgłoszę. Kolekcja swietna ale szkoda,że się nie załapałam :c

    selena876Kitty

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna Kolekcja :)




    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że się nie załapałam. :/

    OdpowiedzUsuń
  11. A już się bałam że jednak nie będe mieć tej sukienki ale mam.Czekam na kolekcję i na castingi napewno się zgłoszę.
    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolekcja była cudowna, ale bardzo żałuję, że na nic się nie załapałam. Turkusowa sukienka po prostu skradła mi serce. Co do nowego UNIQUE VIII to już się nie mogę doczekać - pewnie będzie genialnie, letnio i świeżo.

    OdpowiedzUsuń