11.12.2013

Relacja z sobotniego Bankietu Powitalnego UNIQUE

Witajcie kochani ;)

Pojawiam się tu dopiero dziś, długo po imprezie, ale nie narzekam na nudę, jak z resztą zawsze. Obowiązków co nie miara, a wciąż dochodzą nowe i ciężko się połapać w tym co się miało zrobić.

Tak czy inaczej znalazłem sekundę by napisać drobny post relacjonujący ostatnie wydarzenie, oraz nie tylko. Nim jednak przejdę do innych tematów zacznę od głównego.

W sobotę na stardoll odbył się uroczysty Bankiet Powitalny UNIQUE. Było sporo chętnych na miejsce w wydarzeniu, ale część zaproszeń było można sprawiedliwie wygrać dlatego goście byli reprezentacją fanów naszego Domu Mody. Można było jak zawsze wygrać stardollary, dowiedzieć się czegoś więcej bezpośrednio ode mnie i poznać plany, których nikt z Was niestety jeszcze nie zna. Ja też nie wiem jak to wszystko się rozłoży w czasie. Póki co zobaczcie zdjęcie gości, oraz w zakładce GOŚCIE IMPREZ zdanie do każdej osoby dotyczące stylizacji na ściance. Niestety nie wiem czemu, ale nie ma na liście w zakładce zdjęcia Piotrka (jarus55) dlatego jego stylizacje możecie zobaczyć na wspólnym zdjęciu poniżej ;)




Chcę jeszcze powiedzieć, że miałem teraz mało czasu ponieważ zajmuję się moim nowym blogiem o realnej modzie. Pewnie większość z Was widziała go na uzależnionych. Teraz osobiście mogę Was na niego zaprosić.


Na koniec dodam, że już jutro planuję zorganizowanie konkursu dla Was związanego z moim nowym blogiem. Więcej już jutro ;)

Miłego wieczoru ;)
Nabil (po raz pierwszy podpisany swoim imieniem)

3 komentarze:

  1. Nie mogłam się doczekać opisu, jednak jest w nim mały błąd. Moja doll miała na sobie sukienkę ze Stylein ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam ;p już poprawione ;)

    OdpowiedzUsuń